MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default Mijn "interview" met Pat Barry

    Pat zei op z'n twitter dat hij een skype account had aangemaakt en men hem moest toevoegen. Ik besloot om 'm voor de grap op te bellen, na een paar seconden nam hij op en ik schrok mij de pleuris. "is this a joke" was mijn reactie, maar nadat ik Pat op m'n scherm zag geloofde ik het. Toen ik zei dat ik uit Nederland kwam verscheen een grijns op zijn gezicht en hij zei: "Links rechts links rechts trap central station amsterdam, ik bitterbal" LOL. vervolgens begon ons gesprek over UFC 129, hij had vooral veel te zeggen over het hoofdgevecht. hij uitte felle kritiek op beide vechters: "Jake Shields looked F**** retarded" "Georges doesn't fight to win ". Ik vroeg Pat Alistair tegen Cain wie wint? Hij zei dat hij denkt dat Cain zou winnen vanwege de betere cardio, als Alistair zou winnen zou dat gebeuren in de eerste 3 minuten. "Cain does everything at 60mph for days and days and Alistair does it at 160mph for 5 minutes". Natuurlijk vroeg ik zijn mening over Stefan, hij antwoordde : 'I want to fight that guy really bad, our fight would be awesome for the fans". Pat was erg enthousiast over trainen in NL en zei dat het het beste was wat hij ooit had meegemaakt. Toen ik 'm belde was hij in Minnesota ( een paar dagen later lekte het nieuws uit dat Brock niet tegen Junior zou vechten omdat hij geblesseerd was ). Verder zei hij dat zijn trainingpartner Anthony Pettis een shot kreeg tegen Gray Maynard toen Edgar uitviel, maar toen Gray Maynard dat hoorde was die " injured all of a sudden". Hij zei verder dat we moeten letten op Segio Pettis: het broertje van Anthony Pettis.

    Zo dit was het ong, ik heb heel het ding opgenomen op mijn camera, ik kijk dat nog wel eens een keer terug. Ik weet op dit moment niet op welke geheugenkaart het staat. Als er vragen zijn beantwoord ik die graag.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Thanks man
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    thanks...gaaf dat ie gewoon opnam en in gesprek ging met je

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Leuk man! Tnx voor 't posten!


  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default


    Overgewichtig.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Tof! reps

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Thanks!
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Leuk man, bedankt voor het posten!
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Mooie kerel die Barry. Thanx!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  10. #10
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Wauw, wat een belevenis! Om in te lijsten! Erg symphatieke gast die Pat met goed gevoel voor humor.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •