MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 56
  1. #26
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    toen badr naar het k1 ging een paar jaar terug. waren hier ook een hoop mensen die dachten dat hij daar niks te zoeken had. en wat blijkt hij heeft bijna iedere topper op ko verslagen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Ik snap de haat in deze niet zo. Hari is gewoon een hele talentvolle atleet, die het waarschijnlijk ook best ver kan schoppen bij het boksen binnen een paar jaar. Er zijn genoeg kickboksers succesvol geworden in het boksen (Lucia Rijker, Vitali Klitschko) en andersom. En natuurlijk is het een ander spelletje, maar er is wel overlap.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Als je nu al gaat praten over dat je de 2 heavyweight champs niet mag, dan moet je je ogen uit je kop schamen. Laat het eerst maar zien tegen een lijst beginners, contenders enz. Hij heeft nog niets bewezen! Zelfsi n het K1 (paar leuke KO's tegen grote namen en veel rematches gewonnen) niet! waar zijn zijn titels? Behalve die 1 wereldtitel in Hawaii die hij moest inleveren?? Je begrijpt toch zelf ook wel dat Badr Hari zich veel beter voelt dan dat hij daadwerkelijk is? 12 rondes tegen 1 van de Klitschko's of wie dan ook in de top 20 zou op dit moment een slachtpartij voor Hari zijn, geloof mij maar..
    Ik reageer op jou opmerking "Hari vs 1 van de Klitschko's, zou aangeven hoe groot het verschil tussen de niveaus in beide sporten is."

    Je begint nu een verhaal op te houden, waarom Hari niet zo'n grote mond moet hebben en zichzelf moet gaan bewijzen.. Dat staat er toch weer helemaal los van! Beetje vaag.

    Maar goed, ik denk ook dat Hari zichzelf eerst zou moeten profileren tegen mindere boksers en op deze manier langzaam maar zeker naar de top moet gaan.(indien hij mee kan komen)
    Ik vind Hari altijd een leuke vechter om naar te kijken en wens hem succes met zijn bokscarrière.

  4. #29
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by niels View Post
    Maar goed, ik denk ook dat Hari zichzelf eerst zou moeten profileren tegen mindere boksers en op deze manier langzaam maar zeker naar de top moet gaan.(indien hij mee kan komen)
    Exact.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    @D1987

    Ik maak me nogal zorgen om jou.. Ik kom regelmatig hier een kijkje nemen... Maar ik moet zeggen dat jij wel erg veel haat beschikt, nog even en je zal bijna denken dat jouw hart het zal gaan begeven..

    Badr Hari heeft genoeg bewezen in de K1.. Dat jij dat niet wilt inzien of laat me anders formuleren.. Dat jij dat niet kan slikken omdat Badr wel degelijk heel wat succes heeft bereikt in het kickboksen, is natuuriljk jouw probleem.. Maar laat je toch niet zo verblinden door haat..

    Je zal bijna denken dat alleen het negatieve berichtgeving automatisch word opgeslagen in je brains en dat je dat ook uit autisme dat telkens hier verkondigd... Kom verman je een beetje of anders lekker buitenspelen ofso.. Gewoon realistich blijven.. Dat jij zijn persoonlijkheid niets vind of hem haat als persoon dat mag allemaal... Maar ga nou niet telkens zulke onzin hier verkopen..

  6. #31
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Tornado wat kom jij hier nou praten alsof je iets weet, je ouders zijn broer en zus , daarom ben jij zo. Jullie denken gewoon teveel van Hari en onderschatten het boksen. Je weet niet waarover je praat als je denkt dat hari in de buurt komt van topboksers.

  7. #32
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    badr hari verkoopt zichzelf gewoon, is niks mis mee. zo krijgt hij misschien sneller een kans om naar de top van boksen te komen. zelf geeft hij toch duidelijk aan dat hij over 3 jaar kampioen wil worden. hij zegt toch niet ik kan nu van hem winnen?

    kijk naar chael sonnen die verkoopt zichzelf ook goed met trashtalken de hele tijd. waarschijnlijk krijgt hij misschien weer een titelshot tegen anderson silva hierdoor.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Tornado wat kom jij hier nou praten alsof je iets weet, je ouders zijn broer en zus , daarom ben jij zo. Jullie denken gewoon teveel van Hari en onderschatten het boksen. Je weet niet waarover je praat als je denkt dat hari in de buurt komt van topboksers.
    @Tornado

    Hmmm als mijn ouders broer en zus zijn... Dan is jouw pa Gorilla en je ma een Orang Oetang... En zie je dat foto wat jij op je display hebt staan... Zo zuur keek jij ook toen jou ma jou uitperste in de toilet..

    Vandaar dat je alles en iedereen haat wat jij niet in je leven kan bereiken.. En nu lekker weer buiten spelen jij..

    Ps. Even ontopic... Ik kan alles hebben, maar ouders ligt eenmaal gevoelig... Vooral als je er eentje hebt kwijt hebt geraakt... Dus vandaar mijn reactie!! Sorry, maar kon het niet over mijn hart krijgen... Dan maaar mezelf ook verlagen
    Last edited by Tornado_Fighter; 09-10-2011 at 23:53.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    ik weet zeker dat alle baderhaters pveevee stemmers zijn,

  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het wel erg leuk vinden als Badr en andere kickbokstoppers gaan boksen. Boksen blijft toch wel mijn favoriete spelletje en het is wel leuk dat daar nu opeens zo'n belangstelling voor is. Tenminste dat is het gevoel dat ik de laatste tijd heb.
    Of Badr 'gelijk' de Klitschko's verslaat vind ik niet eens zo boeiend. Ik vraag me af of het boksen hierdoor weer een boost krijgt (die het in Nl best kan gebruiken)
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

  11. #36
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Tornado_Fighter View Post
    @D1987

    Ik maak me nogal zorgen om jou.. Ik kom regelmatig hier een kijkje nemen... Maar ik moet zeggen dat jij wel erg veel haat beschikt, nog even en je zal bijna denken dat jouw hart het zal gaan begeven..

    Badr Hari heeft genoeg bewezen in de K1.. Dat jij dat niet wilt inzien of laat me anders formuleren.. Dat jij dat niet kan slikken omdat Badr wel degelijk heel wat succes heeft bereikt in het kickboksen, is natuuriljk jouw probleem.. Maar laat je toch niet zo verblinden door haat..

    Je zal bijna denken dat alleen het negatieve berichtgeving automatisch word opgeslagen in je brains en dat je dat ook uit autisme dat telkens hier verkondigd... Kom verman je een beetje of anders lekker buitenspelen ofso.. Gewoon realistich blijven.. Dat jij zijn persoonlijkheid niets vind of hem haat als persoon dat mag allemaal... Maar ga nou niet telkens zulke onzin hier verkopen..
    reps!

  12. #37
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    reps!
    Ga webcammen jij, viespeuk

  13. #38
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Ga webcammen jij, viespeuk
    haha heb ik wat gemist?

  14. #39
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    ik weet zeker dat alle baderhaters pveevee stemmers zijn,
    jaja, en alle baderlovers zijn bontkraagscootermarokkaantjes met nichterig heuptasje..

  15. #40
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    BANNED!

  16. #41
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Wie is Badr Hari eigenlijk om de Klitschko's te haten? 6 titels met zijn 2-en in handen. Wat heeft Badr Hari nou bereikt? 1x de finale waarin hij het als een onprofessionele debiel weggeeft omdat hij niet tegen Bonjasky op kan. Badr Hari mag pas praten als hij met boksen 20-0 staat en er grote namen tussen hebben gezeten. Klitschko's zouden dit met gemak winnen ook al zouden ze alleen maar jabs geven. Laat Badr het maar eerst eens 12 ronden vol houden.
    Waar lees jij dat hij de Klitschko's haat? En je zegt dat Badr 1x de finale heeft gehaald van de K1. Je vergist je. 1x tegen Bonjasky en het jaar erop tegen Schilt. Je grote favorieten, de boksende broers, hebben het ook eerst geprobeerd in het kickboksen. Daar verloren ze meer dan hun lief was en maakten ze pas de overstap naar het boksen. Badr daar en tegen volgt dezelfde pad als de Klitschko's maar die kan wél kickboksen. Die snapt wel hoe het spelletje in elkaar zit. Kan je nagaan wat voor schade hij gaat aanrichten wanneer hij in de zwaargewicht divisie gaat huishouden .

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Als je nu al gaat praten over dat je de 2 heavyweight champs niet mag, dan moet je je ogen uit je kop schamen. Laat het eerst maar zien tegen een lijst beginners, contenders enz. Hij heeft nog niets bewezen! Zelfsi n het K1 (paar leuke KO's tegen grote namen en veel rematches gewonnen) niet! waar zijn zijn titels? Behalve die 1 wereldtitel in Hawaii die hij moest inleveren?? Je begrijpt toch zelf ook wel dat Badr Hari zich veel beter voelt dan dat hij daadwerkelijk is? 12 rondes tegen 1 van de Klitschko's of wie dan ook in de top 20 zou op dit moment een slachtpartij voor Hari zijn, geloof mij maar..
    Hier raak je me even kwijt. Je zegt zelf: Wat heeft hij nou bereikt in het kickboksen, paar leuke KO's tegen grote namen en veel rematches gewonnen. En voor het gemak vergeet je de wereldtitel van IT'S SHOWTIME. Maar is dat niet voldoende dan? Is dat niet genoeg om een topper te zijn. Je geeft zelf toe dat hij gewonnen heeft van grote namen en zijn rematches heeft gewonnen.

    Dus eigenlijk zeg je: Joop Zoetemelk? Nee man, die kan niet fietsen! Die won paar etappes in het wielrennen, paar keer de Ronde van Spanje en werd 2x tweede in de Tour de France, maar fietsen kon die niet. Joh, als die kon fietsen, won die wel de Tour de France! Kerel, hoezo heeft Badr niet bewezen dat hij een top kickbokser is???!!!

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    Beetje jammer dat ie is gebanned, zo krijgen we nooit antwoord op de vragen. Maar ja, als ik zijn posts zo lees, missen we niets...

    Ik heb gehoord van de mensen achter Staredown.nl dat er binnenkort daar een interview komt met Badr en Mike over het hele boksgebeuren. Ben benieuwd!

  17. #42
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    maaruh zoetemelk heeft wel 1 keer de tour gewonne stadsgenoot

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Ik heb gehoord van de mensen achter Staredown.nl dat er binnenkort daar een interview komt met Badr en Mike over het hele boksgebeuren. Ben benieuwd!

  19. #44
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Waar lees jij dat hij de Klitschko's haat? En je zegt dat Badr 1x de finale heeft gehaald van de K1. Je vergist je. 1x tegen Bonjasky en het jaar erop tegen Schilt. Je grote favorieten, de boksende broers, hebben het ook eerst geprobeerd in het kickboksen. Daar verloren ze meer dan hun lief was en maakten ze pas de overstap naar het boksen. Badr daar en tegen volgt dezelfde pad als de Klitschko's maar die kan wél kickboksen. Die snapt wel hoe het spelletje in elkaar zit. Kan je nagaan wat voor schade hij gaat aanrichten wanneer hij in de zwaargewicht divisie gaat huishouden .



    Hier raak je me even kwijt. Je zegt zelf: Wat heeft hij nou bereikt in het kickboksen, paar leuke KO's tegen grote namen en veel rematches gewonnen. En voor het gemak vergeet je de wereldtitel van IT'S SHOWTIME. Maar is dat niet voldoende dan? Is dat niet genoeg om een topper te zijn. Je geeft zelf toe dat hij gewonnen heeft van grote namen en zijn rematches heeft gewonnen.

    Dus eigenlijk zeg je: Joop Zoetemelk? Nee man, die kan niet fietsen! Die won paar etappes in het wielrennen, paar keer de Ronde van Spanje en werd 2x tweede in de Tour de France, maar fietsen kon die niet. Joh, als die kon fietsen, won die wel de Tour de France! Kerel, hoezo heeft Badr niet bewezen dat hij een top kickbokser is???!!!



    Beetje jammer dat ie is gebanned, zo krijgen we nooit antwoord op de vragen. Maar ja, als ik zijn posts zo lees, missen we niets...

    Ik heb gehoord van de mensen achter Staredown.nl dat er binnenkort daar een interview komt met Badr en Mike over het hele boksgebeuren. Ben benieuwd!
    Vitali heeft op hoog niveau ge-kickboxed. Heeft nog in de finale van europese titel gestaan.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    maaruh zoetemelk heeft wel 1 keer de tour gewonne stadsgenoot
    Serieus! Wist ik echt niet. Dacht dat hij daarom 'de Eeuwige Tweede' werd genoemd. Maar goed gedaan Jopie! Dan klopt mijn voorbeeld natuurlijk niet maar hoop wel dat D1987 mijn punt snapt..

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Hey, don't shoot the messenger!

    Quote Originally Posted by Marijn Boran View Post
    Vitali heeft op hoog niveau ge-kickboxed. Heeft nog in de finale van europese titel gestaan.
    Nou, dan is een overstap van Hari toch helemaal niet zo gek. En mensen denken dat Badr op een dag wakker werd en bij zichzelf dacht: Weet je wat, ik ga lekker boksen. Zo is het natuurlijk helemaal niet!

  21. #46
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Waar lees jij dat hij de Klitschko's haat? En je zegt dat Badr 1x de finale heeft gehaald van de K1. Je vergist je. 1x tegen Bonjasky en het jaar erop tegen Schilt. Je grote favorieten, de boksende broers, hebben het ook eerst geprobeerd in het kickboksen. Daar verloren ze meer dan hun lief was en maakten ze pas de overstap naar het boksen. Badr daar en tegen volgt dezelfde pad als de Klitschko's maar die kan wél kickboksen. Die snapt wel hoe het spelletje in elkaar zit. Kan je nagaan wat voor schade hij gaat aanrichten wanneer hij in de zwaargewicht divisie gaat huishouden .



    Hier raak je me even kwijt. Je zegt zelf: Wat heeft hij nou bereikt in het kickboksen, paar leuke KO's tegen grote namen en veel rematches gewonnen. En voor het gemak vergeet je de wereldtitel van IT'S SHOWTIME. Maar is dat niet voldoende dan? Is dat niet genoeg om een topper te zijn. Je geeft zelf toe dat hij gewonnen heeft van grote namen en zijn rematches heeft gewonnen.

    Dus eigenlijk zeg je: Joop Zoetemelk? Nee man, die kan niet fietsen! Die won paar etappes in het wielrennen, paar keer de Ronde van Spanje en werd 2x tweede in de Tour de France, maar fietsen kon die niet. Joh, als die kon fietsen, won die wel de Tour de France! Kerel, hoezo heeft Badr niet bewezen dat hij een top kickbokser is???!!!



    Beetje jammer dat ie is gebanned, zo krijgen we nooit antwoord op de vragen. Maar ja, als ik zijn posts zo lees, missen we niets...

    Ik heb gehoord van de mensen achter Staredown.nl dat er binnenkort daar een interview komt met Badr en Mike over het hele boksgebeuren. Ben benieuwd!

  22. #47
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    jaja, en alle baderlovers zijn bontkraagscootermarokkaantjes met nichterig heuptasje..
    wilders op mixfight
    coolpolitics

  23. #48
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Hoe oud waren Vitali en Vladimir toen? En hoe oud is Badr nu? Hoelang hebben Vitali en/of Vladimir gekickbokst voordat zij gingen boksen? Hoelang heeft Badr gekickbokst? enz enz... eindeloze discussie. Laat hem het eerst maar bewijzen dat hij enigszins kans maakt in het boksen.

    @ Petrosyan, jij bent echt een grote jongen, altijd discussies ontlopen en zielig doen en als ik een ban krijg stoer doen. Zo van ik scheld je uit op afstand, krijg weer een tik voor me harses en bied mijn excuses aan, dan laat ik je wegfietsen en scheld je weer op afstand. Always the same story....

  24. #49
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marijn Boran View Post
    Vitali heeft op hoog niveau ge-kickboxed. Heeft nog in de finale van europese titel gestaan.
    <cynische mode aan> Dat kan helemaal niet. Volgens sommige hier kun je helemaal niet de overstap maken van kickboksen naar boksen. Volgens sommige hier is het een hele andere sport en is die overstap niet te maken !! <cynische mode uit>

  25. #50
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Hoe oud waren Vitali en Vladimir toen? En hoe oud is Badr nu? Hoelang hebben Vitali en/of Vladimir gekickbokst voordat zij gingen boksen? Hoelang heeft Badr gekickbokst? enz enz... eindeloze discussie. Laat hem het eerst maar bewijzen dat hij enigszins kans maakt in het boksen.

    @ Petrosyan, jij bent echt een grote jongen, altijd discussies ontlopen en zielig doen en als ik een ban krijg stoer doen. Zo van ik scheld je uit op afstand, krijg weer een tik voor me harses en bied mijn excuses aan, dan laat ik je wegfietsen en scheld je weer op afstand. Always the same story....
    kinderen (1987) doen hier alsof ze verstand hebben.
    ajax zoekt nog fans trouwens

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •