MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default [NPU] Burgemeester Almelo verbiedt mma-gala 22 oktober



    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  2. #2
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Almelo
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Dank je DragonTail.
    Heel erg zuur dat het zo heeft moeten lopen.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    jammer zeg, dacht juist dat het allemaal goed zat..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Word zo moe van de term kooivechten. Als er in een kooi gevochten word denk men gelijk dat er 2 slagers in de ring staan die elkaar dood proberen te slaan.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    63
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben heel erg teleurgesteld in Jon. Ik vind dit gewoon te afschuwelijk om aan te horen.
    Mevrouw de burgermeester gebruikt ook alleen maar drogredenen. Ik irriteer me echt aan de onozele mensen, die niks van (vecht)sport weten en toch kunnen beoordelen dat het barbaars is ofzo.
    MMA is een sport die op wereldniveau verschikkelijk snel groeit, het is een succes in USA. Hoop dat Nederland zich meer opsteld voor MMA.

    En was er vorige keer iets mis gegaan in Almelo dan?

    DragonTail veel succes in toekomst in ieder geval, vind het erg zuur voor je.
    Last edited by CainUFC; 11-10-2011 at 13:36.
    Afbeelding te groot.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat er overwogen moet worden om een advocaat de schade te laten verhalen op de gemeente. Deze besluit namelijk wel erg laat dat het niet doorgaat en er zullen ongetwijfeld veel kosten gemaakt zijn.

    Triest verhaal!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    wat een loser die burgermeester. het is en blijft een sport simpel.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Sterkte! En bedankt voor de info!

  9. #9
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Lekker op het laatste moment, wtf
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik zou het hier niet bij laten als ik jou was hoor. Lijkt me niet dat de gemeente hier rechtmatig handelt en belangrijker jij als organisator hebt hier financieel schade van lijkt me.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Helaas. Domheid regeert.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    zoooo jammer dit, voor mij en vele met mij die hard getraint hebben voor dit evenement is dit een flinke domper!
    Verwijderd ivm reclame ** ashi76**

  13. #13
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    WFCA aangesloten bij FOG??????

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Stephen, Dit is zwaar onverdiend.

    vorige keer had jhe het top voor elkaar...waarbij je zelfs al ruimte en mogelijkheden had meegenomen om een volgende editie mooier aan te kleden en uit te breiden.....

    sfeer was super en echte leuke partiujen gezien in een ZEEEER ontspannen sfeer....

    maar goed dat zal wel beestachtig zijn dan.....ze bedenken gewoon wat....
    Hoop dat je via advocaat nog je onkosten terug kunt halen....

    Dit is te triest...

    een achteruitgang voor NL na de euforie na laatste x......
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #15
    Join Date
    May 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    129
    vCash
    126000

    Default

    Dit is wel heel diep triest.. heel spijtig Stephen!

    Veel sterkte!
    Do You always Point Your Finger At The Badguy?
    But What If The Badguy Points A Finger At You?


    Ringspeaker nodig!? [email protected]

  16. #16
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Belachelijk! Dacht juist dat de gemeente Almelo wat makkelijker zou zijn dan andere gemeentes... hoeveel gala's heb jij de laatste jaren gegegeven, en allemaal soepel verlopen! Laatste gala met octagon was super, klein van opzet maar een goede sfeer. Nu wilde je het groter en profesioneler oppakken en gooien de bobo's roet in het eten.

    Vindt het echt kut... voor jou als promotor; die bloed, zweet en tranen heeft gestopt in de voorbereidin. Voor de vechters die zich al maanden aan het voorbereiden zijn en voor vechtsport Nederland.

    Wat een domper!

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    enschede
    Posts
    171
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Belachelijk! Dacht juist dat de gemeente Almelo wat makkelijker zou zijn dan andere gemeentes... hoeveel gala's heb jij de laatste jaren gegegeven, en allemaal soepel verlopen! Laatste gala met octagon was super, klein van opzet maar een goede sfeer. Nu wilde je het groter en profesioneler oppakken en gooien de bobo's roet in het eten.

    Vindt het echt kut... voor jou als promotor; die bloed, zweet en tranen heeft gestopt in de voorbereidin. Voor de vechters die zich al maanden aan het voorbereiden zijn en voor vechtsport Nederland.

    Wat een domper!
    Bloed zweet en tranen???? dat zeg je om mij te klieren hé? .....;-)
    It's not whether you get knocked down, it's whether you get up...

  18. #18
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    wat een klote bericht...
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  19. #19
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default wat de (b/h)oer niet kent..

    Echt zonde dit...

    Mijn eerste gedachte was ook "*&&%^$%^ k^t h03r, beetje mij en alle mede sporters voor beesten uit maken en onze hobby willen verbieden, en dan het liefst in een zo groot mogelijk gebied"

    Maar daarna bedacht ik dat uit het commentaar van mevrouw blijkt dat zij geen kennis ban of ervaring met vechtsport heeft.
    Zou het geen idee zijn als één van de gym's die een beetje in de regio liggen mevrouw uitnodigt voor het bijwonen van een training en een kopje koffie, waarbij juist de menselijke kant van de vechtsport getoond wordt.
    Daarbij kan het geen kwaad te benadruken dat oa door jeugd en jongeren werk vechtsport juist als heel positief wordt gezien. Zo zijn er bij ons in Utrecht (team Duncan) een aantal jongens op initiatief van jeugdwerk begonnen met trainen.

    Iemand die zich geroepen voelt?
    (helaas zitten we zelf niet echt in de regio...)
    Last edited by TwanVB; 11-10-2011 at 17:48. Reason: spel foutjes gecorrigeerd

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by angelo View Post
    Bloed zweet en tranen???? dat zeg je om mij te klieren hé? .....;-)
    lol!

    OT: Toch bijzonder dat er in Helmond 500 agenten worden ingezet voor een korte demonstratie van 25 man, maar een succesvol verlopen vechtsport gala (vraag maar aan die ambtenaren die er zelf bij waren) wordt ijskoud de nek omgedraaid vanwege de persoonlijke mening van mevr. Hermans.

    Ontzettend jammer voor de promotor, vechters, trainers en andere liefhebbers.


  21. #21
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    waarvoor verbieden ze voetbal niet daar schoppen ze elkaar het ziekenhuis ! in wielrennen met velen valpartijen ! ijs hockey met vele vechtpartijen waarbij met slagwapens(sticks)gewerkt wort !judo met de vele blessurens(kijk naar de toppers) !en vele andere sporten waar meerderen ongevalen zijn dan bij een goed georganiseerd MMA gala burgemeesters hebben geen eigen mening meer ???? misschien willen ze op dezen manier in het voetlicht komen (wat mag er straks nog wel in NL)

  22. #22
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Stephen,
    Intriest dat de gemeente dit op de valreep nog ff beslist.
    Hopelijk kan je alle schade op hen verhalen.
    Iig sterkte ermee!!
    Fighting is poetry in motion

  23. #23

    Default

    De gemeente Almelo wilde vandaag niet reageren op mijn vragen. Hopelijk kan ik morgen met een artikel komen dat dieper gaat dan: "Het zijn net beesten". Bah!

  24. #24
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    heb hier met de gemeente gesproken en als je het gala wil laten doorgaan ben je vanharte welkom , we hebben hier namelijk geen pvda burgemeester . ook de eigenaar van de sporthal heet je van harte welkom . bel me maar gr hans

  25. #25
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Een sport waarbij men elkaars hoofd inslaat en elkaars arm probeert te breken is ook enigzins beestachtig. Dit laat weer zien hoe belangrijk het is dat trainers hun vechters onder controle houden, als er niet steeds negatieve berichten over vechtsporters zouden uitkomen zouden gemeentes minder reden hebben om het zomaar af te kappen. Sportscholen moeten binnen KB & MMA zowiezo meer verantwoordelijkheid nemen voor hun vechters, mijn strafblad is ook niet bepaald schoon maar ook al toen ik een jaar of 16 was zou ik het echt niet flikken om mijn sportschool in een kwaad daglicht te zetten. Ikzelf instrueerde ook bepaalde toekijkers waarvan ik wist dat ze problemen zouden veroorzaken zich te gedragen.Beetje offtopic, maar irriteer me er toch aan en je zou eens moeten weten hoeveel impact een trainer kan hebben niet alleen op vechters maar ook op de aanhang. Algemene opmerking en zeker niet gericht aan Angelo.

    Daarom, kleine/middelgrote mma organisaties moeten samen de sport gaan promoten en als 1 man relaties opbouwen met gemeentes. Als ze je niet kennen geven ze je ook geen respect.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •