MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 86
  1. #51
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    hahaha goeie gasten. Normaal zijn ze altijd zo stoer.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    en dat noemt zich advocaat, wat een prutser :S

  3. #53
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    waarom heeft iedereen het ingodsnaam over Pownes, die "slet" is gewoon wel ff playmate 2009..
    http://wijzeman.wordpress.com/2010/0...akt-%E2%80%A6/

  4. #54
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    waarom heeft iedereen het ingodsnaam over Pownes, die "slet" is gewoon wel ff playmate 2009..
    http://wijzeman.wordpress.com/2010/0...akt-%E2%80%A6/

    dus het is een uber slet?
    Home mtk-gym.nl


  5. #55
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wuahah dat filmpje met die advocaat
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #56
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dus het is een uber slet?
    ....want?

  7. #57
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    ....want?
    ze is een playmate?

    Home mtk-gym.nl


  8. #58
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ze is gewoon lekker en iedereen die hier met z'n hypocriete faphoofd post, zou er zelf met alle liefde overheen gaan. Niet roomser dan de paus gaan doen hier zeg.

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ik zou dr doen
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #60
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    ik zou dr doen
    ik eerst

  11. #61
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ze is gewoon lekker en iedereen die hier met z'n hypocriete faphoofd post, zou er zelf met alle liefde overheen gaan. Niet roomser dan de paus gaan doen hier zeg.
    lol, als je mij bedoelt, gap ik leer der elke Kata, worp, submission, laat der alle hoeken van alles zien!!!!!!!
    Home mtk-gym.nl


  12. #62
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    nou dan! kijk als zij nou bereid is ook daadwerkelijk iedereen hier te doen, dan ist een slet, maar anders... niets mis mee

  13. #63
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Wat is dat toch met buitenlanders en blonde vrouwen,dat geslet en hoer geschreeuw is echt kansloos. En het erge is dat ik het idee heb dat het nog geaccepteerd word ook in sommige culturen.. Iedereen in hun waarde laten is niet bij de eerste blonde meid met mooie borsten slet schreeuwen.

    Ik zou me doodschamen voor deze 2 mannen als ik Marokkaans of Turks zou zijn.

  14. #64
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post

    Ik zou me doodschamen voor deze 2 mannen als ik Marokkaans of Turks zou zijn.
    x2

  15. #65
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    nou nou nou nou overdrijven is ook een vak hoor.

    ik schaam me totaal niet voor ze. Vind dat dat powned volk soms wel de volle laag terug mag ontvangen.
    Home mtk-gym.nl


  16. #66
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    nou nou nou nou overdrijven is ook een vak hoor.

    ik schaam me totaal niet voor ze. Vind dat dat powned volk soms wel de volle laag terug mag ontvangen.
    Als de allochtone gemeenschap nou eens een keer niet hapt op dat volk van powned, dan is het zo gebeurt met ze.
    Zolang er maar van die gasten met dit soort dingen blijven komen zal powned lang blijven bestaan.

  17. #67
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Wat is dat toch met buitenlanders en blonde vrouwen,dat geslet en hoer geschreeuw is echt kansloos. En het erge is dat ik het idee heb dat het nog geaccepteerd word ook in sommige culturen.. Iedereen in hun waarde laten is niet bij de eerste blonde meid met mooie borsten slet schreeuwen.

    Ik zou me doodschamen voor deze 2 mannen als ik Marokkaans of Turks zou zijn.
    Buitenlanders?? ik ken genoeg sjonnies en henkies (voornamelijk in het zuiden des lands) die nog erger met hun vrouwen omgaan.. dus kom niet met dat gelul buitenlanders en blonde vrouwen..
    Blonde vrouwen gaan juist vaak voor de "buitenlanders"... en gelukkig maar :P LEKKAHLIKKUH!!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  18. #68
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    nou nou nou nou overdrijven is ook een vak hoor.

    ik schaam me totaal niet voor ze. Vind dat dat powned volk soms wel de volle laag terug mag ontvangen.
    Ben ik ook met je eens,het is een uitdagende zender,en daar mogen ze wat mij betreft ook wel is mee stoppen want dat word wel is vervelend. Ik denk alleen dat reageren op deze manier juist alleen maar hout op het vuur gooien is.

  19. #69
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Als de allochtone gemeenschap nou eens een keer niet hapt op dat volk van powned, dan is het zo gebeurt met ze.
    Zolang er maar van die gasten met dit soort dingen blijven komen zal powned lang blijven bestaan.
    ja klopt maar dat ontneemt nog steeds niet het feit dat ik het lekker is als powned een keer zelf terug wordt gepakt.

    Ze doen niets anders als kleineren, vernederen en denigreren van mensen.
    Home mtk-gym.nl


  20. #70
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ben ik ook met je eens,het is een uitdagende zender,en daar mogen ze wat mij betreft ook wel is mee stoppen want dat word wel is vervelend. Ik denk alleen dat reageren op deze manier juist alleen maar hout op het vuur gooien is.
    dat is het ook wel maar toch is het leuk als iemand een keer wel echt tegen ze in durft te gaan. Rutger bijv heeft zeker 100 mensen kei en keihard voor schut gezet, deze meid zelf ook en alle andere reporters van powned ook. Dus vind het totaal niet erg als 1 van hun dan op zo een manier wordt terug gepakt.
    Home mtk-gym.nl


  21. #71
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ja klopt maar dat ontneemt nog steeds niet het feit dat ik het lekker is als powned een keer zelf terug wordt gepakt.

    Ze doen niets anders als kleineren, vernederen en denigreren van mensen.
    Ik denk dat jij hier iets mist.
    Ze worden niet terug gepakt.
    Ze krijgt precies wat ze hebben wil.
    Die zender is er precies op uit wat deze 2 gasten doen.
    Wie heeft wie gepakt.
    Wat mij betreft is dit een dikke 1-0 voor powned

  22. #72
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik denk dat jij hier iets mist.
    Ze worden niet terug gepakt.
    Ze krijgt precies wat ze hebben wil.
    Die zender is er precies op uit wat deze 2 gasten doen.
    Wie heeft wie gepakt.
    Wat mij betreft is dit een dikke 1-0 voor powned
    nee hoor

    dat quasi slim spelen van haar is priceless. Doen alsof ze het helemaal niet erg vind terwijl je weet ziet dat ze zich geen houding kan geven en door de war is, dat is gewoon priceless. Zij dacht leuk te kunnen spotten met ze maar nu werd ze keihard zelf b espot.

    Dus het was zeker 1-0 voor die mannen. Door alle negatieve nieuws is het misschien wel 1-1 geworden maar dan nog vond ik het een vermakelijk filmpje.

    En hoe komt het dat je het zo erg voor haar opneemt? vrouwen rechten? vind je het zo erg als een vrouw wordt gedenigreerd? Dan mag jij me uitleggen waarom een vrouw zou werken voor een zender die dit soort reporters heeft?



    dat is pas denigreren, daar vallen deze 2 mannen in het niets bij.

    ps: ik vind het alleen niet erg wat deze mannen doen om het feit dat deze meid bij powned werkt. Als het een normale meid was geweest dan waren het natuurlijk wel een stel tering mongolen geweest. Maar powned volk, vraagt en wilt alleen dit soort reacties dus waarom zou je dit erg vinden?
    Last edited by Sadix; 05-10-2011 at 15:52.
    Home mtk-gym.nl


  23. #73
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Buitenlanders?? ik ken genoeg sjonnies en henkies (voornamelijk in het zuiden des lands) die nog erger met hun vrouwen omgaan.. dus kom niet met dat gelul buitenlanders en blonde vrouwen..
    Blonde vrouwen gaan juist vaak voor de "buitenlanders"... en gelukkig maar :P LEKKAHLIKKUH!!

    Ik beweer ook absoluut niet dat wij Nederlanders nooit wat fout doen,alleen denk ik wel dat op deze manier reageren op powned je als buitenlander wel een bepaald beeld van jezelf schetst waar veel op gereageerd zal worden met bv. "zie je wel,weer een buitenlander die zo respectloos praat over vrouwen" Daarom vind ik het extreem dom dat je jezelf in deze situatie zo profileert voor de camera van Powned als je beter weet.

  24. #74
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dat is het ook wel maar toch is het leuk als iemand een keer wel echt tegen ze in durft te gaan. Rutger bijv heeft zeker 100 mensen kei en keihard voor schut gezet, deze meid zelf ook en alle andere reporters van powned ook. Dus vind het totaal niet erg als 1 van hun dan op zo een manier wordt terug gepakt.
    Ik begrijp je,maar verlagen naar dit niveau is niet bepaald een win win situatie. Doe het dan op een manier waar iedereen zich in kan vinden.

  25. #75
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik beweer ook absoluut niet dat wij Nederlanders nooit wat fout doen,alleen denk ik wel dat op deze manier reageren op powned je als buitenlander wel een bepaald beeld van jezelf schetst waar veel op gereageerd zal worden met bv. "zie je wel,weer een buitenlander die zo respectloos praat over vrouwen" Daarom vind ik het extreem dom dat je jezelf in deze situatie zo profileert voor de camera van Powned als je beter weet.
    Ja maar Peter die nederlanders waar jij het over hebt, die staan al klaar met hun vinger te wachten op de 1e beste allochtoon die iets fout doet zodat ze kunnen wijzen en zeggen, zie je wel!

    Zie het filmpje dat ik hier boven heb gepost van de zelfde zender. Nu denigreren zij zelf vrouwen en dat 10 maal erger.

    Maar niemand die met zn vinger wijst en zegt, zie je wel hollanders zijn zus en zo.
    Kortom, die hollanders die jij beschrijft, kunnen me eigenlijk geen reet schelen of die wel of niet wijzen of ons wel of niet waarderen. Zeikerds heb je altijd.
    Home mtk-gym.nl


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •