MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    ergens is dit nog erger dan het verhaal van Badr.
    Spong doet net of ie een HBO-opleiding heeft gedaan, waar je alle kanten mee op kan.
    Misschien MMA, maar misschien ook boksen, ik zie het wel....
    dat klinkt niet als iemand die zn focus ergens heeft liggen en daar 100% voor gaat.
    Las ergens dat Tyrone zijn mbo opleiding management heeft afgerond. Hij zou dus een maatschappelijke carrière kunnen beginnen.

    Maar het lijkt idd of hij ergens geld wil verdienen, maakt niet uit waar. Straks misschien wel in de WWF.

    Ik zie 'm het liefst in het Mma, als kickboksen geen optie meer is...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  2. #27
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    even hoor, we hebben het over Overeem, Hari, Spong en Saki die allen denken dat ze het hoge niveau van boksen aan kunnen. Wie zijn wij om het beter te weten? Hebben wij allemaal zo'n brede ervaring dat we dit op waarde kunnen inschatten? De mannen zeggen volgens mij niet dat ze volgende week al even wereldkampioen worden. Ze hebben allemaal de mentaliteit om tot de besten te behoren en waarom zou je niet willen gaan voor het allerhoogste? Ook een van de Klitschko's heeft eerst aan kickboksen gedaan toch? Ik ben wel bang dat het voornamelijk om de centjes gaat en dus is het jammer voor de sport.

  3. #28
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het wel meevallen als je heel dat interview leest. Tuurlijk heeft hij vertrouwen in zichzelf, maar wat betreft boksen zegt hij ook duidelijk dat veel kickboksers het onderschatten en dat hij met de beste heeft gesparred, dus hij zal het wel enigszins kunnen inschatten. En het is ook niet dat hij andere boksers trashtalked zoals Hari & Saki.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg niet dat ze het niet zouden kunnen wat betreft aanleg of trainingslust, maar het is gewoon niet waar, dat je een 'overstap' kan maken en dan vrij snel klaar bent voor het grote werk.
    Het zijn twee compleet verschillende disciplines en ze hebben al een leven achter de rug dat gericht is op kickboksen. Ze ademen, vreten en schijten kickboksen. Dat betekent niet zozeer 'even' omschakelen, maar; nieuwe dingen leren. dingen AFleren, dingen ANDERS leren doen.
    die laatste twee zijn nog moeilijker dan het aanleren van nieuwe dingen.
    Ze denken er dus te makkelijk over. Ja Spong heeft een tijdje getraind en gespard met boksers, maar dat is niet te vergelijken met een 12rondes boksen in de top....

    Ik hoop dat Spong het gaat redden, maar als hij al aangeeft dat hij , óf gaat boksen óf MMA gaat doen...
    Dan is het al helemaal geen keus die hij in volle overtuiging maakt en dan lift zijn hart er ook niet helemaal bij....
    En dat is denk ik een absolute voorwaarde wil je als bokser succescol worden in de States.
    Er zijn er zoveel voor hem geweest, die zich al 100% met boksen bezig hielden.
    En die redden het ook niet...
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #30
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Wens hem veel succes. Hoe meer inbreng hoe hoger de kans dat er iemand slaagt.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    Eerst jezelf bewijzen dan met praatjes komen

  7. #32
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by shitt View Post
    strax houde we geen kickboxers meer over
    Jawel, alleen staan ze straks allemaal in Amerika tegen over elkaar op boks-regels.

    Zie je het al voor je; Badr tegen Saki of Spong voor de WBO titel??

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •