MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default BEN BRIL MEMORIAL 2011 in Carrè

    Maandag 3 oktober 2011 in Carré, Amsterdam. Er zijn nog kaarten.
    Op eentje na heb ik alle BBM gezien. Dit wordt de vijfde, een lustrum dus. Het eerste, zeg ik optimistisch. Inmiddels hebben heel wat boksers in de ring daar gestaan en wat ook mooi is: de bokser en latere scheidsrechter Ben Bril is nu helemaal in ons geheugen gegrift. Goed zo.Dit jaar komt er een programmablad uit waarvoor ik een column heb geschreven.

    1900 Braziliaanse trommelmuziek
    1930 Opkomst Erik Dijkstra met dansers
    1945u start wedstrijdprogramma

    Rode hoek – blauwe hoek

    1 Karen Avdaljan (Patrick Driessen) – Harun Akcabelen (Duitsland)
    (68) vier rondes van drie minuten

    2 Othman Allach (toernooi) – Farouk Daku (toernooi)
    (75-80) vier rondes van drie minuten

    3 Fikri Demerci (toernooi) – Marino Schouten (toernooi)

    4 Barry Groenteman (Wellness Proficenter) – Robert van Nimwegen (Albert Sieger)
    64; zes rondes van drie minuten

    5 Ignaccio Mendoza (Spanje) – Juciel Lima Nascimento (Brazilie)
    (62) acht rondes van drie minuten

    kwartier pauze 22.00u

    6 Hassan Ait Bassou (Wellness Proficentre) – Ali Ahrouari (Duitsland)
    67; acht rondes van drie minuten

    7 Finale voorronde-winnaars – Grote Carré-Prijs van Amsterdam
    -80; vier rondes van drie minuten

    8: Khoren Gevor (Nederland) – Oleg Fedotovs (Ukraine)
    73; acht rondes van drie minuten
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Prijzen?

  3. #3
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    Zie hier de site van Carre voor de prijzen !!

    http://www.carre.nl/nl/voorstellinge...ial-boksgala-v

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hele mooie locatie trouwens!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Moet Marino Schouten niet tegen Othman Allach? Wordt weer een mooi boksavondje. Verleden jaar was ook te gek. Carre is altijd iets unieks.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik mis Badr in de line-up.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kameleon View Post
    Moet Marino Schouten niet tegen Othman Allach? Wordt weer een mooi boksavondje. Verleden jaar was ook te gek. Carre is altijd iets unieks.
    Klopt, Marino zn 1e partij was tegen Otman, ik was er niet bij maar hoorde dat het dak eraf ging. Otman van Pancration vocht ook erg goed, Marino won op punten. In de finale kwam hij tegen Farouk Daku en ook die gewonnen op punten. Dus wederom winnaar van het toernooi: Marino Schouten! :-)
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  8. #8
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    Was een hele leuke avond met mooie partijen !! 2 KO's.

    Toch zie je dat er bij zo'n boks gala ander publiek komt kijken! zo kan het dus ook...

  9. #9
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Ik mis Badr in de line-up.
    ik zou serieus een mooi gebaar vinden aan het Nederlandse publiek als Hari zijn eerste bokspartij in Nederland zou vechten. Ik weet alleen zo even niet tegen wie...
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  10. #10

    Default

    We waren gister ook aanwezig in Carre en vandaag beginnen we met het uploaden van de eerste partijen

  11. #11
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Wel reageren, niet reageren, ik heb mijn bericht nu al drie keer verwijderd...
    Robert is vorige week 3x neergegaan tegen Mansur Yaqubi en vecht nu gewoon 6x3 minuten??
    Last edited by Glen; 04-10-2011 at 12:34.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Begrijp ik ook niet, lekker voor je gezondheid.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    Dit was zeker een zeer mooie partij om naar te kijken:

    4 Barry Groenteman (Wellness Proficenter) – Robert van Nimwegen (Albert Sieger)
    64; zes rondes van drie minuten

    Barry was in deze partij zeker de persoon die de meeste ervaring had! mooi wegdraaien, zo nu en dan mooi onder de hoeken van van Nimwegen door en dan toch nog in de draai een mooie combinatie meegeven. van Nimwegen zat onder het bloed, maar zoals we allemaal wel weten betekend dat bij hem helemaal niets. van Nimwegen heeft gevochten als een leeuw, maar toch zie je heel duidelijk het verschil dat hij een kickbokser is en geen bokser zoals Groenteman.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightstarTV View Post
    We waren gister ook aanwezig in Carre en vandaag beginnen we met het uploaden van de eerste partijen
    Is het bij jullie ook mogelijk beelden over te nemen van gala's die jullie gefilmd hebben toevallig?
    Jullie hebben een paar toffe gala's, en ik kan ze nu natuurlijk alleen per partij van jullie site halen en branden, maar heb liever de hele gala's.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Thumbs up

    ik was er gister ook en vond het super. uiteraard een prachtige ambiance maar ook alle partijen mooi strak achterelkaar en overall een prima matchmaking. barry bokste mooi met een flitsende jab en bewoog heel goed weg van zo'n beetje alles wat van nimwegen maar probeerde en counterde heel effectief.

    ik zou zeggen check FightstarTV.com | MMA, Kickboxing, Karate videos staan al een paar mooie partijen op
    Last edited by Marco; 04-10-2011 at 22:14.

  17. #17

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Is het bij jullie ook mogelijk beelden over te nemen van gala's die jullie gefilmd hebben toevallig?
    Jullie hebben een paar toffe gala's, en ik kan ze nu natuurlijk alleen per partij van jullie site halen en branden, maar heb liever de hele gala's.
    Thanks, helaas is het nog niet mogelijk om dvd's te bestellen daar we met te weinig mensen zijn en een hoop vids en gala's er door knallen, wellicht in de toekomst dat er dvd's uit gebracht gaan worden.

    De rechtstreekse link naar de vids van Ben Bril Memorial 5 is Ben Bril Memorial 5 - FightstarTV.com

    Morgen komt de finale van de grote Carre prijs van Amsterdam online Marino Schouten vs Farouk Daku en Khoren Gevor vs Oleg Fedotove en nog veeeel meer.

    Veel kijkplezier !!!

  18. #18
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Arendonk
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Misschien handig om de juiste namen bij de boksers te zetten. Ik dacht ff WTF, heeft Fikri een facelift ondergaan en is hij plots linksvoor gaan staan. . In de partij van Othman tegen Farouk zie ik dan plots Fikri verschijnen.

  19. #19

    Default

    Quote Originally Posted by taygym View Post
    Misschien handig om de juiste namen bij de boksers te zetten. Ik dacht ff WTF, heeft Fikri een facelift ondergaan en is hij plots linksvoor gaan staan. . In de partij van Othman tegen Farouk zie ik dan plots Fikri verschijnen.
    Stond verkeerd op de matchmaking ff gecheckt en je hebt helemaal gelijk, thanks voor de tip en is aangepast .

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •