MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 86
  1. #26
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Niet echt een vooroordeel, mss als je ergens in Groningen woont ofzo.

    "jeh bin democratie, nit sjeriah".

    Toch jammer hoeveel mensen sharia willen in Nederland, de wet van ongelijkheid en barbaarse straffen bedacht in het jaar 600. Het is 2011!
    Last edited by Asura; 02-10-2011 at 23:23.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  2. #27
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    hahahaha lachen
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Nu wil ik die kont ook zien...
    ,,,,,
    (>.<)

  4. #29
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    wat een kansloze kerels.. en wat een lekker wijf!! ik vind dat ze dr goed mee om gaat! ze gingen wel te ver en namen echt hun moment. beetje jammer..

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Natuurlijk is dat hele pownet maar op 1 ding uit.
    Maar geef toe, het is knap dat ze elke keer weer van die randdebielen vinden die elk vooroordeel weer even bevestigt wat een overgroot deel heeft hier in Nederland.
    Die gasten zijn nog te stom om der eigen veters te strikken.
    Ja als je in Utrecht[Kanalen Eiland, Overvecht] gaat rond hangen is dat niet zo moelijk om een aso Marokkaan te vinden.

    dus knap euhhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!. Dat kan elk randdebiel, Het wordt wat moeilijker om een aso Marokkaan te vinden in Hilversum of een gevaarlijke Antiliaan in Leiden.

    Het is gewoon een kansloze zender.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  9. #34
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ja als je in Utrecht[Kanalen Eiland, Overvecht] gaat rond hangen is dat niet zo moelijk om een aso Marokkaan te vinden.

    dus knap euhhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!. Dat kan elk randdebiel, Het wordt wat moeilijker om een aso Marokkaan te vinden in Hilversum of een gevaarlijke Antiliaan in Leiden.

    Het is gewoon een kansloze zender.
    Waarom is het een kansloze zender? Het is gewoon een commerciële zender en veel mensen vinden hem leuk. Niet kansloos dus... +
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  10. #35
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default


  11. #36
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Def P. benaderen ze iig niet weer.

    http://www.youtube.com/watch?v=lRONWyvJ9iE

  12. #37
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Waarom is het een kansloze zender? Het is gewoon een commerciële zender en veel mensen vinden hem leuk. Niet kansloos dus... +
    Powned is zeer zeker de meest kansloze zender die der is.
    Home mtk-gym.nl


  13. #38
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Heb ik toch een vraag aan de forumbroeders die niet van nederlandse komaf zijn.
    Laten we even buiten wegen laten dat dit om het pownet ging.
    Hoe vinden jullie het wat deze losers tegen dat meisje zeggen?

  14. #39
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    in een normale context zou ik het erg vinden. (dus geen meid van powned die als een slet gekleed is en opzoek is naar reacties van mensen zodat ze die kan uitzenden)

    Maar alle factoren mee genomen, vind ik het niet erg. Zij wilt niets anders als dit soort opmerkingen, daarom is ze ook gekleed als een slet op straat met een mic van powned opzoek naar aparte, vreemde figuren zodat ze kijkcijfers krijgen.

    Ik ben het ook gewoon helemaal eens met die jongens, 1 powned is een kut zender, 2 ze is gekleed als een slet, 3 ze is een mongool.
    Home mtk-gym.nl


  15. #40
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Als jij vindt dat zij als een slet gekleed is heb je denk ik een behoorlijke afslag gemist.
    Dat meisje heeft op een zonnige dag gewoon een truitje aan wat ik weet niet hoeveel andere meisjes ook dragen.
    Omdat zij van pownews is, is zij een slet?

    Als jij het helemaal eens bent met die jongens hoop ik dat jij alleen je kickboxexpertise overbrengt op je jeugd.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    lol @ ''doe je kont dicht'' hahaahahahahaah
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  17. #42
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    in een normale context zou ik het erg vinden. (dus geen meid van powned die als een slet gekleed is en opzoek is naar reacties van mensen zodat ze die kan uitzenden)

    Maar alle factoren mee genomen, vind ik het niet erg. Zij wilt niets anders als dit soort opmerkingen, daarom is ze ook gekleed als een slet op straat met een mic van powned opzoek naar aparte, vreemde figuren zodat ze kijkcijfers krijgen.

    Ik ben het ook gewoon helemaal eens met die jongens, 1 powned is een kut zender, 2 ze is gekleed als een slet, 3 ze is een mongool.
    Sorry vriend , ben het vaak met je eens ook hier weer ja powned is een kut zender en ja ze is een mongool.
    Maar om te zeggen dat je het eens bent met deze 2 inbecielen?????

    Wat is er mis met haar kleding (damn even een louis momentje!!!)
    Gewoon een topje en een lelijke spijkerbroek...?

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  18. #43
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    in een normale context zou ik het erg vinden. (dus geen meid van powned die als een slet gekleed is en opzoek is naar reacties van mensen zodat ze die kan uitzenden)

    Maar alle factoren mee genomen, vind ik het niet erg. Zij wilt niets anders als dit soort opmerkingen, daarom is ze ook gekleed als een slet op straat met een mic van powned opzoek naar aparte, vreemde figuren zodat ze kijkcijfers krijgen.

    Ik ben het ook gewoon helemaal eens met die jongens, 1 powned is een kut zender, 2 ze is gekleed als een slet, 3 ze is een mongool.
    jonge,jonge doe dit niet....ga niet trollen.. mensen zouden kunnen denken dat je dit echt meent... En dat is pas ZIEK!
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  19. #44
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hahaha oke oke sorry mannen.

    na nog een keer te hebben gekeken is ze niet echt sletterig gekleed maar ik volg geenstijl wel en weet dat deze meid alleen uit is op rare, aparte, vreemde, asociale mensen. Vandaar dat ik haar een slet noem. Maar nee het is niet zo omdat ze die kleren aan heeft. mijn excuses daarvoor.

    maar ik heb serieus geen medelijden met haar en vind die actie van die boys nog steeds erg grappig. Dat is tenslotte toch wat zij wil? we praten er nu 4 maanden later nog steeds over.
    Home mtk-gym.nl


  20. #45
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Een ding is zeker. Wat zou ik haar toch een beurt geven. She wouldn't be able to handle my ridddum.
    Oh ik zie het al voor me.

    Verder wat betreft het filmpje.

    Ja serieus, ik vind dat wijf geil ..ja het is een attention-whore maar...

    Die jongens hebben niet hun beste kansen laten zien. Je kan ook zien dat het een beetje apparte figuren zijn.
    Maar als deze allochtonen netjes waren dan had zij wel een andere manier gevonden om hun in slecht beeld neer te zetten. Zo doen ze dat bij powned. Niet alleen bij Allochtonen, maar bij iedereen die hun manier van werken accepteert.

    Ik persoonlijk zou heel netjes praten met haar, maar ik zou wel vragen of zij een penislollie lust.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    na nog een keer te hebben gekeken is ze niet echt sletterig gekleed maar ik volg geenstijl wel en weet dat deze meid alleen uit is op rare, aparte, vreemde, asociale mensen. Vandaar dat ik haar een slet noem. Maar nee het is niet zo omdat ze die kleren aan heeft. mijn excuses daarvoor.
    Dan is je defenitie van slet niet correct.

    wikipedia:
    Slet is een scheldwoord waarmee een persoon (doorgaans een vrouw maar het kan - overdrachtelijk - ook om een man[bron?] gaan) met een brede seksuele activiteit wordt aangeduid die in de ogen van de gebruiker van het woord, de grenzen van het seksueel aanvaardbare overschrijdt. Synoniemen zijn snol, del, sloerie of hoer, alhoewel die laatste term eerder naar professionele sekswerkers verwijst

  22. #47
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    De welbekende haatmeneer, die advocaat van hem was nog geweldiger overigens!

  23. #48
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Waarom is het een kansloze zender? Het is gewoon een commerciële zender en veel mensen vinden hem leuk. Niet kansloos dus... +
    Een commerciele zender op NL3?

  24. #49
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    de advocaat van de haatmeneer;

    http://www.youtube.com/watch?v=mwssTTx0CI4

  25. #50
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    de advocaat van de haatmeneer;

    http://www.youtube.com/watch?v=mwssTTx0CI4

    hahaha
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •