MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 54 of 54
  1. #51
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Chael is een baas, en hij pakt heel wat van jullie in met zn slechte acteerwerk. Gewoon irriteren om uiteindelijk zwaar te cashen.
    Idd een WWE act, trap niet in die onzin en enjoy hoe die gast magistraal kan knokken.
    Precies, het is een act (afgesproken met Zuffa) om zoveel te mogelijk te hypen, irriteren en uiteindelijk te kunnen cashen. Het zou me niet verbazen dat er afgelopen weekend een script klaar lag waar Silva ook van op de hoogte was.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Precies, het is een act (afgesproken met Zuffa) om zoveel te mogelijk te hypen, irriteren en uiteindelijk te kunnen cashen. Het zou me niet verbazen dat er afgelopen weekend een script klaar lag waar Silva ook van op de hoogte was.
    'Dit

    hij krijgt groot geld van White... Maarja dit verkoopt natuurlijk en al die mensjes die achter de ufc hype train gaan. Net zo geniaal als Jobs + apple.

  3. #53
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Dat respectloos Hype is fucked up. Vooral als je het over iemand zijn vrouw hebt en over iemand zijn land. Dat toont geen klasse, maar een loser attitude. Maarja Chael heb ook verloren dus het klopt. Maar ik vind dat hij na 1 keertje winnen niet gelijk voor de belt kan vechten. Vecht nog maar een paar partijtjes. Hij praat zo stoer over Vitor Belfort, ga daar maar eerst tegen vechten. En ik wil geen credits afnemen van Brian Stann maar kom op, ik wist wel dat ie ging verliezen van Chael. jammer genoeg. Maar dat was ook geen match up! Dat was meer Chael weer op track krijgen om tegen Anderson te vechten. En Doeko's te verdienen. Ohja dat ie zegt: in welke parallel dimensie moet je zitten, dat als je bijna 5 ronde's iemand stompt en diegene zijn benen om je heen vouwt voor 8 seconden, hij wordt uitgeroepen als de winnaar. Hoe vaak heeft die gozer in de triangel choke gezeten. Hij moet gewoon goed gechoked worden tot ie out gaat. Zodat ie begrijpt waarom mensen tappen waaronder hij trouwens.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •