MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by dennuzz View Post
    Lees de tread; tis een vraag en geen "verhaal". Je komt zeker niet uit Drenthe, orde van de dag, newspower en krantekoppen, zoek daar de namen daar maar uit en laat mij maar zeker zielig zijn dan. Forum?? Ik ben een liefhebber, geen hater.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #27
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Ik gooi er even wat positiefs in:

    Kung Fu Girl trapt overvaller van haar brommer
    Bron: RTV Utrecht.nl 04-06-11

    Een vechtlustig slachtoffer van een overval heeft met een welgemikte trap voorkomen dat haar brommer werd gestolen. Het 17-jarige meisje reed gisteravond op de brommer op de Mereveldseweg in Utrecht. Opeens sprongen drie mannen uit de bosjes die haar dwongen te stoppen. Het meisje werd van de brommer getrokken maar liet het daar niet bij zitten. Het in vechtsporten getrainde slachtoffer trapte de jongen achter het stuur van de brommer ervan af en ging er vol gas vandoor.

    Feel good moment hier
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  3. #28
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik ben het niet eens met Pet. Ik denk dat sport er wel degelijk toe doet. Sport is alleen niet de oorzaak, maar het gevolg van een persoon. Als een persoon vechtsport gaat beoefenen met verkeerde redenen, dan zie ik hem eerder in een gevecht komen door de grotere zelfvertrouwen, maar dat terzijde.
    Misschien, maar in dit geval is er geen sprake van een gevecht en daarom is het ook niet bijzonder relevant om te vermelden dat het vechtsporters zijn. Ik denk dat je wel een enorme loser moet zijn om niet het zelfvertrouwen te hebben om iemand van 90 aan te kunnen. In dit geval is er volgens mij geen gebruik gemaakt van enige vechtsport en had het daarom dus ook niet uitgemaakt. Je hebt gewoon te maken met een stel enorme klootzakken....

    Ik blijf het in dit soort gevallen zeggen: Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen daden en dan maakt het geen reet uit waar je vandaan komt, wat voor sport je doet of van welke muziek je houdt. Als je dit soort dingen doet ben je gewoon het uitschot van de samenleving, klaar uit.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Misschien, maar in dit geval is er geen sprake van een gevecht en daarom is het ook niet bijzonder relevant om te vermelden dat het vechtsporters zijn. Ik denk dat je wel een enorme loser moet zijn om niet het zelfvertrouwen te hebben om iemand van 90 aan te kunnen. In dit geval is er volgens mij geen gebruik gemaakt van enige vechtsport en had het daarom dus ook niet uitgemaakt. Je hebt gewoon te maken met een stel enorme klootzakken....

    Ik blijf het in dit soort gevallen zeggen: Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen daden en dan maakt het geen reet uit waar je vandaan komt, wat voor sport je doet of van welke muziek je houdt. Als je dit soort dingen doet ben je gewoon het uitschot van de samenleving, klaar uit.
    Klopt ook.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #30
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    het is een groot misverstand dat mensen die op een vechtsport zitten ook kunnen vechten
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    het is een groot misverstand dat mensen die op een vechtsport zitten ook kunnen vechten
    precies! en dat is hun eigen schuld hadden ze maar naar binnen moeten gaan..

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    het is een groot misverstand dat mensen die op een vechtsport zitten ook kunnen vechten
    Ik zit op een bank... maar geld heb ik ook niet
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •