MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
  1. #26
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Ik ben je vriend niet, je hebt geen vrienden. Tuurlijk de KO's en subs, helemaal geweldig. Maar de partij tegen Demian Maia is schandalig, en als je niet alleen highlight filmpjes kijkt maar ook 's nachts kijkt of docu's ziet, dan zie je dat Anderson Silva zich graag als een clown gedraagt. Als je dat ontkent dan ken je Anderson Silva niet
    kerel waar maak je je in godesnaam druk om?!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft nog steeds geen schaamhaar waarschijnlijk.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Ik ben je vriend niet, je hebt geen vrienden. Tuurlijk de KO's en subs, helemaal geweldig. Maar de partij tegen Demian Maia is schandalig, en als je niet alleen highlight filmpjes kijkt maar ook 's nachts kijkt of docu's ziet, dan zie je dat Anderson Silva zich graag als een clown gedraagt. Als je dat ontkent dan ken je Anderson Silva niet
    Zei ik dan dat hij geweldig vocht tegen Maia of Leites? Dat heb ik nog nooit gezegd!
    Maar het feit dat jij om de een of andere reden aan MJ imitaties denkt ipv Vette finishes als je A.Silva's naam hoort dat moet je zelf weten & nee ik kijk niet alleen naar hl's ,ik heb alle Anderson Silva's partijen gezien en ik moet zeggen dat het een Geweldige vechter is !!!!!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  4. #29
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Lol, uuuhm.... Lees ens goed frikandel, ik stem er ook mee in wat Anderson allemaal doet buiten de ring.
    De man die jij nodig hebt is waarschijnlijk D1987.
    Ik heb het ook niet tegen jou, ik had het ook over D(om)1987, ik ben het juist met jou en de rest eens kroket

  5. #30
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Jullie zijn apart man, je mag hier niet eens je eigen mening hebben. Vast allemaal nog thuiswonend en onder de duim van mama. Het is mijn mening dat ik vind dat hij zich niet zo raar moet gedragen buiten de ring, of je het daar nou mee eens bent of niet, je haalt me niet over door met onnozele dingen te komen.

    Zo hey Fame, D(om)1987 die is hard hey! Jeetje! wat ben jij een grote jongen.

  6. #31
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Jullie zijn apart man, je mag hier niet eens je eigen mening hebben. Vast allemaal nog thuiswonend en onder de duim van mama. Het is mijn mening dat ik vind dat hij zich niet zo raar moet gedragen buiten de ring, of je het daar nou mee eens bent of niet, je haalt me niet over door met onnozele dingen te komen.

    Zo hey Fame, D(om)1987 die is hard hey! Jeetje! wat ben jij een grote jongen.

    Ik vindt het seriues dom wat jij zegt! en nee ik woon niet bij moeders en ook niet bij vaders maar lekker op mezelf. Ik wil jou als persoon niet beledigen laat dat voorop staan, maar ik vind wat jij zegt echt.....dom!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •