MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 89
  1. #51
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    339
    vCash
    126000

    Default

    Leuk interview. Blijft een relaxte gozer.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Stefan verdient er wel klappen met geld zeg pff.
    Hoeveel bonussen heeft ie inmiddels wel niet gehad.
    Fighting is poetry in motion

  3. #53
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default



  4. #54
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    In voorgaande partijen zag zijn standup er beter aan dan tegen Pat. Hij komt net van een zware ko dan ben je altijd nog wel wat huiverig zeker tegen een tegenstander met zware stoten zoals Pat. Daarbij is het heel moeilijk om goed gebruik te maken van je lengte. Schilt die begint het nu ook pas door te krijgen geef die jongen effe. Hij zou vaker gebruiken moeten maken van z'n submissions wat een prachtige sub was dit zeg.
    Volgende partij is denk ik inderdaad een Kongo, schaub of hunt.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  5. #55
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    stelletje zeikerds hier zeg :P

    zo slecht deed ie t staand nou ook weer niet.. vergeet niet, pat barry is een goeie stand up vechter die volgens mij nog een aantal jaren bij VOS gym heeft getraind (?) vond Barry in z'n K-1 partijen altijd heel goed, switchend van links naar rechts voorstaand, heel explosief, mooie kicks... Wat Struve betreft, zag hier dat hij wat afwachtender vocht in plaats van er blind in te springen... (afgezien van die ene knie) maakte veel gebruik van die pushkick naar t been van Barry.. iig een briljante triangle!

  6. #56
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Alkmaar
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben net terug uit Washington waar ik wat mooie foto's heb gemaakt van het verblijf van Stefan daar en natuurlijk de foto's van het hele gala cageside! Zal er een paar plaatsen als ik een beetje ben bijgekomen.

  7. #57
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Daarbij is het heel moeilijk om goed gebruik te maken van je lengte. Schilt die begint het nu ook pas door te krijgen
    Meen je dit serieus?

  8. #58
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Ben denk ik de enige maar ik vond het staande werk gewoon goed. Helemaal als je ziet wat voor caliber striker hij tegenover zich had staan.
    Zijn stoten ogen een stuk strakker dan voorheen.. zijn dekking mag wat verzorgder maar ook daar groeit hij duidelijk in.

  9. #59
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Struve gooide 1 heerlijke oldskool hollandse combo eruit, dat mag ie van mij vaker doen.
    dat ie dat kan hebben we gezien.

  10. #60
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Congratz Stefan, hield een paar x mn hart vast maar leuke partij en super finish.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  11. #61
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Struve gooide 1 heerlijke oldskool hollandse combo eruit, dat mag ie van mij vaker doen.
    dat ie dat kan hebben we gezien.
    dat combineren moet ie vaker doen ja! links rechts en een lowkick als afsluiter lekker....
    maar ja kan natuurlijk niet altijd....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  12. #62
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond dat Struve het juist erg goed deed.
    Zn standup is niet super, maar tegen iemand als Barry deed hij t goed.
    Had vooraf eigenlijk verwacht dat Struve in de 1ste ronde KO zou gaan.

    En hoe hij t afmaakte was natuurlijk super!

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Stefan gefeliciteerd!!!

    Ik was onder de indruk van de rust die Stefan op de grond aan de dag legde. Hij kijkt tijdens de slam heel rustig hoe hoog hij hangt en breekt heel slim zijn val. Ook slim vond ik dat hij direct na de landing opzij bewoog, zodat Barry nog meer in de problemen kwam.

    Stefan slaagde waar Arona faalde, toch geen slechte BJJ-er lijkt mij!

    Geniet van deze overwinning, team Schreiber!
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  14. #64
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    gewoon een top overwinning van Struve! Ik zat wel een paar keer met samengeknepen billen maar wat was die transitie van de choke naar de traingle prachtig...

    en leuk dat ie weer 65K extra pakt!
    Train for perfection but aim for more

  15. #65
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    65k? tering...
    Even vraagje; vinden jullie Stefan Struve UFC-waardig? Zijn er niet vele andere in andere bonden die beter zijn dan hij? Hoe kan het dat zo'n saaie/niet mobiele vechter zoveel verdient?

  16. #66
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Stefan is 6-3 in de UFC (damn, heeft hij alweer 9 partijen geknokt...)
    Het antwoord op jouw vraag is dan al beantwoord: Ja dus

    Vind het sowieso geen saaie knokker. Staande soms twijfelachtig. En super efficient op de grond. Daarbij is hij nog erg jong en kan nog zoveel meer groeien (qua prestaties)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  17. #67
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Stefan is 6-3 in de UFC (damn, heeft hij alweer 9 partijen geknokt...)
    Het antwoord op jouw vraag is dan al beantwoord: Ja dus

    Vind het sowieso geen saaie knokker. Staande soms twijfelachtig. En super efficient op de grond. Daarbij is hij nog erg jong en kan nog zoveel meer groeien (qua prestaties)
    Dat is wel netjes, maar hij krijgt nooit echt goede partijen. Dacht ook ergens gelezen te hebben tijdje geleden dat ze hem bijna wilde cutten? Hij komt altijd zo fragile over, alsof hij niets kan incasseren en het puur van zijn lengte moet hebben. Submission was trouwens erg netjes!

  18. #68
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Hoe kan het dat zo'n saaie/niet mobiele vechter zoveel verdient?
    Als je in 9 partijen 3 keer een bonus krijgt dan ben je alles behalve saai.
    gast wat is er met je?

  19. #69
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Als je in 9 partijen 3 keer een bonus krijgt dan ben je alles behalve saai.
    gast wat is er met je?
    Ik vraag iets, ik vind hem persoonlijk saai. Mag ik niets vragen? Wat doe je nou elke keer gefrustreerd en geirriteerd, ga lekker naar "the Pit" zoals Tony in het andere topic zei. Ik vind het PERSOONLIJK geen sensatie en snap niet waarom hij nog bij de UFC zit, that's it.

  20. #70
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default



    Hier zo duidelijk te zien dat Barry een beginners fout maakt en dat is dat ie niet de heup blokkeert maar zijn rechterarm tussen de benen laat 'hangen'.
    Eigenlijk gewoon dom te noemen....

  21. #71
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default


  22. #72
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Ik vraag iets, ik vind hem persoonlijk saai. Mag ik niets vragen? Wat doe je nou elke keer gefrustreerd en geirriteerd, ga lekker naar "the Pit" zoals Tony in het andere topic zei. Ik vind het PERSOONLIJK geen sensatie en snap niet waarom hij nog bij de UFC zit, that's it.
    ik snap je gedrag al

    die 0-3 zit je dwars he

  23. #73
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Ik vraag iets, ik vind hem persoonlijk saai. Mag ik niets vragen? Wat doe je nou elke keer gefrustreerd en geirriteerd, ga lekker naar "the Pit" zoals Tony in het andere topic zei. Ik vind het PERSOONLIJK geen sensatie en snap niet waarom hij nog bij de UFC zit, that's it.
    Ik snap wat je bedoeld er is weinig explosieve actie in zijn gevechten, lijkt mij dat dit met zijn stand up te maken heeft .
    Ik vond deze pot eerlijk gezegt ook erg saai en weinig gebeuren, Tuurlijk pakt hij hem prachtig op submission maar om te zeggen dat ik van zijn partij heb genoten...nee.
    Ik vindt hem erg zwak in zijn kickboxen maar erg sterk in zijn subs.
    Ik denk dat hij tegen een schaub ook niet veel in te brengen heeft met deze stand up.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  24. #74
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Ik snap wat je bedoeld er is weinig explosieve actie in zijn gevechten, lijkt mij dat dit met zijn stand up te maken heeft .
    Ik vond deze pot eerlijk gezegt ook erg saai en weinig gebeuren, Tuurlijk pakt hij hem prachtig op submission maar om te zeggen dat ik van zijn partij heb genoten...nee.
    Ik vindt hem erg zwak in zijn kickboxen maar erg sterk in zijn subs.
    Ik denk dat hij tegen een schaub ook niet veel in te brengen heeft met deze stand up.
    Ja toch.. Toch vind ik zijn lijstje (net opgezocht) wel indrukwekkend voor zo'n saaie MMA-er. Ik zie niet echt potentie in hem om het ver te schoppen in de heavyweight division van de UFC, dus vraag me af wat de UFC met hem van plan is. Leuk voor monsterfights misschien haha

  25. #75
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Ja toch.. Toch vind ik zijn lijstje (net opgezocht) wel indrukwekkend voor zo'n saaie MMA-er. Ik zie niet echt potentie in hem om het ver te schoppen in de heavyweight division van de UFC, dus vraag me af wat de UFC met hem van plan is. Leuk voor monsterfights misschien haha
    Heeft dat juist niet met zijn lengte te maken ? Schilt is ook zo lang en dan ziet het er al snel langzaam uit.

    Ik vind dit juist wel aantrekkelijke partijen omdat het op de grond lekker vlot gaat. geen gehang en gepray maar volop meppen en dan op de grond direct actie. Zie je niet veel bij de heavyweights.

    Overigens dacht ik dat de totale bonuspot 65k was en dat ze dus moeten delen, maar dat kan ik verkeerd hebben.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •