MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Jamie Saunders in de Telegraaf van vandaag

    Jamie Saunders

    moet voorkomen wegens zeer zware mishandeling

    Volgens een bron dicht bij het onderzoek zit Jamie in heel diepe problemen. „Gelooft u mij, het betreft hier een zeer zware mishandeling, waarbij het slachtoffer zwaar letsel heeft opgelopen. En gelukkig voor het slachtoffer zijn daar beelden van.” FOTO: HFOTO GEVANGENIS-STRAF DREIGT

    JAMIE SAUNDERS heeft zich gisteren voor de zoveelste keer moeten melden bij de politie van Alkmaar om verhoord te worden in een van de vijf mishandelingsaanklachten die er op dit moment tegen hem lopen. Tot een verhoor kwam het echter niet. Want toen het de zanger duidelijk werd voor welke zaak hij door de politie was ontboden, beriep hij zich op zijn zwijgrecht…
    Jamie: „Ik hoorde van iemand die even daarvoor ook in die zaak was gehoord hoe dat eraan toe was gegaan. De politie wilde mij net zoals de andere verdachte in deze zaak confronteren met beelden van een mishandeling. Daar had ik geen zin in. En op advies van mijn advocaat heb ik me dan ook maar op mijn zwijgrecht beroepen.”
    Enkele weken geleden bekende de jongste Saunderstelg op deze pagina dat hij in het verleden veroordeeld was voor mishandeling van zijn toenmalige vriendin, en dat er op dat moment vijf aanklachten wegens mishandeling tegen hem liepen. Al deze aanklachten zouden te maken hebben met zijn vroegere werk als beveiliger bij evenementen. En de klagers zouden op niets meer uit zijn dan op zijn geld. „Dat is ook de reden dat ik geen minuut van die aanklachten wakker lig”, vertelde de zanger toen.
    „Ik sta nog steeds achter die woorden”, zegt hij strijdlustig. „Zoals ik toen ook al vertelde, ben ik daarvoor in de afgelopen maanden verschillende keren door de politie voor verhoord. En gisteren stond er weer zo’n verhoor op de planning. Ik was dan ook vast en zeker van plan om mijn volledige medewerking te geven. Wat ze echter niet hadden gezegd was het feit dat ze me deze keer wilden confronteren met videobeelden. Daar schrok ik van. En zeker toen ik hoorde dat dit nou net de beelden waren van de zaak die het meest uit de hand was gelopen. De politie wilde aan de hand van die beelden met mij het verhoor ingaan. Dat kon ik echt niet aan.” Wat er op de beelden te zien is, wil de jongste broer van Ben en Dean in eerste instantie niet zeggen. „Dat kan iedereen zelf wel bedenken toch?”
    Om er even later aan toe te voegen dat het er nogal hard aan toeging en zeker niet in verhouding stond tot zijn werk als beveiliger die avond. „Ik heb er toen nogal lustig op los gemept, iets wat nooit had mogen gebeuren.” Hoe het met het slachtoffer is afgelopen kan hij niet vertellen. „Ik heb die man nooit meer gezien. Misschien had ik zelf eens contact op moeten nemen. Maar daarvoor is het nu allemaal te laat. Het enige wat ik weet, is dat hij nog een tijdje nodig heeft gehad om van zijn verwondingen te genezen.”
    Waarom het zo gigantisch uit de hand heeft kunnen lopen die bewuste avond kan de zanger zich niet meer herinneren beweert hij. „Ik werkte in die tijd op zo veel verschillende evenementen, dat ik wel eens meer wat meemaakte. Het enige wat ik me nog herinner, is dat ik overwerkt was in die tijd. Al is dat natuurlijk geen excuus voor die matpartij.”
    Volgens zijn advocaat moet hij zich voorbereiden op een lange gevangenisstraf van minimaal een jaar, vertelt hij. „Net nu het zo goed gaat en ik een beetje in rustiger vaarwater terecht ben gekomen gaat alles opnieuw spelen. Ik kan alleen maar hopen dat de rechter nog een beetje begrip kan opbrengen na het zien van de beelden. Maar op een jaar moet ik volgens mijn advocaat rekenen. Dat zou natuurlijk heel erg zijn. Dan ben ik niet alleen mijn werk kwijt, maar ook mijn vergunning om nog langer op evenementen te mogen werken. En daarnaast kan ik mijn huidige werk, als beveiliger in de rosse buurt van Almaar, ook wel vergeten.”
    Volgens een bron dicht bij het onderzoek zit de zanger echter in heel diepe problemen. „Saunders probeert dan wel naar buiten toe de boel steeds opnieuw te bagatelliseren, door stelselmatig al die aanklachten die er op dit moment tegen hem lopen af te doen als ’werkongevalletjes’, of een ’uit de hand gelopen vechtpartijtje’. Gelooft u mij, de zaak waarvoor hij gisteren ontboden werd, heeft allesbehalve te maken met ’een klein werkongevalletje’. Het betreft hier namelijk een zeer zware mishandeling, waarbij het slachtoffer zwaar letsel heeft opgelopen. En gelukkig voor het slachtoffer zijn daar beelden van. Ik denk niet dat de rechter het al te moeilijk zal vinden om deze man een flinke duw te geven. Een verdiende duw.”
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    jee wat een verhaal..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Zag er gister al iets van voorbij komen op tv..

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Nou.. das nie best!

  5. #5
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Als het echt zo`n zware mishandeling betrof, waarom is hij dan nu alweer op vrije voeten?
    mensen die honger hebben stelen een brood worden gelijk opgepakt krijgen een boete dit dat zus zo.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    laat hem maar de bak in gaan misschien leert ie er iets van....die 5 aanklachten tegen hem komen uit de lucht vallen zeker. :S

  7. #7
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    laat hem maar de bak in gaan misschien leert ie er iets van....die 5 aanklachten tegen hem komen uit de lucht vallen zeker. :S
    Dat zou zomaar kunnen natuurlijk. Zware mishandeling is weinig specifiek, wellicht gaat het hier om een paar blauwe plekken.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Dat zou zomaar kunnen natuurlijk. Zware mishandeling is weinig specifiek, wellicht gaat het hier om een paar blauwe plekken.
    Voordat het in nederland zware mishandeling heet is het slachtoffer echt wel in het ziekenhuis geweest en echt niet voor een blauwe plek of een hechtinkje.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ben Saunders steunt broer

    AMSTERDAM - Ben Saunders steunt zijn broer Jamie. Er hangt een gevangenisstraf boven het hoofd van de Saunders-telg vanwege diverse mishandelingsaanklachten.

    Jamie heeft zich gisteren voor de zoveelste keer moeten melden bij de politie van Alkmaar om verhoord te worden in een van de vijf mishandelingsaanklachten die er op dit moment tegen hem lopen. Ben blijft achter zijn broer staan. "Die aanklachten zijn een groot verhaal geworden," vertelt de zanger aan RTL Boulevard. "Maar ik weet wat er speelt en ik ben trots op mijn broertje. Alles wat er om hem heen gebeurt is bullshit."

    In september bekende Jamie aan De Telegraaf dat hij in het verleden geen lieverdje is geweest. „Ik ben inderdaad veroordeeld tot een boete van tweehonderdvijftig euro voor mishandeling van mijn vriendin. Er lopen op dit moment vijf zaken wegens mishandeling tegen mij."

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    als ik dit allemaal zo lees hebben we echt met een mongool te maken die stiekem lijkt het wel zit te pochen met ze mishandelingen :S
    Home mtk-gym.nl


  11. #11
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    We weten natuurlijk niet wat er zich precies heeft afgespeeld, mocht het inderdaad zo zijn en hij wordt veroordeeld dan is ie mooi een domme lul!

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ex Jamie Saunders vertelt over mishandeling

    AMSTERDAM - Jamie Saunders, de broer van Dean en Ben, zit in de problemen. Hij wordt aangeklaagd wegens mishandeling, en dat is niet voor de eerste keer…

    Er lopen maar liefst vijf aanklachten tegen Jamie, en zijn ex-vriendin Iris, één van de slachtoffers, vertelt vrijdag in RTL Boulevard haar verhaal.“Het doet gewoon zeer. Het is een periode die je het liefst wil vergeten.” Iris, kapster en stylist van beroep, deed anderhalf jaar geleden aangifte tegen Jamie, maar wordt nog dagelijks geconfronteerd met het verleden.

    “Ik heb destijds aangifte gedaan van mishandeling,” gaat Iris verder. “Het is gewoon geëscaleerd. Ik heb toen de politie gebeld omdat het niet meer kon. Daarom is het ook mijn ex. Maar natuurlijk schrik je wel als er vijf aanklachten tegen je ex lopen.”

    Jamie en Iris hebben ondanks alles nog steeds een band. Samen hebben ze een kindje van 3,5 jaar oud, en dat maakt de situatie bepaald niet gemakkelijker. “Ons kindje hoort ook dingen. Ik vind het heel erg als een kind moet horen dat z'n vader zijn moeder heeft mishandeld."

    In september bekende Jamie aan De Telegraaf dat hij in het verleden geen lieverdje is geweest. „Ik ben inderdaad veroordeeld tot een boete van tweehonderdvijftig euro voor mishandeling van mijn vriendin. Er lopen op dit moment vijf zaken wegens mishandeling tegen mij."

    Ben Saunders blijft achter zijn broer staan. "Die aanklachten zijn een groot verhaal geworden. Maar ik weet wat er speelt en ik ben trots op mijn broertje. Alles wat er om hem heen gebeurt is bullshit."

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    wtf is up met die saunders gasten ik tubede die ben ofzo en die is gewoon een gara zanger ofzo? als 1 vd 2 toevallig mma heeft gedaan, heeft de trainingsmaat van me broertje hem iig verslagen

  14. #14
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Zoooooooooooo. 250 euri boete voor mishandeling van je vriendin. Die rechter houdt wel van doorpakken zeg.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •