MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 56 of 56
  1. #51
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    kinderen (1987) doen hier alsof ze verstand hebben.
    ajax zoekt nog fans trouwens
    Je bent niet grappig, je zegt niets ontopic en ik heb totaal niets met ajax.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Hoe oud waren Vitali en Vladimir toen? En hoe oud is Badr nu? Hoelang hebben Vitali en/of Vladimir gekickbokst voordat zij gingen boksen? Hoelang heeft Badr gekickbokst? enz enz... eindeloze discussie. Laat hem het eerst maar bewijzen dat hij enigszins kans maakt in het boksen.
    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    je zegt niets ontopic
    Nou dan zal ik maar eens ontopic reageren.

    Ik heb het even voor je opgezocht en Vitali is van 1971. Toen hij prof werd in '96 was hij 25 jaar oud. Badr is nu 26 jaar oud en gaat zich straks 100% op het boksen richten. Je moet toegeven dat Badr nu al veel verder is dan Vitali toen hij destijds de overstap ging maken.

    Wladimir heeft een ietwat andere weg bewandeld dan zijn oudere broer maar het komt op ongeveer het zelfde neer. Eerst kickboksen en dan in de twintig de overstap maken. Dus waarom zou het Badr niet lukken?

    Je doet nu net alsof Badr met 0,0 bagage zich in het boksen gaat storten, alsof die uit het niets een paar bokshandschoenen aantrekt en zich wilt gaan meten met de wereldtop. Hij gaat nu verhuizen naar de States om zich puur en alleen op deze tak van sport te richten met een van de beste bokstrainer ter wereld.

    Ik ben het eens met je stelling dat hij het maar eens moet bewijzen maar je acht hem al bij voorbaat kansloos terwijl je hem ook het voordeel van de twijfel kunt geven.

  3. #53
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Nou dan zal ik maar eens ontopic reageren.

    Ik heb het even voor je opgezocht en Vitali is van 1971. Toen hij prof werd in '96 was hij 25 jaar oud. Badr is nu 26 jaar oud en gaat zich straks 100% op het boksen richten. Je moet toegeven dat Badr nu al veel verder is dan Vitali toen hij destijds de overstap ging maken.

    Wladimir heeft een ietwat andere weg bewandeld dan zijn oudere broer maar het komt op ongeveer het zelfde neer. Eerst kickboksen en dan in de twintig de overstap maken. Dus waarom zou het Badr niet lukken?

    Je doet nu net alsof Badr met 0,0 bagage zich in het boksen gaat storten, alsof die uit het niets een paar bokshandschoenen aantrekt en zich wilt gaan meten met de wereldtop. Hij gaat nu verhuizen naar de States om zich puur en alleen op deze tak van sport te richten met een van de beste bokstrainer ter wereld.

    Ik ben het eens met je stelling dat hij het maar eens moet bewijzen maar je acht hem al bij voorbaat kansloos terwijl je hem ook het voordeel van de twijfel kunt geven.
    Badr Hari heeft wel negatieve bagage die hij meeneemt en hoezo is Badr verder dan Wladimir toen? Wat een wijsheid. Alsof verschillende periodes met elkaar te vergelijken zijn.

  4. #54
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    @ Petrosyan, jij bent echt een grote jongen, altijd discussies ontlopen en zielig doen en als ik een ban krijg stoer doen. Zo van ik scheld je uit op afstand, krijg weer een tik voor me harses en bied mijn excuses aan, dan laat ik je wegfietsen en scheld je weer op afstand. Always the same story....
    leuk voor je...

  5. #55
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Hij is nog niet eens wereldkampioen geweest,en daarmee bedoel ik winnaar van de K1 niet zo'n zinloos in het leven geroepen wereldtitelbeltje,in zijn eigen tak van sport...en dan denkt meneer over 3 jaar voor de titel te gaan boksen.....je zou bijna denken dat hij nu al teveel klappen heeft gehad!
    Stel hij wint dit jaar de K-1 WGP 2011 en dus K-1 kampioen wordt. Maakt hij dan wel kans om het in de bokssport te bereiken?

  6. #56
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Wanneer Badr op dezelfde manier vecht zoals hij zijn laatste partijen vocht zal hij ook dit jaar de K1 niet winnen...zelfs dit jaar niet...hij pakt teveel,staat te ver open met die zwaaistoten van hem....wanneer hij vecht zoals een aantal jaar geleden en,in zijn geval misschien wel het belangrijkste,zijn kop er bij kan houden en zich weet te gedragen...zijn er maar weinig die hem kunnen verslaan in de K1... In het boksen zal hij dan wellicht iets bereiken maar ik geloof niet dat hij ooit het niveau van een Klitcko of zelfs daaronder kan bereiken....maar goed..da's mijn overtuiging als anderen zichzelf voor de gek willen houden mag dat natuurlijk...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •