MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default Morgen: Fight 4 Fun in Veldhoven





    Fight 4 Fun MMA in een veiligheidsring (octagon) morgen 14.00 uur zaal open 13.00 uur
    Kaarten direct aan de ring 30 euro; in de zaal 20 euro. Koryukan dojo
    Kruisstraat 2 a Veldhoven ( Zeelst )
    Ingang gangetje in tussen cafe Manhattan en de fietsenwinkel tegen over de Spar supermarkt.

    Er staan 14 beginners partijen mma op het programma!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #3
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat ik niet meer in veldhoven woon anders was ik zeker gaan kijken.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ziet er goed uit! Have fun!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default


    Francois Vakkers & Mario van der Reij (Team Superpro Friends gym)



    Team Superpro Friends gym, Klaar voor Fight 4 Fun ! Francois Vakkers, Nangiala Waziri, Trainer John van Dijk, Mario van der Reij & Yung - Zhen Hu

  6. #6
    Join Date
    May 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Hoe was dit gala vandaag? Zat te twijfelen om te gaan maar ben ondanks dat het om de hoek ligt niet gegaan. Rede; 30 euro voor een plek op de eerste 5 rijen! 20 euro voor daar achter te zitten en dan zit je echt achter elkaar en zie je met een lange gozer voor je helemaal niks... Vind 20 euro echt veel voor 14 partijen tussen beginners. Of ligt dat aan mij..?? Geef best geld uit aan een goed gala (100 voor Showtime Brussel en straks 100 euro voor Showtime Leeuwarden) maar voor beginners 20 euro?

  7. #7
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by MadMike View Post
    Hoe was dit gala vandaag? Zat te twijfelen om te gaan maar ben ondanks dat het om de hoek ligt niet gegaan. Rede; 30 euro voor een plek op de eerste 5 rijen! 20 euro voor daar achter te zitten en dan zit je echt achter elkaar en zie je met een lange gozer voor je helemaal niks... Vind 20 euro echt veel voor 14 partijen tussen beginners. Of ligt dat aan mij..?? Geef best geld uit aan een goed gala (100 voor Showtime Brussel en straks 100 euro voor Showtime Leeuwarden) maar voor beginners 20 euro?
    Is ook duur!!
    Fighting is poetry in motion

  8. #8
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MadMike View Post
    Hoe was dit gala vandaag? Zat te twijfelen om te gaan maar ben ondanks dat het om de hoek ligt niet gegaan. Rede; 30 euro voor een plek op de eerste 5 rijen! 20 euro voor daar achter te zitten en dan zit je echt achter elkaar en zie je met een lange gozer voor je helemaal niks... Vind 20 euro echt veel voor 14 partijen tussen beginners. Of ligt dat aan mij..?? Geef best geld uit aan een goed gala (100 voor Showtime Brussel en straks 100 euro voor Showtime Leeuwarden) maar voor beginners 20 euro?
    Ach 20 euro voor een beginners gala is niet extreem duur. Ik heb nog nooit een kaartje onder de 15 euro gekocht. En ik weet niet hoe de locatie is, maar het regelen, een vergunning, huren attributen, pand, posters, flyers, etc. zal ook wel wat kosten. En een klein beetje winst mag je toch wel maken?

    Misschien een vreemde vergelijking, maar ik ben meer kwijt als ik tegenwoordig een biertje ga drinken in de stad....
    Last edited by basblue; 09-10-2011 at 23:14.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  9. #9
    Join Date
    May 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Ach 20 euro voor een beginners gala is niet extreem duur. Ik heb nog nooit een kaartje onder de 15 euro gekocht. En ik weet niet hoe de locatie is, maar het regelen, een vergunning, huren attributen, pand, posters, flyers, etc. zal ook wel wat kosten. En een klein beetje winst mag je toch wel maken?

    Misschien een vreemde vergelijking, maar ik ben meer kwijt als ik tegenwoordig een biertje ga drinken in de stad....
    Inderdaad een vreemde vergelijking :-) want met het entreegeld alleen heb ik nog geen biertje gedronken (dat komt er nog bij, voor de gene die me niet begrijpen)

    Maar goed misschien moet ik nie zeuren maar ik dacht dat je voor een aantal beginners niet zo veel hoefde te betalen.. Zie ook de fotos boven. Je ziet daarop dat je op rij 8 grote kans hebt dat je tegen een rug of achterhoofd aan zit te kijken. Zekers als mensen in het heetst van de strijd gaan staan..

    Maar goed; niemand die weet hoe het was vandaag in Veldhoven? Heb ik iets gemist?

  10. #10
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Ach 20 euro voor een beginners gala is niet extreem duur. Ik heb nog nooit een kaartje onder de 15 euro gekocht. En ik weet niet hoe de locatie is, maar het regelen, een vergunning, huren attributen, pand, posters, flyers, etc. zal ook wel wat kosten. En een klein beetje winst mag je toch wel maken?

    Misschien een vreemde vergelijking, maar ik ben meer kwijt als ik tegenwoordig een biertje ga drinken in de stad....
    Dit is gewoon in hun eigen sportschool, en voor de meeste eigenhuis gala's heb ik prijzen nog nooit hoger dan €15,- gezien.
    Het is geen compleet gala met verlichting, prof partijen, VIP behandeling en alles.
    Veel kosten zullen er iig niet gemaakt zijn en dan vind ik t wel degelijk aan de prijs.
    Voor NPU Octagon 22 oktober betaal je €25 en dat is een compleet aangekleed gala.
    Nogal een verschil.
    Fighting is poetry in motion

  11. #11
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Dit is gewoon in hun eigen sportschool, en voor de meeste eigenhuis gala's heb ik prijzen nog nooit hoger dan €15,- gezien.
    Het is geen compleet gala met verlichting, prof partijen, VIP behandeling en alles.
    Veel kosten zullen er iig niet gemaakt zijn en dan vind ik t wel degelijk aan de prijs.
    Voor NPU Octagon 22 oktober betaal je €25 en dat is een compleet aangekleed gala.
    Nogal een verschil.
    Oh okay, dacht dat ze iets gehuurd hadden. Ben dan benieuwd of het druk was. Goede indicator om achteraf te kijken of het idd te duur was...
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  12. #12

    Default

    Voor degene die het gemist hebben, dit evenement is deze week te zien op FightstarTV

  13. #13
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    255
    vCash
    126000

    Default

    heeft iemand ook uitslagen?

    Greetz,

    Stephan

  14. #14
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Eerst even dit: In de discussie over het entree geld ga ik me niet mengen, ik ben niet bij de organisatie of financiële kant van dit gala betrokken geweest. Ik train in de koryukan dojo en heb alleen geholpen bij opbouw en op de dag zelf. Natuurlijk heb ik wel een mening over dit onderwerp, maar ik weet niet genoeg over de kosten die de organisator gemaakt heeft om, hier op het forum, de entree prijs te gaan verdedigen of niet.

    Het waren naar mijn mening leuke, harde en sportieve partijen!
    Ik ga de uitslagen zsm posten. Hier een paar foto's om de sfeer te laten zien!













  15. #15
    Join Date
    May 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de pics!

    Ben benieuwd naar de partijen en uitslagen!

  16. #16
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de foto's!

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet wel dat de organistor de veiligheidsring speciaal heeft laten maken voor deze dag. Dat heeft HEEL veel geld gekost en het resultaat mag er zijn. De octagon was dus niet gehuurd.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •