MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Kerel, je gaat veel te kort door de bocht. Ik weet uit ervaring dat er wel degelijk gezinnen zijn waar de koelkast op de woensdag gewoon leeg is en tot payday gewoon rijst met ei eten is. Toegegeven het is vergeleken met Afrika nog altijd een luxe leven, maar er zijn wel degelijk gezinnen waar er geen sprake is van overhouden. Alle door jou voornoemde "gulle overheidshulp" ten spijt.

    Wat betreft het genre zelf: het is denk ik geen geheim dat ik de nederlandse hiphopscene zeker digg. Ik wil best erkennen dat de themas wat aangedikt zijn bij tijd en wijlen, maar zoals Kempeboi al aangaf: dat is part of the scene. Brag and boast. Het verkoopt gewoon goed. Beefende rappers zijn uit op status. Status levert optredens op. Optredens leveren geld op.

    En daarnaast heb je natuurlijk de artiesten die het allemaal voor de liefde van het genre doen. The echte lyricists en beatmakers die leven voor de muziek en oprecht een boodschap uit te dragen hebben. Kortom: er zijn nogal grote niveauverschillen in de scene en de Nederlandse hiphop in general staat er al vele malen beter bij als een aantal jaren terug.
    mijn vader heeft 5kinderen met een uitkering groot gebracht omdat hij arbeids ongeschikt is.
    Mijn buurman heeft 7 kinderen die hij groot brengt met een uitkering.

    Soms moet je gewoon je bek houden en bikkelen. Ipv als maar zeuren over hoe kut het leven wel niet is. Kansen creeren doe je niet door alsmaar te jammeren.
    Ik luister veel NL rap maar heb echt niets met dit soort rappers. Geen keizer, geen greengang(die het altijd heeft over hoe hard ze struggle maaar in 5 series rijden en met geld strooien) kempi (ga werken sloeber) en zo heb je nog tal van rappers.

    Fresku, winne, feis, opgezwolle, raymzter (1 van me favorieten) etc dat vind ik goede rappers.

    en over het nummer zelf, ik ben totaal geen hater, ben altijd van de opbouwende kritiek maar vind dit nummer echt serieus niks. Teksten zijn gaar, der stem vind ik echt niet fijn om naar te luisteren, flow vind ik ook niks, soortige zang vind ik niks, clip vind ik ook niks aan.

    met alle respect.
    Last edited by Sadix; 05-10-2011 at 14:13.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #27
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    echt he die gast miste compleet mijn punt door maar meteen op kantoorbaantjes aan te vallen, het idee is dat je gewoon moet doen wat je moet doen, niet zeiken want in nederland zijn er altijd wel mogelijkheden ook al moet je er hard voor werken. dit is waarom ik ook een hekel heb aan mensen die doen alsof ze het moeilijk hebben terwijl ze met dure vesten en oorbellen door de straat lopen met een waarschijnlijk zelf gefinancieerde clip.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Jeugd van tegenwoordig is het enige wat ik vet vind aan NL rap.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Jeugd van tegenwoordig is het enige wat ik vet vind aan NL rap.
    jvwt is idd ook erg goed. Probeer is naar fresku te luisteren of raymzter bijv
    Home mtk-gym.nl


  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    jvwt is idd ook erg goed. Probeer is naar fresku te luisteren of raymzter bijv
    http://www.youtube.com/watch?v=mg7QR...ailpage#t=757s
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •