MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 69
  1. #1
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default Gezonde voeding gezond leven

    Veel mensen denken dat ze gezond leven, maar dit is zeker niet zo. Heb jij je weleens af gevraagd waarom zoveel mensen nou juist hier in het westen aan Kanker sterven? Wil je niet al je botten breken als je op een latere leeftijd een keer valt? Wil je oud worden? Oke lees dan verder.

    Volgende onderwerpen ga ik behandelen:

    - evenwichtig enzym systeem
    - verzuring
    - Weg met de schijf van 5!
    - gezond drinkwater
    - waarom biologisch?
    - Koeienmelk is kankerzooi
    - spierpijn
    - voedingspatroon

    Evenwichtig enzym systeem

    Een evenwichtig enzym systeem is belangrijk voor gezonde hart en bloedvaten. Ook bij ziektes zoals ADHD en Hooikoorts speelt het enzym systeem een belangrijke rol. Om een gezond enzym systeem te krijgen moet je evenwichtig omega 3 en 6 in je lichaam zitten. Zoals je waarschijnlijk al weet word de laatste jaren verzadigde vetten in de producten gestopt die wij kopen. Je moet meer omega 3 dan 6 in je lichaam hebben. Als je dus klachten hebt zoals agressie, ADHD of hooikoorts en je brengt je enzym systeem weer in balans worden de klachten minder of verdwijnen ze. Hier is nog linkje als je er meer over wilt weten: Omega-3-vetzuren - Wikipedia . Heb even paar producten op een rijtje gezet:

    Omega 3 vet:
    zalm
    makreel
    haring
    sardine
    ansjovis

    Omega 6 vet:
    – Soja olie
    – zonnebloem olie (verander dit liever in olijf olie, dat is wel gezond)

    Verzuring
    verzuring is ontzettend slecht voor ons lichaam. Wanneer je lichaam zeur is gaan er in de loop van de tijd allemaal ontstekingen plaats vinden, waardoor je een nare ziekte kan krijgen zoals Kanker. Daarnaast hebben veel mensen last van maagzuur, en slikken ze maagzuurremmers. Het grappige is dat het helemaal niet nodig is, maar dokters gewoon niet beter weten. Bij maagzuurproblemen is je lichaam gewoon veel te zuur. Dat komt bijna altijd doordat je voedsel eet wat een zure reactie geeft in je lichaam, maar ook van teveel opvoerend sporten verzuurd je lichaam. Dat kennen jullie allemaal, verzuurde armen van het boksen . Om verzuring tegen te gaan moet je veel groente, zure vruchten en water binnen krijgen. Ik heb even op een rijtje gezet waar je lichaam door verzuurd:

    calcium
    granen
    bloem
    bonen
    erwten
    brood
    suiker (ook verborgen in allerlei producten zoals jam, koekjes, frisdrank)
    vlees
    vis
    schaaldieren
    ei
    kaas
    en alle noten behalve amandelen

    Weg met de schijf van 5

    Je hebt er vast weleens van gehoord. De schijf van 5. Dat is een methode om te eten wat zogenaamd gezond is. Ik weet niet of een een sukkel is die het heeft bedacht, of dat het een marketing trucje was. Doet er niet zoveel toe. Ze hebben de volgende punten:
    eet gevarieerd
    eet niet te veel, en beweeg
    gebruik minder verzadigd vet
    eet veel groente, fruit en brood
    ga veilig met voedsel om

    Er zitten een aantal punten in die simpelweg slecht voor je zijn.
    eet gevarieerd
    eet brood

    Je lichaam kan geen eiwitten en koolhydraten tegelijk verwerken. Dan blijft er over, en dat gaat in je maag rotten. Daar krijg je natuurlijk ook weer problemen van zoals buikkramp, en slechte adem en allergieën. Verder veranderd het in gif, en ga je eerder dood. Dat wil je niet. Eet daarom bijvoorbeeld savonds niet groente, aardappelen en vlees. Hou het bij groente en dan kies je tussen vlees of aardappelen. Maar daar kom ik later op terug. Het eten van brood is niet erg gezond door de verschillende ingrediënten die erin zitten, die je maag niet allemaal kunnen verwerken. Eet je er dan ook nog iets als kipfilet of hagelslag op is het al helemaal foute boel. Dus beter geen brood, maar als het echt moet kan je het beste stukjes komkommer, tomaat en sla op doen.

    Gezond drinkwater
    Water is supergoed voor je lichaam, dat weet je vast wel. Het voert de afvalstoffen af etc. Wat je misschien niet weet is dat kraanwater niet gezond is. In kraanwater zit een hoop troep zoals medicijnen en hormonen. Gelukkig zijn er diverse kraanwaterfilter producten op de markt. Je zou ook flesjes water kunnen kopen. Die van de lidl bijvoorbeeld zijn erg goede kwaliteit, en niet duur.

    Waarom biologisch
    Veel mensen staan in de supermarkt. Dan moeten ze kiezen tussen biologisch voedsel en normaal voedsel. Dan denk je waarschijnlijk van ja waarom zou ik biologisch nemen, ik pak gewoon normaal voedsel. Als voorbeeld neem ik een geboren varken tot aan jou hamburger. De varken word geboren. Vervolgens in de fabriek vol gespoten met groeihormonen en pus. Zo word die lekker snel groot en vet, kan sneller burger van gemaakt worden. Je leuk voor de fabrikant, maar niet voor jou. Die hormonen in die varken worden er namelijk niet uitgehaald, hormonen gaan niet weg als jij je hamburger bakt. Neem nu even een voorbeeld van een biologisch varken. Hij groeit rustig op in de natuur. Hij eet gezond natuurlijk voedsel, en bouwt een sterk immuunsysteem op. Handig voor jou, want door dat varken te eten word jou immuunsysteem ook beter.

    Koeienmelk is kankerzooi
    Het melk van een koe is letterlijk en figuurlijk kankerzooi. Het zorgt om te beginnen al voor een overschot aan slijm wat je ingewanden, al is dat iets wat nog niet 100% zeker is. Wat wel zeker is dat als je zowel eiwitten en calcium tegelijk binnenkrijgt. Dat je door de eiwitten het calcium niet meer kunt opnemen. Dus wanneer je melk drink krijg je wel calcium binnen, maar het word niet opgenomen. Het calcium dat niet opgenomen kan worden zorgt voor botontkalking. Bovendien krijg je al genoeg kalk binnen als je gezond eet. Daarnaast heeft een onderzoek uitgewezen dat je van melk een verhoogde kans op teelbalkanker krijgt, en melk verzuurd je lichaam. Dat heb ik eerder uitgelegd, dat een verzuurd lichaam ook kankerverwekkend is. Dus stop gewoon met zuivel, het is hartstikke slecht.

    Spierpijn
    Jullie hebben hier vast allemaal weleens last van. Naast dat het geen aangenaam gevoel is, verzuurd het ook je lichaam, wat slecht voor je is. Je hebt natuurlijk wel eiwitten nodig om je spieren weer op te bouwen, maar eiwitten verzuren je lichaam ook. Daarom is het goed als je spierpijn hebt, dat je voldoende water drinkt, en voelde groente eet om het zuur in je lichaam op peil te houden.

    Voedingspatroon
    Je vraagt je nu vast af wat je dan wel moet eten op een dag.

    - Ontbijt 's morgens tot 12 uur met fruit. Of een fruitsmoothie met alleen natuurlijke ingrediënten
    - Tussendoor veel water en groente zoals komkommer en tomaat eten
    - Als middagmaaltijd een salade
    - Bij het avondeten de koolhydraten en eiwitten scheiden zoals ik eerder heb uitgelegd
    - Later op de avond nog wat komkommer, tomaat, salade, worteltjes, walnoten etc.

    Probeer je voedingspatroon zoveel mogelijk aan te passen als wat hierop lijkt. Bouw het rustig op, en kijk in hoeverre je gezond wil leven. Vergeet niet dat dingen zoals rottend eten in je lichaam je er niet gelijk last van hebt, maar dat het jaren duurt voor je er kapot aan gaat. Denk nog een keer na als jij een glas melk wil pakken, of tegen je kind zegt dat hij/zij wel genoeg zuivel binnen moet krijgen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    No pain no gain

  2. #2
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    samengevat
    's Ochtends bakje brinta
    's avonds bakje kwark
    = Overeem lichaam in 2 weken.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Ben nog vergeten te zeggen dat je er goed aan doet elke dag een multivitamine en visoliecapsule te slikken. De producten die je in de winkel koopt zijn zo afgetast in de fabriek dat er nog amper vitamine inzitten. Dus denk niet dat je na 2stuks fruit genoeg vitamine binnen hebt.

    Als er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag.
    No pain no gain

  4. #4
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    samengevat
    's Ochtends bakje brinta
    's avonds bakje kwark
    = Overeem lichaam in 2 weken.
    Sure, maar je moet het even afwegen tegen de klachten die je ervan krijgt. Is uiteindelijk ook je eigen keus
    No pain no gain

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Wat zijn je bronnen Fighterboy.. Heb je die eerste post zelf geschreven? Of is het een copy paste?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Volgens mij heeft hij het zelf geschreven. 'Koeienmelk is Kankerzooi' lijkt me sowieso niet iets wat je ergens terugvindt.

    Ik vind het wel aardig geschreven, maar ben ook wel erg benieuwd naar bronnen. Met name voor je bewering dat calcium en eiwit niet samengaan.

    Daarnaast heb ik met artikelen over gezondheid en voeding voor spiergroei of whatever altijd mijn bedenkingen. Niemand heeft echt 'de waarheid' en iedereen spreekt elkaar tegen. Daarmee zijn beweringen vaak niet onomstotelijk aangetoond. Neem bijvoorbeeld je bewering over ADHD, daar wordt over aangegeven in je eigen bron:
    "Kinderen die in hun eerste levensjaren tekorten hebben aan omega-3-vetzuren krijgen later eerder ADHD of nemen eerder een agressieve houding aan, wordt door sommige wetenschappers betoogd.Studies naar het effect van omega-3-vetzuren op ADHD laten deels tegenstrijdige effecten zien. Soms met positieve effecten als uitkomst, terwijl in andere studies geen gunstige effecten worden gevonden. De kwaliteit van bepaalde studies is niet altijd even goed


    Dat geeft alweer aan op wat voor losse schroeven dit staat en uiteindelijk gaat het er dus om wat jij zelf aannemelijk vindt. Ik vind daarom keiharde uitspraken zoals: wanneer je X niet of wel eet krijg je geen kanker dan ook voorbarig en ook wel een beetje ongepast ivm de ernst van de ziekte. In diezelfde bron wordt er nog wel wat typerends gezegd over dit soort studies:

    "Er moet gewaarschuwd worden voor observationele studies in deze context. In observationele studies worden mensen gevolgd die een bepaald product wel of niet nemen. Dit is echter zeer gevoelig voor selectie van gezondheidsbewuste personen. Mensen die gewillig een placebo nemen in gerandomiseerde studies, hebben ook een veel lagere sterfte dan mensen die dat niet doen."


    Dit zegt iets over de betrouwbaarheid van dit soort beweringen in het algemeen. Neemt niet weg dat ik het wel een interessant artikel vind hoor.

  7. #7
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Volgens mij heeft hij het zelf geschreven. 'Koeienmelk is Kankerzooi' lijkt me sowieso niet iets wat je ergens terugvindt
    lol
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  8. #8
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Wat een doem artikel, je gaat tegenwoordig van alles dood en krijgt overal kanker van.
    Hoe kom ik aan voldoende eiwitten? niet door alleen s'avonds af en toe wat vlees te eten.

    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  9. #9
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    ...

    Gezond drinkwater
    Water is supergoed voor je lichaam, dat weet je vast wel. Het voert de afvalstoffen af etc. Wat je misschien niet weet is dat kraanwater niet gezond is. In kraanwater zit een hoop troep zoals medicijnen en hormonen. Gelukkig zijn er diverse kraanwaterfilter producten op de markt. Je zou ook flesjes water kunnen kopen. Die van de lidl bijvoorbeeld zijn erg goede kwaliteit, en niet duur.
    ...
    Ik ben echt wel benieuwd hoe hij dit zootje gaat onderbouwen. Van hulp vragen over je voeding naar voedingsadvies geven op een paar maand; sterk bezig.

    Toch even inpikken op het kraanwater: een studie van de WWF uitgevoerd de universiteit van Genève spreekt je stelling tegen. Ook in België is het kraantjeswater van éénzelfde kwaliteit als het flessenwater. Misschien is dit anders in Nederland?

  10. #10
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    hartstikke goed dat je er mee bezig zijn maar ik zou toch nog maar eens goed controleren wat je beweerd.
    Voorbeeldje: melkzuur in je spier ontstaat niet doordat je melk drinkt.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lodewijk View Post
    ......Van hulp vragen over je voeding naar voedingsadvies geven op een paar maand; sterk bezig.
    Idd apart.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by lodewijk View Post
    Ik ben echt wel benieuwd hoe hij dit zootje gaat onderbouwen. Van hulp vragen over je voeding naar voedingsadvies geven op een paar maand; sterk bezig.

    Toch even inpikken op het kraanwater: een studie van de WWF uitgevoerd de universiteit van Genève spreekt je stelling tegen. Ook in België is het kraantjeswater van éénzelfde kwaliteit als het flessenwater. Misschien is dit anders in Nederland?
    heb me laten vertellen dat kraanwater in amsterdam gezonder is al een flesje spa blauw. En dat wij Nederlanders volgens mij de nummer 1 ter wereld zijn met gezond kraanwater
    Home mtk-gym.nl


  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoor zoveel verschillende verhalen over gezonde voeding van verschillende "experts" dat ik al lang door de bomen het bos niet meer zie.
    En om heel eerlijk te zijn doe ik vooral wat ik lekker vind
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

  14. #14
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    - Ontbijt 's morgens tot 12 uur met fruit. Of een fruitsmoothie met alleen natuurlijke ingrediënten
    - Tussendoor veel water en groente zoals komkommer en tomaat eten
    - Als middagmaaltijd een salade
    - Bij het avondeten de koolhydraten en eiwitten scheiden zoals ik eerder heb uitgelegd
    - Later op de avond nog wat komkommer, tomaat, salade, worteltjes, walnoten etc.
    leuk als je misschien weinig sport maar hoeveel gram eiwit krijg je hiermee binnen op een dag?
    Denk niet dat je genoeg energie en eiwitten krijgt om fanatiek te sporten maar ben heel erg benieuwd naar Deel 2 : de onderbouwing.

    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  15. #15
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Niet te hard van leer trekken he :P Voor iemand van 15 ist best aardig

  16. #16
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Niet te hard van leer trekken he :P Voor iemand van 15 ist best aardig
    Neemt niet weg dat t nog steeds bedoeld is als een aanbeveling en dat je wel moet op passen of het klopt wat je beweerd/aanbeveelt, vandaar ook de onderbouwing.
    15 of niet
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  17. #17
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Ik heb alles zelf getypt, alleen het stukje over het enzym systeem heb ik die producten even van gekopieerd. Daar heb ik ook een linkje bij staan.

    Van hulp vragen om voeding, tot zelf voedingstips geven in een paar maanden klinkt inderdaad raar. Mijn vader deed een opleiding tot voedingsdeskundige, en we hebben achteraf samen nog de belangrijkste dingen over genomen. Wat ik hier dus heb verteld. Ik heb het nu allemaal een beetje simpel neergetypt, maar om echt helemaal diep te gaan moet ik de boeken erbij pakken. Al denk ik dat het wel vrij duidelijk is. De reden waarom ik het doe is omdat ik vind dat iedereen het zou moeten weten dat we ontzettend worden opgelicht.

    Ik heb mij niet echt bezig gehouden met bronnen, maar meer naar hoe en waarom. Wanneer ik weer naar mijn vader ga zal ik even de bronnen checken.

    Kanker komt wel degelijk door de ontstekingen van een verzuurd lichaam

    Je moet inderdaad wel genoeg eiwitten binnen krijgen als je sport mr T, maar compenseer dat met zuur fruit en water. Je kan beter plantaardige dan dierlijke eiwitten eten, dat kan je lichaam beter handelen. Je hebt gelijk over de onderbouwing, maar het is voor mij wel makkelijker als je vragen stelt.

    Nog even wat over brood: Er zit vytine zuur in die de opnamen van mineralen remt.

    Best bijzonder om zo te zien dat jullie echt niet beter weten dan dat een brood met kaas, met een glaasje melk gezond is. Maar ik zal zo snel mogelijk voor de bronnen zorgen.
    No pain no gain

  18. #18
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    water zitten geen eiwitten ?

    hoeveel gram krijg je binnen volgens dat schematje wat jij gaf? ben benieuwd

    en hoeveel gram eiwitten in zuur fruit?
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  19. #19
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    interessant, al heeft Facade een paar hele sterke punten
    mooi dat je je mening hier durft weer te geven
    Je noemt zeker wel een paar interessante punten
    Maar ik denk dat je niet alles kan onderbouwen
    en dat een aantal dingen meer te maken hebben met meningen en onderbuikgevoelens van 'wetenschappers'.
    Ik ga er es op zitten broeden,

    nogmaals ik vind het erg goed dat je je mening zo uitgebreid uit de doeken doet
    Ben je echt 15>?
    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #20
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    water zitten geen eiwitten ?

    hoeveel gram krijg je binnen volgens dat schematje wat jij gaf? ben benieuwd

    en hoeveel gram eiwitten in zuur fruit?
    Zo bedoel ik het niet.

    Dat schema van mij was een karig voorbeeldje, sporters eten natuurlijk meer. Ik eet zelf ook meer eiwitten, maar het verzuurd wel mijn lichaam. Daarom eet ik ook zure vruchten en water om het te compenseren.
    No pain no gain

  21. #21
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    interessant, al heeft Facade een paar hele sterke punten
    mooi dat je je mening hier durft weer te geven
    Je noemt zeker wel een paar interessante punten
    Maar ik denk dat je niet alles kan onderbouwen
    en dat een aantal dingen meer te maken hebben met meningen en onderbuikgevoelens van 'wetenschappers'.
    Ik ga er es op zitten broeden,

    nogmaals ik vind het erg goed dat je je mening zo uitgebreid uit de doeken doet
    Ben je echt 15>?
    Ik heb dit allemaal samen met mijn vader uitgezocht, en elk mens is verschillend dus niet alles werkt bij iedereen even goed. Zoals de meeste mensen leven is echt niet gezond. Het punt is dat ik 1 of 2 stapjes terug ben gegaan, maar jullie verwachten dat alles helemaal vanuit de aard verteld word. Dat kan, maar dan moet ik die boeken weer hebben. Dat duurt even voor ik weer bij me pa ben. Maargoed ik neem aan dat als je er enigzinds een beetje in geloofd er zelf ook wel achteraan gaat.

    Ja, ik ben 15 . Dat kan mr T wel bevestigen denk ik. Hij zag mij toen ik een Jujitsu pak van hem kocht.
    No pain no gain

  22. #22
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Kanker ontstaat door mutaties in het dna, niet door ontstekingen. Naast voedingsdeskundige ook nog oncoloog?

  23. #23
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Kanker ontstaat door mutaties in het dna, niet door ontstekingen. Naast voedingsdeskundige ook nog oncoloog?
    Wat toevallig dat dan voorral mensen hier in het westen die DNA mutaties hebben...

    Wat toevallig dat nou precies hier in het westen ons voedsel zo word bewerkt dat er amper voedingsstoffen in zitten, en dat het vol zit ongezonde stoffen.
    No pain no gain

  24. #24
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    hmm,

    dat stukje over verzuring slaat kant noch wal hoor

    Natuurlijk moet een lichaam niet te zuur worden, maar je lichaam mag ook niet te warm worden...
    toch is het niet slecht om warme maaltijden te nuttigen...

    Je lichaam heeft een enorme buffercapaciteit als het gaat om het in stand houden van het evenwicht (homeostase), of het nou gaat om ph (mate van zuurheid), temperatuur of wat dan ook...

    Training is overigens niets anders dan de homeostase verstoren, waardoor je het lichaam dwingt om zich aan te passen.



    en ADHD, agressie en hooikoorts ontstaan niet door een onevenwichtig enzymsysteem.
    een evenwichtig enzymsysteem kan misschien wel bijdragen aan het verminderen van de klachten..

    Je lichaam kan wel degelijk eiwitten en koolhydraten tegelijk verwerken en rottingsprocessen in je maag onstaan er al helemaal niet van!

    Het is zelfs heel gezond om elke maaltijd zowel eiwitten, koolhydraten en vetten te nuttigen..
    Koolhydraten om brandstof bij te tanken, eiwitten om weefsels te versterken en vetten voor brandstof, om het celweefsel te verstevigen en om bepaalde processen te bewerkstelligen...


    Misschien moet je eerst gewoon eens de basis van voedingsleer gaan bestuderen/lezen, en je dan pas gaan verdiepen in de meningen en mythes van goeroes en wetenschappers, dan kan je er veel beter over oordelen...


    Toch een goede post hoor, dank je
    "If you have to stop and think, it's too late"

  25. #25
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Wat toevallig dat dan voorral mensen hier in het westen die DNA mutaties hebben...

    Wat toevallig dat nou precies hier in het westen ons voedsel zo word bewerkt dat er amper voedingsstoffen in zitten, en dat het vol zit ongezonde stoffen.
    Geen voedingsstoffen in ons eten? Hoe kom jij aan die wijsheid? Welke ongezonde stoffen heb je het over en welke zijn kankerverwekkend dan (graag met bronnen anders dan wikipedia)?

    In het westen is de medische wereld zo ontwikkeld dat we elk geval van kanker registreren. In derde wereld landen gaan er veel mensen door voor ze maar kanker kunnen krijgen en als ze het al hebben wordt het 9 van de 10 keer niet vastgesteld. Dus dat van die DNA mutaties kun jij nooit hard maken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •