MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default Superheld in de cel gegooid

    Las dit net, deze mensen missen we nog in Nederland!!!!

    SEATTLE - Hij mag zichzelf dan een echte superheld noemen en zijn leven wijden aan het bestrijden van misdaad, de politie van Seattle is allesbehalve blij met de gemaskerde Phoenix Jones. Agenten hebben de zelfbenoemde held in de cel gegooid en zijn superheldenoutfit in beslaggenomen.



    De 23-jarige Jones, die eigenlijk Benjamin John Francis Fodor heet, patrouilleert al een tijdje door de straten van Seattle, uitgedost met masker en harnas, op zoek naar misdaad, onrecht en burgers in nood. Hij maakt deel uit van de zogenoemde Rain City Superhero Movement, een groep van tien amateurhelden.
    Afgelopen zondag dacht Jones weer een van zijn goede daden te hebben verricht door gewapend met een busje peperspray in te grijpen bij een straatruzie tussen een aantal vrouwen. Die zijn echter allerminst gediend van de praktijken van de gemaskerde held en hebben hem aangeklaagd voor mishandeling. Reden voor de politie om Jones in de cel te gooien en zijn outfit in beslag te nemen, zo bericht The Sun.
    “Je kunt nu eenmaal niet mensen met peperspray bespuiten, omdat je denkt dat ze aan het vechten zijn”, zo legt een woordvoerder van de politie uit. “En je staat niet boven de wet, alleen maar omdat je een kostuum aan hebt getrokken.”
    Jones is inmiddels weer vrij op borgtocht en heeft een video gepubliceerd van de gebeurtenissen op de bewuste avond. Hij is niet van plan zijn superheldenbestaan op te geven, zo vertelde hij aan een lokaal radiostation. Thuis heeft hij gelukkig nog reserveoutfit hangen. “Dus ik verwacht vanavond weer op patrouille te kunnen!”
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    lol, check hier dezelfde superheld begin dit jaar:



    SEATTLE — One self-styled Seattle caped crusader against crime has a broken nose after a weekend encounter with two men who didn't appreciate his efforts.

    KOMO-TV says a man who calls himself Phoenix Jones spends several nights a week patrolling Seattle streets, wearing a mask and cape and carrying a stun gun.

    But on Saturday night, Jones says one man held him at gunpoint and another broke his nose.

    Jones describes the encounter as no big deal. But Seattle police Detective Mark Jamieson says when Jones and his "Rain City Superhero" colleagues insert themselves into potentially volatile situations, they can end up as victims.


    Rest of the story
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Kick Ass!


  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hahaha prachtig, wat een verhaal!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Net als D1987 voor niets gestraft, helden verdienen een betere behandeling

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    ALs JJ nou eens zo'n pak aantrekt...

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Tyson View Post
    Net als D1987 voor niets gestraft, helden verdienen een betere behandeling
    wat een fail
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Hoezo camel?

  9. #9
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Fuck is er met D1987 gebeurt dan
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  10. #10
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default


  11. #11
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Gebanned om bull shit met Justinian. Kan 20 nieuwe accounts aanmaken en ipbans zijn ook geen probleem. Vraag alleen of ik D1987 terugmag en ik zal me gedragen. Het ging nergens over hehe

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    lol is nu al de 2e keer

    OT: hahaha wat een verhaal weer. Kben benieuwd hoe die andere idioten eruit zien :P Maargoed kunnen wel ongelukken van komen natuurlijk

  13. #13
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    die heeft duidelijk teveel films gekeken

  14. #14
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Haha make it happen. Nee ik kom in vrede

  15. #15
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    lol d1987.

    Ik heb niets tegen je maar je discussie en manier van praten is serieus echt vervelend. Je komt over als een full time pessimist.
    Ook in het boks/kickboks topic vind ik je replys weer erg vervelend. Je kan dat wat je zegt echt op een andere manier over brengen zonder dat mensen daar geïrriteerd door kunnen worden.
    Home mtk-gym.nl


  16. #16
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    lol d1987.

    Ik heb niets tegen je maar je discussie en manier van praten is serieus echt vervelend. Je komt over als een full time pessimist.
    Ook in het boks/kickboks topic vind ik je replys weer erg vervelend. Je kan dat wat je zegt echt op een andere manier over brengen zonder dat mensen daar geïrriteerd door kunnen worden.
    Daar heb je gelijk.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tyson View Post
    Gebanned om bull shit met Justinian. Kan 20 nieuwe accounts aanmaken en ipbans zijn ook geen probleem. Vraag alleen of ik D1987 terugmag en ik zal me gedragen. Het ging nergens over hehe
    Was je gebanned door de discussie dat Anderson Silva een idioot was omdat hij burgerking reclames maakte, lol?

  18. #18
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Was je gebanned door de discussie dat Anderson Silva een idioot was omdat hij burgerking reclames maakte, lol?
    Nee omdat iemand mij een autist noemde en ik hem erop attendeerde dat zijn vader en moeder broer en zus waren.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tyson View Post
    Nee omdat iemand mij een autist noemde en ik hem erop attendeerde dat zijn vader en moeder broer en zus waren.
    heel grappig.. *kuch*

  20. #20
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    heel grappig.. *kuch*
    Waar bemoei je je mee? Er wordt gevraagd waarom en ik geef de reden. Bemoei je met je eigen zaken Paula

  21. #21
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tyson View Post
    Nee omdat iemand mij een autist noemde en ik hem erop attendeerde dat zijn vader en moeder broer en zus waren.
    Mooi hoe je die zin formuleert, ik moest er van lachen. Maar ach, ist weer allemaal goed nu? En had die andere gast ook een ban? (ik weet niet wie het was btw)

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    dit is toch de 3e ban voor D1987?

  24. #24
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Tyson View Post
    Nee omdat iemand mij een autist noemde en ik hem erop attendeerde dat zijn vader en moeder broer en zus waren.
    Is dat dan gelijk een ban? vroeger ging je dan naar de pit of niet?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tyson View Post
    Waar bemoei je je mee? Er wordt gevraagd waarom en ik geef de reden. Bemoei je met je eigen zaken Paula
    He man,

    Dit is ook weer zo'n voorbeeld waarom je zo weer tegen een ban op gaat lopen
    Probeer niet overal gelijk op te klappen. Is wel lekker bijdehand maar de meeste mensen vinden dat niet echt leuk...

    Als je zelf negatief reageert (Sadik heeft een punt helaas) dan kun je dit soort reacties verwachten.

    Succes met het verbeteringsproces.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •