MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 47 of 47
  1. #26
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Gisteren gala bij Bob Schreiber in Wormer, 21 partijen, half 3 begonnen, half 7 klaar!! Helemaal super!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2009
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Helaas hebben wij dit probleem ook gehad in Oostzaan :-( Zaterdag laat je je vechters wegen zondag morgen worden er voor deze vechter nog 4 kaartjes gekocht door fam. kom je in Oostzaan en wanneer de lijst wordt uitgedeelt staat onze vechter er niet op"wordt er gezegd "Oh die jongen is al een week ziek".Laten we niet de discussie starten over de bond UMC pffffffffffffffffffff gewoon niet normaal

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Denk zelf ook, wat er al eerder is gezegd in deze thread, 15 a 20 partijen
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Splits het gewoon op. 11.00 uur wegen. doe je in de middag een stuk of wat N partijen tegen gereduceerd bezoekerstarief. stop je om 17.00 uur en start je om 19.00 uur het avondprogramma met een stuk of 12 (4 per uur) hogere klasses.

    Kan de familie komen kijken en is het voor de rest niet zo'n lange zit.

    Maak vervolgens de opkomsten wat korter en het gelul er omheen (duurt meestal langer als de partij) en je hebt een leuke avond.
    Sommige gasten doen wel 10 minuten over hun opkomst. Kom op zeg, waar gaat het over.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Splits het gewoon op. 11.00 uur wegen. doe je in de middag een stuk of wat N partijen tegen gereduceerd bezoekerstarief. stop je om 17.00 uur en start je om 19.00 uur het avondprogramma met een stuk of 12 (4 per uur) hogere klasses.

    Kan de familie komen kijken en is het voor de rest niet zo'n lange zit.

    Maak vervolgens de opkomsten wat korter en het gelul er omheen (duurt meestal langer als de partij) en je hebt een leuke avond.
    Sommige gasten doen wel 10 minuten over hun opkomst. Kom op zeg, waar gaat het over.
    Op zich leuk plan, maar waar ga je de juryleden vinden die de hele dag hiervoor in touw zijn?

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Mister bokito View Post
    Laten we niet de discussie starten over de bond UMC pffffffffffffffffffff gewoon niet normaal
    Niet of wel? Als bepaalde zaken niet bespreekbaar worden gemaakt zal er nooit enige verandering komen, en roepen we over 3 jaar nog dat het niet normaal is............

  7. #32
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is het vaak ook zo dat er veel partijen geboekt worden om uitval tegen te gaan. Komen ze allemaal wel opdagen dan heb je inderdaad een probleem.
    Voorprogramma moet inderdaad lekker vroeg beginnen. Opkomst kort en krachtig en familie en vrienden komen dan kijken. Zeker nog geen drank schenken aan de vip tafels want iemand die dan al aan de baco gaat die is om 11 uur niet helemaal scherp meer gok ik zo.
    Hoofprogramma inderdaad een partij of 15. Wel kwalitatief goede match ups dan is iedereen wel bij de les.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  8. #33
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Alle gala's precies zoals de rings-gala's. Beginnen altijd stipt, maximaal 18 partijen in verschillende klasses en altijd max half 11 afgelopen. Top geregeld!
    Zo zou ik het ook graag willen zien, alleen een groot verschil met bijv. RINGS is dat de meeste promotors in Nederland goedbedoelde amateurs zijn en RINGS Holland in alle opzichten een zeer professionele organisatie is, die jaren hebben gewerkt om te komen naar het punt waar ze nu staan.

    Quote Originally Posted by johnmixfight View Post
    though is not enough

    need i say more?
    Dat waren destijds (oktober 2008) gewoon twee gala's. Het begon volgens mij toen rond 10 uur in de morgen met een voorprogramma met 25 partijen, waaronder ook A- en B klasse. Daarna begon het daadwerkelijke hoofdprogramma pas rond 18.00 met tig A-klasse partijen. Weet niet meer precies hoe laat de hoofdpartij tussen Schreiber en Patterson afgelopen was, maar het was in ieder geval nachtwerk!
    Last edited by Richelieu; 10-10-2011 at 10:16.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Op zich leuk plan, maar waar ga je de juryleden vinden die de hele dag hiervoor in touw zijn?
    sterk punt. dan zal je in 2 ploegen moeten gaan werken. en dan heb je weer dubbele kosten.

    Ik vraag me trouwens serieus af waarom alles in een gala moet. waarom draai je tot aan de a niet alles gewoon in een sportzaal af net als bij karate, judo etc. Kun je evt. in 2 ringen tegelijk draaien.
    Scheelt enorm in beveiliging etc. en de vechters kunnen veel gemakkelijker meer partijen draaien.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik denk op amateur gala's, 25 á 30 partijen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Op zich leuk plan, maar waar ga je de juryleden vinden die de hele dag hiervoor in touw zijn?
    Randstad.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Randstad.
    Ook daar ga je bot vangen ben ik bang. Jury zit al onder kostprijs op alle gala's

  13. #38
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

    Default

    Is natuurlijk alles over te zeggen: van de kant van de promotor gezien die wil voor de zekerheid natuurlijk zoveel mogelijk partijen van te voren matchen. Er zijn altijd wel scholen die helemaal niet komen opdagen of vechters die niet opgewicht zijn of 1 week van te voren vechten en dan geblesseerd raken. Ik denk dat elke promotor vrede zou hebben als hij zeker wist dat er 20 à 25 partijen overbleven. Om alles te spitsen over twee gala's gaan natuurlijk hoge kosten mee gepaard. Te denken aan zaalhuur beveiliging etc. Zelf ben ik ook voorstander van 20 à 25 partijen want 40 à 50 partijen aan de ring staan om foto's te maken valt ook niet mee. De dag na het gala moeten de foto's ook nog eens verwerkt worden. Ik denk dat Harmen, Bas etc
    weten wat ik bedoel.

  14. #39
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Splits het gewoon op. 11.00 uur wegen. doe je in de middag een stuk of wat N partijen tegen gereduceerd bezoekerstarief. stop je om 17.00 uur en start je om 19.00 uur het avondprogramma met een stuk of 12 (4 per uur) hogere klasses.

    Kan de familie komen kijken en is het voor de rest niet zo'n lange zit.

    Maak vervolgens de opkomsten wat korter en het gelul er omheen (duurt meestal langer als de partij) en je hebt een leuke avond.
    Sommige gasten doen wel 10 minuten over hun opkomst. Kom op zeg, waar gaat het over.
    Ik zie de opstootjes wel weer ontstaan als je voor een prikkie binnenkomt smorgens en de hele dag blijft zitten...Wie gaat ze eruit zetten dan? Discussies krijg je zoiezo...je plan is op zich best wel goed, alleen zitten teveel haken en ogen aan. Als iemand zich beter voor kan bereiden met een lange opkomst kan je het die persoon moeilijk afnemen. Als die dan verliest is het altijd weer de schuld van de organiserende bond die zijn voorbereiding " verpest"...

  15. #40
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    339
    vCash
    126000

    Default

    rond de 15 partijen vind ik altijd goed. Zijn er meer partijen dan moet zorgen dat het opkomen niet te lang duurt bv. 1 nummer waarop bijde vechters opkomen.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    194
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Beste heren,

    Bij deze nodig ik jullie uit om op zaterdag 29 oktober te komen kijken naar no guts no glory in hellevoetsluis. Europees titelgevecht, 8 B- partijen en 2 A- partijen. Start gala exact om 17:00 uur en eindigt 25 partijen verder om 22.45 inclusief pauze. Strakke planning en een goede organisatie is het halve werk, dus kom kijken en ervaar....

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by NO GUTS NO GLORY View Post
    Beste heren,

    Bij deze nodig ik jullie uit om op zaterdag 29 oktober te komen kijken naar no guts no glory in hellevoetsluis. Europees titelgevecht, 8 B- partijen en 2 A- partijen. Start gala exact om 17:00 uur en eindigt 25 partijen verder om 22.45 inclusief pauze. Strakke planning en een goede organisatie is het halve werk, dus kom kijken en ervaar....
    Jij hebt lef... mag ik wel.
    Ik ben de 30e benieuwd of het gelukt is.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Ik zie de opstootjes wel weer ontstaan als je voor een prikkie binnenkomt smorgens en de hele dag blijft zitten...Wie gaat ze eruit zetten dan? Discussies krijg je zoiezo...je plan is op zich best wel goed, alleen zitten teveel haken en ogen aan. Als iemand zich beter voor kan bereiden met een lange opkomst kan je het die persoon moeilijk afnemen. Als die dan verliest is het altijd weer de schuld van de organiserende bond die zijn voorbereiding " verpest"...
    Dat lijkt me niet zo'n probleem. Je moet toch schoonmaken etc. tussendoor. Duidelijk communiceren et voila. Laat dat er eentje per gala zijn.

    Ik vind sowieso die lange opkomsten idioot. Bereid je dan langer voor in de kleedkamer. Als je als N niet beter weet dan dat het een halve minuut mag duren dan weet je als A inmiddels niet meer beter.

    Ik vind van beide kanten uit tegelijk naar de ring het beste. Dan scheids uitleg geven en knallen. Gooi je de fightstats maar op de projector tijdens de opkomst.

  19. #44
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat lijkt me niet zo'n probleem. Je moet toch schoonmaken etc. tussendoor. Duidelijk communiceren et voila. Laat dat er eentje per gala zijn.

    Ik vind sowieso die lange opkomsten idioot. Bereid je dan langer voor in de kleedkamer. Als je als N niet beter weet dan dat het een halve minuut mag duren dan weet je als A inmiddels niet meer beter.

    Ik vind van beide kanten uit tegelijk naar de ring het beste. Dan scheids uitleg geven en knallen. Gooi je de fightstats maar op de projector tijdens de opkomst.
    Ben het met al je plannen eens behalve het stukje van de opkomsten.

    Juist als N kijk je op tegen de A klassers. A klassers krijgen vooral de waardering door de lange opkomst, je eigen opkomst muziek etc
    Als gemiddelde kickbokser verdien je toch amper wat, laat die jongens dan op zn minst even shinen voor dat ze aan het werk gaan. Moet ze gegund worden vind ik.

    En 2 ringen is echt niks, de open jeugd kampioen schappen zijn met 2 ringen en daar is totaal geen sfeer of iets te vinden dan. Geen opkomst muziek etc helemaal niets, de ring in stappen, knokken en gaan. (omdat het een open jeugd kampioen schap is en er zo een 100 partijen zijn die dag, kan het ook niet anders, dus met alle respect naar de promoters) Maar veel jongens willen juist die aandacht van het opkomen, aandacht van gezien worden etc daar doe je het ook wel een beetje voor, de waardering.
    Home mtk-gym.nl


  20. #45
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Originally Posted by NO GUTS NO GLORY
    Beste heren,

    Bij deze nodig ik jullie uit om op zaterdag 29 oktober te komen kijken naar no guts no glory in hellevoetsluis. Europees titelgevecht, 8 B- partijen en 2 A- partijen. Start gala exact om 17:00 uur en eindigt 25 partijen verder om 22.45 inclusief pauze. Strakke planning en een goede organisatie is het halve werk, dus kom kijken en ervaar....

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Jij hebt lef... mag ik wel.
    Ik ben de 30e benieuwd of het gelukt is.
    Ik ook. Sta aan de ring te fotograferen EN te filmen en wil het zsm online hebben. Rond 23 uur zou voor mij een first zijn. Kan ik om 04 uur "al" gaan slapen ;-)

    ps ik heb Bromios nu al een paar x betrapt op een slim antwoord of oplossing en lees veel " ja maar`s " op zijn ideeën. Dont kick it till you´ve tried it !
    Last edited by de Stiep; 10-10-2011 at 22:27.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ben het met al je plannen eens behalve het stukje van de opkomsten.

    Juist als N kijk je op tegen de A klassers. A klassers krijgen vooral de waardering door de lange opkomst, je eigen opkomst muziek etc
    Als gemiddelde kickbokser verdien je toch amper wat, laat die jongens dan op zn minst even shinen voor dat ze aan het werk gaan. Moet ze gegund worden vind ik.

    En 2 ringen is echt niks, de open jeugd kampioen schappen zijn met 2 ringen en daar is totaal geen sfeer of iets te vinden dan. Geen opkomst muziek etc helemaal niets, de ring in stappen, knokken en gaan. (omdat het een open jeugd kampioen schap is en er zo een 100 partijen zijn die dag, kan het ook niet anders, dus met alle respect naar de promoters) Maar veel jongens willen juist die aandacht van het opkomen, aandacht van gezien worden etc daar doe je het ook wel een beetje voor, de waardering.
    In de N zou je ook niks betaald moeten krijgen in mijn optiek. Net als bij voetbal. Grote amateurbasis en de besten worden a en komen op gala's etc. te staan. De rest gewoon in een sporthal.

    In mijn optiek is de sport helemaal kapot aan het gaan omdat iedereen een veel te grote broek aanheeft. Waarom ga je kickboksen ? Om te knokken.

    Waarom aan een judo toernooi meedoen ? Praktisch allemaal amateurs

    Maar ik schiet maar wat proefballonnetjes af. Ik ga er niet over.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    In de N zou je ook niks betaald moeten krijgen in mijn optiek. Net als bij voetbal. Grote amateurbasis en de besten worden a en komen op gala's etc. te staan. De rest gewoon in een sporthal.

    In mijn optiek is de sport helemaal kapot aan het gaan omdat iedereen een veel te grote broek aanheeft. Waarom ga je kickboksen ? Om te knokken.

    Waarom aan een judo toernooi meedoen ? Praktisch allemaal amateurs

    Maar ik schiet maar wat proefballonnetjes af. Ik ga er niet over.
    In de N of in de C krijg je ook niks nakkes nada buiten een beker en de eer om, maar laat jij maar vaker proefbalonnen op gozer. Komt vast wel goed als we maar feedback geven die ons allen aan het denken zet.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •