MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 89
  1. #26
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Ook ik vond de standup van Struve wat onwennig. Maar kickboksles gaat mij wat ver. Ik vond bijvoorbeeld zijn linker jab wel lekker lopen. Die zat er een paar keer goed op toen Barry in kwam. En aan het rechter oog van Barry bij de persconference te zien, was dat niet zonder resultaat.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bassie View Post
    Vond niet dat Struve in de 1e ronde kickboksles kreeg of dat hij het dramatisch slecht deed. Het ging naar mijn idee gelijk op, beetje tikken en aftasten. Die triangle zat wel heel erg lekker!

    Gefeliciteerd!
    Vindt ik ook. Snap er niks van. Les van Bob en laatst nog met Ghita getrained...
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  3. #28
    Join Date
    May 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan er weinig anders van maken dan de meeste hier aangeven.. Struve heeft nog een lange weg te gaan en ik twijfel of het gaat lukken. Ik zie zijn kickboksen gewoon al twee jaar lang niet vooruit gaan.. Hij wordt zwaarder, staat er zelfverzekerd bij en heeft op de grond een goed tot zeer goed niveau maar staand valt hij gewoon nog steeds tegen. Zeker voor een Nederlander die de Nederlandse school zou moeten kunnen volgen pikt hij het (nog) niet op. Zijn lengte wordt totaal niet benut.. Ik heb in het gevecht 1 ("Hollandse") combo gezien, links rechts, lowkick. En ik zat meerdere malen te wachten op een knie wanneer Barry in een halve clinch onder hem hing. Misschien was er ook wel een beetje teveel respect richting elkaar? Ik weet het niet maar ik blijf hoop houden (gezien zijn leeftijd) dat hij staand een niveautje hoger kan komen.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Beetje lastig voor Struve om zijn handen hoog te houden want hoe had hij anders Barry moeten raken? 1e ronde was wel erg tam en afwachtend maar wel begrijpelijk. Ik had het vooraf wel verwacht dat Struve het op de grond zou beslissen.

    Maar mooi geanticipeerd op die slam van Barry (mooi die val gebroken met zijn elleboog)

    Struve is back in business !

  5. #30
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ik heb vannacht genoten van deze ufc.
    wat een heerlijke gevechten.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Dana zegt dat Werdum naar de UFC komt.

    Struve vs Werdum. Dan hoeft hij in ieder geval niet bang te zijn om KO te gaan.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Goede overwinning van Stefan; echt een slicke sub. Z'n staande werk zag er af en toe niet helemaal goed uit (met name defensief trouwens), maar die front kicks, linker jabs en trappen naar het been waren wel prima. En die combo links rechts lowkick zat er goed op! Die combo mag ie er van mij wel vaker eruit gooien. Maar dat het er niet altijd even scherp uitzag kan natuurlijk ook gewoon met Barry te maken hebben; die is staand echt wel goed. Proficiat Stefan!

  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Heel knap gedaan, gefeliciteerd hoor! Sub of the night wel verdiend zo.
    Toen hij opgepikt werd schoot er maar één ding door me heen (Rampage vs Arona) en schreeuwde dan ook: NEE!!!!! Godzijdank brak hij z'n val en klopte Barry snel af.


  9. #34
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Struve moet ECHT zijn handen hoog houden. Staand zou hij deze pot verliezen en dat hoeft helemaal niet... Los van de knappe submission. Heeft Stefan nog wel veel te leren.

    Belangrijkste natuurlijk, handen hoog en niet schrikken na een klap.

    Toch natuurlijk gefeliciteerd, wil alleen kritisch blijven
    2x elke keer als er een stoot door komt zie Struve naar achter buigen met z'n dekking laag... dan vraag je wel heel erg om KO te gaan

    maar wel super die submission

  10. #35
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Heel knap gedaan, gefeliciteerd hoor! Sub of the night wel verdiend zo.
    Toen hij opgepikt werd schoot er maar één ding door me heen (Rampage vs Arona) en schreeuwde dan ook: NEE!!!!! Godzijdank brak hij z'n val en klopte Barry snel af.
    ik vond het toch wel link hoe hij met z'n elleboog z'n val brak, had zo z'n sleutelbeen kunnen breken

  11. #36
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    MMA stoten is nog altijd wat anders dan het 'hollandse' (kick)bokswerk
    maar daar kan nog wel wat aan verbeterd worden ja

    maar hij wint wel de pot!!!

    submission of the night.... nice!!!!
    "If you have to stop and think, it's too late"

  12. #37
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    ik vond het toch wel link hoe hij met z'n elleboog z'n val brak, had zo z'n sleutelbeen kunnen breken
    Ziet er idd wel link uit maar om nou met je volle rug op het canvas te klappen is denk nog gevaarlijker met het risico dat al je lucht uit je longen klapt, nee ik denk dat ie heel rustig en beheerst bleef en vond het eigenlijk wel slim om z'n val te breken met z'n onderarm.
    Het was een prachtige sub en het respect dat beide vechters tonen na de partij is ook wat ik graag zie.
    Stefan gefeliciteerd met je prachtige overwinning.

    WARRRR STRUVE!!!!
    [SIGPIC]

  13. #38
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    339
    vCash
    126000

    Default

    Stefan heeft gewoon goed gevochten en mooie submission. Gefeliciteerd Stefan.

  14. #39
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Z'n standup gaat er wel op vooruit, dus dat is goed om te zien (al zitten er hier en daar grote gaten in - hoewel minder dan eerst).

    Al met al zeer goed bezig Stefan! Gefeliciteerd!

  15. #40
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Pat Barry had beter kunnen blijven staan ipv slammen, maar ja...

  16. #41
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Stefan Struve met je overwinning en ook natuurlijk met de Sub of the night!
    Misschien een partij tegen Mark Hunt nu?
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  17. #42
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Deze partij gaat voor mij ook de boeken in als de meest sportieve ooit. Ik gunde beiden de overwinning maar was toch iets meer voor Struve. Top partij en een hele goede reclame voor MMA.

  18. #43
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Stefan gefeliciteerd.Ik heb met de zenuwen de eerst ronde gekeken. maar gelukkig maakte je het de tweede ronde cool af. Lekkere Bonus!

  19. #44
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Het einde was geweldig. Staand hadden er meer low kicks kunnen komen. Kan ie mooi geven met zijn lange poten en idd. combo's. gasten

  20. #45
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    ik ben blij dat je gewonnen heb stefan,al hield ik af en toe mijn hart vast!(loser get cut) nu natuurlijk weer een treedje omhoog,ik geloof wel dat dit kongo zal worden.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Dat poste ik vannacht ook al ja, ik denk dat het Kongo wordt, of anders Hunt.
    Zie hem persoonlijk liever tegen Kongo.
    Maar een geweldige prestatie Stefan en team.
    Proficiat

  22. #47
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Mooie partij, handjes hoog idd!!

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Heel netjes afgemaakt op de grond!!!

    Maar toch weer deze knietjes, met de handjes omlaag.......

    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  24. #49
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ja precies, dan was het geluk dat Pat de reach niet had om zijn kin goed te raken, maar doe je dit tegen iemand van boven de 1,90m dan heb je een probleem

  25. #50
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Stefan Struve interview met Ariel Helwani

    NBC Sports Video Player
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •