MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 54
  1. #26
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiebe View Post
    Lees ik hier een brok afgunst of ben jij bereid om voor zeg 55000 € bruto per jaar +/- 2400 € netto per maand zo'n leven te doen en zo hard te werken?
    Opzich wel ja.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Verder alles goed met je?

    OT: Mooie bak!
    Jazeker, ik heb alleen niets met goede vechters die zich gedragen als kneuzen omdat ze veel geld hebben. Ik heb Fedor alleen op een paard gezien, dat is pas hard. Weet je wat voor paard dat was? Ik ook niet

  3. #28
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Waalwijk
    Posts
    591
    vCash
    126000

    Default

    erg mooie auto!!!

    JJ is als vechter gegroeid en heeft zich met sprongen tot champ gevochten en zijn titel al verdedigt.
    Dus een erg goede vechter en alle bullshit er om heen is jammer maar word hij geen mindere vechter door.

    Ik waardeer vechters met een top mentaliteit maar kijk mma voor een mooi gevecht.
    Er zijn meerdere vechters met een mooie stijl, waar niet alles van word gewaardeerd.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Mooie auto!!
    Zo een rijd Badr Hari ook..

  5. #30
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Mooie bolide. Hij zal dan ook wel verhuisd zijn inmiddels. Er werd een keer bij hem thuis gefilmd, ter promotie van het Shogun gevecht, en hij woonde in 2 kamer appartement met partner en kind. Al geeft menig Amerikaan meer prioriteit aan zijn voertuig dan aan zijn onderkomen, dit zou wel een heel schreel contrast geven.
    Last edited by McClane; 07-10-2011 at 00:54.

  6. #31
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    God god iemand komt ook met zijn hoofd boven het korenveld uit hoor. D1987 als jij dit soort opmerkingen maakt

    ''Ik hoop dat Rashad de nek van Jones breekt, arrogante kwal. Over een maand is ie vrienden met Mayweather en 50 cent''

    dan hoor jij helemaal niet thuis in de vechtsportwereld en zeker niet op mixfight. Zegt alweer genoeg over je innerlijke persoon en IQ! GTFO!!!


    OT: Prachtige auto! Je kunt beter van je geld en tijd genieten want voor je het weet ben je er niet meer (kijk maar naar steve jobs)!
    Bones Jones is een topper!

  7. #32
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    hij is wat arrogant en niet iedereen is blij met hem als champ
    jon jones doet het gewoon goed in de ufc
    ik geef hem groot gelijk dat hij een mooie auto koopt van zijn verdiende geld
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  8. #33
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Jazeker, ik heb alleen niets met goede vechters die zich gedragen als kneuzen omdat ze veel geld hebben. Ik heb Fedor alleen op een paard gezien, dat is pas hard. Weet je wat voor paard dat was? Ik ook niet
    Fedor heeft dan ook niks te zeggen over zijn management, dat hem tot op het bot uitmelkt.
    Jij denkt echt niet na af en toe man pff.
    Fighting is poetry in motion

  9. #34
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Dus nou is iedereen hier ineens wel voor Rashad?

    Wat kan er veel veranderen in een paar weken

    zoals ik al een poosje zeg: GO Rashad !!!


  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Zal ik eens eerlijk zijn ..ook al heb je miljoenen ..wie geeft nou 190.000 uit aan een auto? ik heb mooiere autos gezien die 4 of 5 keer goedkoper zijn.

    Verder, ik gun iedereen wat ze hebben. Dat betekent niet dat ik Jones niet snel KO wil zien gaan.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Zal ik eens eerlijk zijn ..ook al heb je miljoenen ..wie geeft nou 190.000 uit aan een auto? ik heb mooiere autos gezien die 4 of 5 keer goedkoper zijn.

    Verder, ik gun iedereen wat ze hebben. Dat betekent niet dat ik Jones niet snel KO wil zien gaan.
    Dit dus! helemaal gelijk.

    Joost jij moet niet zo janken man, je kan hier tegenwoordig niets meer zeggen of jij of een ander staat al op zijn stoel te huilen

    Lopez86 is zo eentje die altijd even met de menigte meedoet als het al over is.

  12. #37
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Het lijkt me niet dat Jon Jones het volle pond hoeft te betalen voor een dergelijke wagen hoor. Het is ook niet voor niets dat die foto's op twitter staan enzo. Endorsement deal heet dat. Hij maakt reclame voor die wagen/dat merk en krijgt daarvoor een korting op de aankoopprijs en misschien zelfs gewoon een volledig gratis auto.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    Ach...als dat zijn droomauto is en hij heeft nu het geld om het te kopen, waarom niet? Het zal inderdaad zo'n endorsement deal zijn.
    Matt Hugher koopt ook van die machines voor z'n boerderij, die niet goedkoop zijn. Daar hoor je niemand over.

  14. #39
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Je naam doet me al vermoeden dat je ook uit Roosendaal of Wassenaar komt. Mijn vader kon vroeger champ van alles worden, je hebt geen idee hoe sterk mijn ouwe was
    Je vermoeden is verkeerd, en ik gebruik tenminste mijn eigen naam om onder te posten, "D1987" ...

    Kon? En als hij vleugels had, dan kon hij waarschijnlijk ook nog vliegen.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.
    ik bergijp niet waarom zoveel mensen Jon Jones haten, hij is een sympatieke jongeman voor zover ik zie. Hij is 24 en nu al Champ, traint elke dag, krijgt klappen heeft een fucked up rechter oor. Laat die man lekker een bentley kopen als hij dat wil. Jou pa moest misschien op kantoor zitten hij heeft voor wat anders gekozen. Ik vind dat hij alle recht heeft om zo een autop te kopen, en daarnaast je mag kopen en doen wat je wilt toch of moet je tegenwoordig eerst een aardige jongen zijn voor je een bentley koopt?!?!?

    Ik zeg niet dat ik het een mooie auto vind, geef mij maar een mercedes c63 amg maja amerikanen houden nou eenmaal van showen! En rashad has got nothing on Jones!!!!!!! Niemand in de LHW division gaat Jones pakken, zelf A. Silva niet als hij een klasse omhoog gaat! de enige die hem moelijkheden gaat geven is een HW.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Vette bak. Jones zit nu in hetzelfde schuitje als Rashad een jaar of anderhalf/2 geleden toen hij zelf nog ongeslagen champ was. Toen vond iedereen hem cocky en onrespectvol. Blijkbaar moet je eerst een x KO gaan voordat mensen je wat gunnen.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  17. #42
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    vette bak.... hij heeft gelijk ook als ik die knaken had reed ik hem ook...........

  18. #43
    Join Date
    May 2006
    Posts
    156
    vCash
    126000

    Default

    Pffff wat een onzin lees ik hier zeg. Je hebt t geld, je kan t je veroorloven. WTF! Gewoon leven! Voordat je weet is het voorbij. Zeker je geld mee nemen in je graf?? Kom op hoor.
    Die jonge gast die bij ajax speelt en hiervoor in zn polo reed, maar nu in zn benz moet zeker ook gewoon normaal gaan doen en de fiets pakken. Of nog mooier, laten we allemaal een paard kopen en dan daarmee de snelweg opgaan. Hahahaha!!!!
    Enjoy life have fun, na hard werken kan je hard genieten. Ik gun t hem wel!

  19. #44
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Je naam doet me al vermoeden dat je ook uit Roosendaal of Wassenaar komt. Mijn vader kon vroeger champ van alles worden, je hebt geen idee hoe sterk mijn ouwe was
    Zijn kinderen in elkaar slaan en professionele vechters in elkaar slaan zijn twee verschillende dingen, jij kaolo nietsgunner.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    @D1987
    Die kerel werkt er toch hard voor. laat hem lekker genieten joh. Als ik het geld had deed ik het ook.. jij toch ook of niet dan?

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    waarom er alles meteen door heen draaien?

  22. #47
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    wat zijn jullie rare mensen..........waarom mogen jullie JJ niet.....opeens een arrogante kwal omdat hij een dikke bak koopt en QJ heeft gesloopt.
    Ik ben ook een fan van Quintin en deed pijn om hem kansloos te zien verliezen maar hey dat is de sport en Jon Jones is nu gewoon op een andere level.
    So don't hate omdat jullie niet kunnen kopen en hij wel.
    Hij werkt er toch voor.

  23. #48
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Echte haat is hier niet, maar het is gewoon opvallend dat hij enkele gevechten nadat hij verteld dat hij "moest" gaan vechten voor geld, een Bentley koopt.

    Ik kan me genoeg dingen voorstellen waar hij beter in kan investeren (huis, school etc etc), maarja, ik weet niet wat hij weet. :P

  24. #49
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Wat een gezeik hier zeg. Kijk eens wat voor belachelijke bedragen voetballers verdienen.

    Dat staat in geen enkele verhouding met de harde levensstijl en opofferingen die Jones moet doen.

    En arrogant. Het heeft toch deels ook met het hypen van gevechten te maken. In de meeste interviews komt hij juist op mij als een sympathieke vent over.

  25. #50
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft em gekregen van vrienden lees ik net

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •