MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32
  1. #1
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    emmen
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default Gewapende overvallen?

    De sport heeft de laatste tijd al wat voor de kiezen gehad, maar als het volgende waar is........kan er niet vrolijk van worden. Misschien weer een stunt om de sport in een slecht blaadje neer te zetten.
    Er gaan geruchten dat er vechters van een school in Drenthe, eentje die z'n naam heb hoog te houden, zijn opgepakt voor meerdere gewapende overvallen. Is dit dikke duim of toch waar..........
    Greetz Dennuzz
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    wat is je bron?

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    emmen
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Hey Smike...... Zal ik direct de naam van de school er ook maar bij vernoemen?

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dennuzz View Post
    Hey Smike...... Zal ik direct de naam van de school er ook maar bij vernoemen?
    Ja doe maar, met alle namen en de link van het nieuwsbericht waaruit dat blijkt. Succes!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dennuzz View Post
    Hey Smike...... Zal ik direct de naam van de school er ook maar bij vernoemen?
    Stel je niet aan man.

    Je komt hier wijs doen met verhalen, maar als er om bronnen wordt gevraagd ga je zielig doen? In je openingspost staat 0,0 aan informatie, maar toch suggereer je dat er iets aan de hand is zonder bron. Logisch dat erom gevraagd wordt.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Stel je niet aan man.

    Je komt hier wijs doen met verhalen, maar als er om bronnen wordt gevraagd ga je zielig doen? In je openingspost staat 0,0 aan informatie, maar toch suggereer je dat er iets aan de hand is zonder bron. Logisch dat erom gevraagd wordt.
    x2

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Stel je niet aan man.

    Je komt hier wijs doen met verhalen, maar als er om bronnen wordt gevraagd ga je zielig doen? In je openingspost staat 0,0 aan informatie, maar toch suggereer je dat er iets aan de hand is zonder bron. Logisch dat erom gevraagd wordt.
    x3

  8. #8
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    emmen
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Lees de tread; tis een vraag en geen "verhaal". Je komt zeker niet uit Drenthe, orde van de dag, newspower en krantekoppen, zoek daar de namen daar maar uit en laat mij maar zeker zielig zijn dan. Forum?? Ik ben een liefhebber, geen hater.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Tja, maar met zo'n vaag verhaal worden voor je het weet verkeerde aannames gedaan, dus dat schiet ook niet op.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Zeg wat je weet met een eventuele bron of zeg niks.
    Ik kan ook wel vertellen dat ik gehoord heb dat Beatrix vanmiddag is genomen door Wilders en Rutte tegelijk.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    emmen
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Tis een vraag, maar misschien heb je wel gelijk....

  12. #12
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    En mods, pleur deze sjeize gelijk naar offtopic ofzo

  13. #13
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Scareface bende zeker.

  14. #14
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    ghe, zoveel gewapende overvallen zijn er vast niet in Drenthe dus kan bijna niet missen :P

    Verdachten gewapende overvallen Drenthe opgepakt

    DVHN | Gepubliceerd op 21 september 2011, 11:51 Laatst bijgewerkt op 21 september 2011, 12:19



    EMMEN - Met de aanhouding van vier verdachten uit Emmen en Appelscha heeft de politie vier gewapende overvallen uit 2009 opgelost. Ze zijn in augustus aangehouden nadat er bij de politie informatie was binnengekomen over hun betrokkenheid bij de vier gewapende overvallen.


    In december 2009 werd een tankstation aan de Rondweg overvallen en een pizzeria in de Wilhelminastraat in Emmen. In dezelfde maand werd een gezin aan de Kerkenweg in Schoonebeek overvallen en een 90-jarige vrouw aan De Nijkampen in Emmen.


    Drie verdachten, 20, 22 en 24 jaar komen uit Emmen. De vierde verdachte is een 19-jarige man uit Appelscha. Bij de vier overvallen werd nauwelijks iets buit gemaakt, maar er werd wel gedreigd met geweld en met wapens. De verdachten zitten alle vier nog in voorarrest. Binnenkort komen ze voor de rechter.
    ------------------------------

    Maargoed staat niks bij verder wie ze zijn of wat ze aan sport doen. Maakt ook niet eens zoveel uit denk ik.
    Last edited by Facade; 27-09-2011 at 19:52.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Jezus wat een schooiers, een pizzaria een benzinepomp en een 90-jarige vrouw.
    Wat een stel klungels zeg.
    Ik zou me ogen uit me kop schamen als ik voor zulke dingen bij de rechter moest komen.
    Dit zijn denk ik wanhoopsdaden geweest puur omdat ze blut waren ofzo, anders overval je wel iets waar echt oets te halen is.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    emmen
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    En mods, pleur deze sjeize gelijk naar offtopic ofzo
    Helemaal mee eens.......Tis beter om de krant te geloven en over Beatrix te schrijven, geeft meer aanzien.
    Greetz Dennuzz

  17. #17
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    laten we zeggen het is zo... so what?? hoeveel jongens zitten er wel niet in internaten vanwege hun jeugdfouten terwijl ze in hun jeugd bv. voetbalde of basketbal of noem maar elke sport. wat heeft iemand z'n sport te maken met het overvallen van een pizzaria een benzinepomp en een 90-jarige vrouw?

  18. #18
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    sjonge jonge Dennuz, als je er niet over wilt praten/schrijven, dan moet je er niet over beginnen.
    Over welke sportschool gaat het?
    niet zo kinderachtig man
    "If you have to stop and think, it's too late"

  19. #19
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    laten we zeggen het is zo... so what?? hoeveel jongens zitten er wel niet in internaten vanwege hun jeugdfouten terwijl ze in hun jeugd bv. voetbalde of basketbal of noem maar elke sport. wat heeft iemand z'n sport te maken met het overvallen van een pizzaria een benzinepomp en een 90-jarige vrouw?
    x2

  20. #20
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ja idd,


    als het nou marokkanen waren....
    "If you have to stop and think, it's too late"

  21. #21
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    wie A zegt moet B zeggen...of het hele verhaal of stfu

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ok, als het waar is mooi klote, maar tot nu toe niks gezien dus met gierende banden door naar off topic...

    Is er wel een bron en meer duidelijk dat het bekende zijn uit de vechtsport scene dan knal ik em terug
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #23
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Idd, ben het met Petrosyan eens. Sport heeft er niets mee te maken. Een ouder iemand of een vrouw overvallen is echter wel het zwakste wat er is, helaas zijn er in onze samenleving genoeg rotte appels die het wel doen (zie Utrecht Overvecht).

    Jammer dat jij als "liefhebber" de enige bent die dit artikel met vechtsport associeert.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik ben het niet eens met Pet. Ik denk dat sport er wel degelijk toe doet. Sport is alleen niet de oorzaak, maar het gevolg van een persoon. Als een persoon vechtsport gaat beoefenen met verkeerde redenen, dan zie ik hem eerder in een gevecht komen door de grotere zelfvertrouwen, maar dat terzijde.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Als nou gewoon helemaal niemand had gereageerd...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •