MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    43
    vCash
    126000

    Default Badr Hari:" i ALWAYS DELIVER..."

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Alleen de titel doet me al glimlachen...

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    dit is alweer de 3de link naar fighthype,
    Hier het interview



    Last edited by Marchant; 13-10-2011 at 12:37.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ben benieuwd wat dat nieuwe avontuur gaat brengen....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    percy doet aardig z'n best om zo diep mogelijk in z'n reet te kruipen.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    BADR HARI: "I ALWAYS DELIVER...

    klopt als een bus, of zijn tegenstander nou staat, ligt of portier is, altijd!

  7. #7
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    BADR HARI: "I ALWAYS DELIVER...

    klopt als een bus, of zijn tegenstander nou staat, ligt of portier is, altijd!
    cheap ass

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    percy doet aardig z'n best om zo diep mogelijk in z'n reet te kruipen.
    x2

  9. #9
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    BADR HARI: "I ALWAYS DELIVER...

    klopt als een bus, of zijn tegenstander nou staat, ligt of portier is, altijd!
    Hebben we dit gelul nou eens niet gehad???
    Ben er we een beetje klaar mee, elke keer het zelfde....
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  10. #10
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Hebben we dit gelul nou eens niet gehad???
    Ben er we een beetje klaar mee, elke keer het zelfde....
    X2

    elke keer duikt er wel weer een kneusje op die even grappig denkt te zijn.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Never run away! Wie was er vandoor naar Marroko!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Never run away! Wie was er vandoor naar Marroko!
    De jaar ervoor nadat hij Schilt K.O had geslagen is hij ook naar Marokko op vakantie gegaan. Hij gaat vaker naar Marokko. Is hij schuldig bevonden aan de feiten waarvoor hij verhoord is?

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Eerlijk?

    Altijd als Badr iets fout doet dan roepen mensen "het is een fantastische vechter, maar die lack of zelfbeheersing en uitingen zijn jammer"

    Is Badr even goed bezig en bekijkt hij de zaken weer positief dan roepen die zelfde mensen "Ja ....maar hij slaat uitsmijters neer, en hij trapt na"

    Als je het zo jammer vindt hoe die man zich soms uit en hoe hij zich niet altijd kan beheersen, dan moet je niet de fouten die hij MAAKTE naar voren halen wanneeer hij bezig is met een nieuwe pagina in zijn leven.

    Vind het allemaal maar nep. Zeg gewoon "Ik haat hem wanneer hij slecht bezig is, en ik haat hem wanneer hij goed bezig is"

  14. #14
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    BADR HARI: "I ALWAYS DELIVER...

    klopt als een bus, of zijn tegenstander nou staat, ligt of portier is, altijd!
    haha ik vond hem goed! zat daar ook metene aan te denken

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Eerlijk?

    Altijd als Badr iets fout doet dan roepen mensen "het is een fantastische vechter, maar die lack of zelfbeheersing en uitingen zijn jammer"

    Is Badr even goed bezig en bekijkt hij de zaken weer positief dan roepen die zelfde mensen "Ja ....maar hij slaat uitsmijters neer, en hij trapt na"

    Als je het zo jammer vindt hoe die man zich soms uit en hoe hij zich niet altijd kan beheersen, dan moet je niet de fouten die hij MAAKTE naar voren halen wanneeer hij bezig is met een nieuwe pagina in zijn leven.

    Vind het allemaal maar nep. Zeg gewoon "Ik haat hem wanneer hij slecht bezig is, en ik haat hem wanneer hij goed bezig is"
    Badr is goed zolang hij vechters K.O slaat, als hij zelf neergaat dan is het zijn eigen schuld want hij heeft grote praatjes. Terwijl hij ook praatjes heeft als hij wint. Maar dan word dat vergeten. Veel mensen haten Badr, maar ontkennen dat ten stelligste.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Eerlijk?

    Altijd als Badr iets fout doet dan roepen mensen "het is een fantastische vechter, maar die lack of zelfbeheersing en uitingen zijn jammer"

    Is Badr even goed bezig en bekijkt hij de zaken weer positief dan roepen die zelfde mensen "Ja ....maar hij slaat uitsmijters neer, en hij trapt na"

    Als je het zo jammer vindt hoe die man zich soms uit en hoe hij zich niet altijd kan beheersen, dan moet je niet de fouten die hij MAAKTE naar voren halen wanneeer hij bezig is met een nieuwe pagina in zijn leven.

    Vind het allemaal maar nep. Zeg gewoon "Ik haat hem wanneer hij slecht bezig is, en ik haat hem wanneer hij goed bezig is"

    Er was eens een jongetje die tegen zijn vader zei; "Papa ik heb gehoord dat de mensen slecht over je praten, waarom doet u er niet wat aan?" De vader zei tegen hem; "je begrijpt het nog niet mijn zoon, je zult het wel leren". De volgende dag riep de vader zijn zoon en zei tegen hem dat ze even naar de stad gingen. Dus pakte de ezel erbij en liepen, al snel zagen ze een groepje mensen, eenmaal langs gelopen hoorde de vader en zijn zoon de mensen zeggen; "wat een idioten zijn die twee, ze lopen met z'n tweeën en hebben een ezel. Waarom stapt één van hen niet op de ezel? Dat bespaard hun energie, en daar is die ezel voor bedoelt" De vader vroeg aan de zoon; "heb je gehoord wat ze zeiden?". De zoon antwoordde; "ja" en zei; "misschien hebben ze gelijk papa?". Even verder op zagen ze weer wat mensen aanlopen en zei de vader tegen zijn zoon; "stap nu maar even op de ezel dan". Eenmaal langs gelopen hoorde ze de mensen zeggen; "wat een onbeschofte jongen is dat toch, zijn vader is oud en zwak en en hij is nog jong en sterk en gaat op de ezel zitten". De vader vroeg de zoon of hij ze had gehoord, de zoon zei "ja, misschien hebben ze gelijk papa?". Even later kwamen ze weer wat mensen tegen en stapte de vader op de ezel. Toen het groepje mensen langs liep hoorde ze de mensen zeggen; "wat een tiran is die vader zeg, hij zit op de ezel en laat zijn zoon kreperen door er achteraan te lopen". De vader vroeg aan de zoon; "heb je het gehoord", de zoon zei; "ja papa, misschien moeten we er beiden op gaan zitten?". Even later zagen ze een groepje mensen en gingen beiden op de ezel zitten, eenmaal langs gelopen hoorde ze de mensen zeggen; "wat een kwaadaardige mensen zijn dat zeg, beide gaan op een weerloos onschuldige ezel zitten omdat ze macht over hem hebben. Ze schamen zich niet!" De vader vroeg zijn zoon; "heb je het gehoord?" de zoon zei; "ja papa". De vader vroeg zijn zoon; "wat heb je hiervan geleerd?" De zoon antwoorde; "als je mensen tevreden wil stellen zal dit je niet lukken, er zijn altijd mensen die negatief praten over je.
    Last edited by tidelot; 13-10-2011 at 23:39.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Vind het goed hoe hij over geloof praat, dat het persoonlijk is!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  18. #18
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Er was eens een jongetje die tegen zijn vader zei; "Papa ik heb gehoord dat de mensen slecht over je praten, waarom doet u er niet wat aan?" De vader zei tegen hem; "je begrijpt het nog niet mijn zoon, je zult het wel leren". De volgende dag riep de vader zijn zoon en zei tegen hem dat ze even naar de stad gingen. Dus pakte de ezel erbij en liepen, al snel zagen ze een groepje mensen, eenmaal langs gelopen hoorde de vader en zijn zoon de mensen zeggen; "wat een idioten zijn die twee, ze lopen met z'n tweeën en hebben een ezel. Waarom stapt één van hen niet op de ezel? Dat bespaard hun energie, en daar is die ezel voor bedoelt" De vader vroeg aan de zoon; "heb je gehoord wat ze zeiden?". De zoon antwoordde; "ja" en zei; "misschien hebben ze gelijk papa?". Even verder op zagen ze weer wat mensen aanlopen en zei de vader tegen zijn zoon; "stap nu maar even op de ezel dan". Eenmaal langs gelopen hoorde ze de mensen zeggen; "wat een onbeschofte jongen is dat toch, zijn vader is oud en zwak en en hij is nog jong en sterk en gaat op de ezel zitten". De vader vroeg de zoon of hij ze had gehoord, de zoon zei "ja, misschien hebben ze gelijk papa?". Even later kwamen ze weer wat mensen tegen en stapte de vader op de ezel. Toen het groepje mensen langs liep hoorde ze de mensen zeggen; "wat een tiran is die vader zeg, hij zit op de ezel en laat zijn zoon kreperen door er achteraan te lopen". De vader vroeg aan de zoon; "heb je het gehoord", de zoon zei; "ja papa, misschien moeten we er beiden op gaan zitten?". Even later zagen ze een groepje mensen en gingen beiden op de ezel zitten, eenmaal langs gelopen hoorde ze de mensen zeggen; "wat een kwaadaardige mensen zijn dat zeg, beide gaan op een weerloos onschuldige ezel zitten omdat ze macht over hem hebben. Ze schamen zich niet!" De vader vroeg zijn zoon; "heb je het gehoord?" de zoon zei; "ja papa". De vader vroeg zijn zoon; "wat heb je hiervan geleerd?" De zoon antwoorde; "als je mensen tevreden wil stellen zal dit je niet lukken, er zijn altijd mensen die negatief praten over je.

    Laat me raden, uit een christelijk gezin?

  19. #19
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Laat me raden, uit een christelijk gezin?
    x2; behalve dat de parabels uit de bijbel meestal zinniger zijn ...

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Laat me raden, uit een christelijk gezin?


    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #21
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Vind het goed hoe hij over geloof praat, dat het persoonlijk is!

    dat lijkt die interviewer niet lekker te zitten, hij begint er gewoon nog een keer over.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Het lijkt me fantastisch als Saki Badr KO'ed op z'n exit gevecht. Dat heeft die wel verdient!

    Weet iemand trouwens wat er tegen Badr is gezegd nadat hij weer terug was bij Tom en iemand hem aansprak? Daarna is Badr weggeaan en nooit meer teruggekomen.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •