MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 89 of 89
  1. #76
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Heeft dat juist niet met zijn lengte te maken ? Schilt is ook zo lang en dan ziet het er al snel langzaam uit.

    Ik vind dit juist wel aantrekkelijke partijen omdat het op de grond lekker vlot gaat. geen gehang en gepray maar volop meppen en dan op de grond direct actie. Zie je niet veel bij de heavyweights.

    Overigens dacht ik dat de totale bonuspot 65k was en dat ze dus moeten delen, maar dat kan ik verkeerd hebben.
    Dat heb je idd verkeerd, er wordt 3x 65 uitgedeeld
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    op de vraag op ie er thuis hoort....

    ja want hij doet het toch!!!!


    ik wist niet dat ze vechters beoordelen op saaiheid...
    het gaat erom of hij kan vechten...en dat kan ie.

    ik gun hem de 65duizend van harte
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #78
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    65k? tering...
    Even vraagje; vinden jullie Stefan Struve UFC-waardig? Zijn er niet vele andere in andere bonden die beter zijn dan hij? Hoe kan het dat zo'n saaie/niet mobiele vechter zoveel verdient?
    Stefan Struve saai?
    Onder welke steen heb jij gelegen?
    Dat zijn skillset discutabel is ben ik met je eens maar heb je zijn andere partijen uberhaupt wel gezien?
    Hij komt 9 van de 10x uit een partij alsof ie in een slachthuis geweest is.
    Fighting is poetry in motion

  4. #79
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Haha, Jon Jones die omhoog moet kijken. Maak je ook niet vaak mee.

  5. #80
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Stefan Struve saai?
    Onder welke steen heb jij gelegen?
    Dat zijn skillset discutabel is ben ik met je eens maar heb je zijn andere partijen uberhaupt wel gezien?
    Hij komt 9 van de 10x uit een partij alsof ie in een slachthuis geweest is.
    Idd, de grootste reden dat hij niet zo snel wordt gecut is dat hij spektakel brengt. De enige echte saaie pot was tegen die gast waartegen Overeem ook moest voor de srikeforce titel (ben zijn naam kwijt). Deze pot was misschien ook saai maar hij finisht spectaculair

  6. #81
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Idd Struve is alles behalve saai..

  7. #82
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Idd, de grootste reden dat hij niet zo snel wordt gecut is dat hij spektakel brengt. De enige echte saaie pot was tegen die gast waartegen Overeem ook moest voor de srikeforce titel (ben zijn naam kwijt). Deze pot was misschien ook saai maar hij finisht spectaculair
    Buentello
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #83
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Buentello
    Die was niet bepaald saai. De slagenwisselingen die daarin voorkwamen waren echt hard. Daar zag je trouwens ook dat Stefan best een goede kin heeft (wat ook op de grond te zien is want daar koptie ook behoorlijk wat terug).

  9. #84
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vind het wel leuke partijen. Ik zie hem nog geen overeem in een choke leggen, maar hij is nog jong.

    Wat ik wel een nadeel vind aan die exclusieve contracten is dat die gasten erg weinig partijen draaien en dus erg weinig mogelijkheden hebben om van hun fouten te leren.

  10. #85
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik vind het wel leuke partijen. Ik zie hem nog geen overeem in een choke leggen, maar hij is nog jong.

    Wat ik wel een nadeel vind aan die exclusieve contracten is dat die gasten erg weinig partijen draaien en dus erg weinig mogelijkheden hebben om van hun fouten te leren.
    Ze zouden eigenlijk je pas een exclusief contract moeten aanbieden als je top 10 binnen je gewichtsklasse in de UFC bent verklaard, of iets in die richting.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #86
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Ik vraag iets, ik vind hem persoonlijk saai. Mag ik niets vragen? Wat doe je nou elke keer gefrustreerd en geirriteerd, ga lekker naar "the Pit" zoals Tony in het andere topic zei. Ik vind het PERSOONLIJK geen sensatie en snap niet waarom hij nog bij de UFC zit, that's it.
    Ik begrijp dat je een mening hebt over de prestaties van Stefan struve en natuurlijk mag je die hebben. Persoonlijk denk ik dat het goed zou zijn als je met een onderbouwing komt voordat je over iemand oordeelt. Ook in dit geval.

    Mijn antwoord op je vraag: nee ik vind Stefan niet saai. Als je kijkt naar zijn fightrecord, dan heeft hij Van 22 wins er 15 op sub gewonnen en 5 op tko. En dus 2 op decision....

    Dana White heeft ooit in een interview geroepen Struve een top vechter te vinden omdat het "never goes the distance". En op de grond is hij gewoon een van de technische toppers onder de HW's. Ik denk dat dat de reden is dat hij in ufc zit en nog even blijft.

    Op je opmerking dat hij nooit echt goede partijen krijgt: Hij heeft tegen Nelson en JDS gestaan (en verloren). Maar hij wordt wel op de proef gesteld! ik ben blij dat ze een jonge vechter langzaam brengen in deze hw divisie. Anders brand hij gewoon af, terwijl Struve zich nog prima kan ontwikkelen. En denk dat een volgende tegenstander wel een topper kan zijn...
    Last edited by basblue; 03-10-2011 at 19:46.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  12. #87
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    65k? tering...
    Even vraagje; vinden jullie Stefan Struve UFC-waardig? Zijn er niet vele andere in andere bonden die beter zijn dan hij? Hoe kan het dat zo'n saaie/niet mobiele vechter zoveel verdient?
    als je dat zegt, dan roep je maar wat ga eerst maar is z'n partijen bekijken, om te zeggen dat ze saai zijn. verder is hij iets minder mobiel, mar veel minder houterig dan een schilt. daar zit wel deglijk verschil in. Alleen hij heeft niet altjid de goede strategie en maakt zo nu en dan acties waardoor hij tegen een pit aanloopt. tegen barry had hij veel erder naar de grond gemoeten, en hield zo nu en dan men hart vast. maar ging gelukig goed, een goede overwinnnig!

  13. #88
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Hij komt 9 van de 10x uit een partij alsof ie in een slachthuis geweest is.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  14. #89
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Struve is 6-3 in de UFC en hij is pas 23 jaar. Helemaal niet slecht als je het mij vraagt.

    Hadden jullie gedacht dat hij gelijk een run voor de UFC title zou maken dan?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •