MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    @Silat

    Bedankt voor de tips.
    Ik heb zelf geen pijn meer in mijn spiertje dus ik weet eigenlijk niet precies hoe ik het kan masseren als ik het niet meer pijn doet.... Het probleem is gewoon het kan HEEL snel terug komen als ik bijvoorbeeld een lowkick op de knie geef..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Gab View Post
    @Silat

    Bedankt voor de tips.
    Ik heb zelf geen pijn meer in mijn spiertje dus ik weet eigenlijk niet precies hoe ik het kan masseren als ik het niet meer pijn doet.... Het probleem is gewoon het kan HEEL snel terug komen als ik bijvoorbeeld een lowkick op de knie geef..
    Klopt, je zal het terug kunnen krijgen met een verkeerde trap. Gewoon zo goed mogelijk met het bot proberen te trappen. Ik had hetzelfde, maar heb er nu geen last meer van.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Klopt, je zal het terug kunnen krijgen met een verkeerde trap. Gewoon zo goed mogelijk met het bot proberen te trappen. Ik had hetzelfde, maar heb er nu geen last meer van.
    Ja, bij mij gebeurt het meestal als ik op het de knie trap van mijn tegenstander. Ik heb het nu al anderhalf jaar laatste keer dat ik het heb gehad was 5 maanden geleden. Ik was lekker blij en dacht dat het blessure over was maarja het was vorig maand weer terug gekomen... Maarja een ding is wel goed aan dit blessure. Je probeert niet meer fout te trappen en leert je zelf aan om goed te trappen, dat de timing goed is enzo..

  4. #29
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ...je blessure is niet weg
    je hebt er alleen even geen last van
    zodra je iets raakt, is de blessure in alle hevigheid terug
    ga nou gewoon is hard met je duimen drukken op die spier en je zult merken dat er nog pijnpunten te vinden zijn
    doe wat silat zegt en probeer het zelf te behandelen

    In een gevecht kan je trouwens echt niet voorkomen dat je ergens tegenaan knalt met dat spiertje
    probeer je blussure aan te pakken of je komt er nooit van af
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

  6. #31
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb geprobeerd heel hard te drukken op mijn spiertje en het voelt idd wel wat anders aan dan het spiertje in mijn ander scheenbeen. Het voelt ook nog heel stijf aan. Maar niet pijn... Maarja ik blijf het gewoon door masseren met warme balsem!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •