MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default Chael Sonnen: Tell Anderson Silva I will pat his wife on the ass !

    Chael Sonnen:
    "You tell Anderson Silva I'm coming over and I'm kicking down his backdoor and patting his little lady on the ass and I'm telling her to make me a steak, medium-rare just how I like it."


    Chael Sonnen: Tell Anderson Silva I will pat his wife on the ass and have her make me a steak - MMAmania.com
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  2. #2
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    Chael Sonnen:
    "You tell Anderson Silva I'm coming over and I'm kicking down his backdoor and patting his little lady on the ass and I'm telling her to make me a steak, medium-rare just how I like it."


    Chael Sonnen: Tell Anderson Silva I will pat his wife on the ass and have her make me a steak - MMAmania.com
    Lef heeft die wel he! Zoiets zeg ik niet tegen de p4p best fighter. En tegen een ander ook niet.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Lef heeft die wel he! Zoiets zeg ik niet tegen de p4p best fighter. En tegen een ander ook niet.
    Hij heeft wel lef, maar van mij hoeft Sonnen geen familie erbij te halen. Ik snap prima dat Sonnen zichzelf en mogelijke toekomstige partijen wil hypen, maar er bestaat ook ziets als "over de top".

    Laat 'm z'n eerst volgende partij maar met een geweldige sub/ko afmaken. Dan ben ik meer onder de indruk dan van dit soort trashtalk....
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    dat ik chael sonnen al lange tijd een vieze hond vind is niks nieuws.... maar dat hij familie erbij betrekt... dat is te laag voor woorden.

    edit: ik hoop echt dat ze anderson vs chael als main event doen in ufc's terugkeer naar brasil in die soccerstadium waar 100.000 man in kan. eerst een pak slaag krijgen in front of 100.000 brazilianen... en vervolgens wordt ie waarschijnlijk neergestoken ofzo onderweg naar zijn hotel lol
    Last edited by Pahlavan; 06-10-2011 at 17:43.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Triest mannetje, echt triest..

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Als je iemand neergestoken wil zien, heb je weinig recht om te klagen over wat iemand zegt. Ik denk als Chael deze partij krijgt, dat we dan eindelijk weer eens een gepassioneerde Silva gaan zien.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #7
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    dat ik chael sonnen al lange tijd een vieze hond vind is niks nieuws.... maar dat hij familie erbij betrekt... dat is te laag voor woorden.

    edit: ik hoop echt dat ze anderson vs chael als main event doen in ufc's terugkeer naar brasil in die soccerstadium waar 100.000 man in kan. eerst een pak slaag krijgen in front of 100.000 brazilianen... en vervolgens wordt ie waarschijnlijk neergestoken ofzo onderweg naar zijn hotel lol
    Je had een goed verhaal, tot de laatste zin.....
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  8. #8
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Als Chael deze partij voor elkaar krijgt, dan zal je zien wat Anderson Silva met hem doet. Zulke woorden zijn nooit goed, Anderson Silva kan al niet verliezen, maar dan helemaal niet. Chael is wederom lafjes bezig, maar krijgt de aandacht die hij wilt en niet verdient.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Trieste manier om zichzelf weer eens in de picture te zetten...

  10. #10
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Hij gaat een beetje te ver, maar ik hoop dat hij Stann sloopt. AS-Chael 2 is toch de partij waar ik het meest naar uitkijk in de UFC.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Als je iemand neergestoken wil zien, heb je weinig recht om te klagen over wat iemand zegt. Ik denk als Chael deze partij krijgt, dat we dan eindelijk weer eens een gepassioneerde Silva gaan zien.
    lees je mij ergens zeggen dat ik WIL dat hij wordt neergestoken?! maar gezien dat een van de dingen was waarmee hij werd bedreigd tijdens ufc rio, zeg ik dat het zou kunnen.

    beter lezen next time

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Je had een goed verhaal, tot de laatste zin.....
    hetzelfde reactie geldt voor u

  13. #13
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Ach.... kan er wel om lachen.
    Ben inmiddels wel gewend aan het kansloze gebrabbel van Chael.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    hetzelfde reactie geldt voor u
    Nee je zegt nergens dat je WILT dat hij wordt neergestoken. Maar je zet "lol" achter de opmerking dat hij "waarschijnlijk neergestoken wordt onderweg naar zijn hotel". Het is maar wat je lollig vindt...

    Ik begrijp nu dat je het anders bedoelt, maar begrijp ook dat je met zo'n post erg veel ruimte laat voor interpretatie

    Dus: Beter posten next time
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Nee je zegt nergens dat je WILT dat hij wordt neergestoken. Maar je zet "lol" achter de opmerking dat hij "waarschijnlijk neergestoken wordt onderweg naar zijn hotel". Het is maar wat je lollig vindt...

    Ik begrijp nu dat je het anders bedoelt, maar begrijp ook dat je met zo'n post erg veel ruimte laat voor interpretatie

    Dus: Beter posten next time
    klopt, ik had lol misschien beter kunnen weglaten.
    als ik beter zal posten en jij beter zal lezen dan komen we er wel uit (lol?!)

  16. #16
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    lees je mij ergens zeggen dat ik WIL dat hij wordt neergestoken?! maar gezien dat een van de dingen was waarmee hij werd bedreigd tijdens ufc rio, zeg ik dat het zou kunnen.

    beter lezen next time
    Je begon met " Ik hoop " en eindigde met "lol". Lijkt me dat je de grap er wel van in zou zien, of het zelf zou hopen. Mijn leesvaardigheden zijn ongeevenaard en gerespecteerd door zowel vriend als vijand. Komt ook ooit op mijn grafzerk te staan.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    die gozer is stapel zot
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #18
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Het is een has been en bijna gone
    Verliest ie van Stann zal hij AS zijn schoenen niet eens mogen poetsen
    Hij heeft zijn kans gehad op een slechte dag van AS en kan niet finishen en die kans verdient ie niet meer

  19. #19
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De steroids zijn naar zijn hersens geschoten. Gewoon opsluiten en in een dwangbuis gooien.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Dit gaat echt te ver hoor om Anderson Silva's familie erbij te halen!
    Wat een klootzak zeg!!!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  21. #21
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    x2

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ach joh, silva post gewoon een foto van zijn vrouw die een steak staat te bakken met als onderschrift: backdoor is open, en het probleem is opgelost..

  23. #23
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Dat onderschrift is ook voor meerdere interpretaties vatbaar.....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •