MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default Palhares submits Mayhem....




    Het valt nog mee dat Palhares niet zijn voet mee naar huis neemt want daar staat ie toch wel bekend om. Wat een beest is dat!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Top!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    388
    vCash
    126000

    Default

    tnx voor het filmpje. palhares is een gevaarlijke submissie artiest. wat ik irritant van hem vind is dat ie vaak nadat de ref ingrijpt nog ff doorhaalt en mensen serieus beschadigd.
    Last edited by RamonaS; 14-10-2011 at 13:03.

  4. #4
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Ericje View Post
    tnx voor het filmpje. palhares is een gevaarlijke submissie artiest. wat ik irritant van hem vind is dat ie vaak nadat de ref ingrijpt nog ff doorhaalt en mensen serieus beschadigd.
    hij deed dat een keertje op die event van gsp vs hardy(als ik me goed herriner) maar wanneer nog meer dan?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    hij deed dat een keertje op die event van gsp vs hardy(als ik me goed herriner) maar wanneer nog meer dan?
    Heeft iemand daar beelden van?

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Op het ADCC in Nottingham onlangs nog....Die gast is volledig gestoord idd...

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    hij deed dat een keertje op die event van gsp vs hardy(als ik me goed herriner) maar wanneer nog meer dan?
    Ook op ADCC

  8. #8
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ook op ADCC
    Heb die beelden van ADCC ook gezien. Dat was echt een smerige zet. Hier wat er gebeurde:

    He threw the heel chook and Avellan was rolling and went out of bounds. The referee yelled "STOP" and told them to both stop. Palhares stopped for a brief moment - and Avellan stopped as well... then all of a sudden Palhares started cranking on it again, despite the referee continuing to say stop afterwards, with Avellan yelling, and popped his leg three or four times.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  9. #9
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Op het ADCC in Nottingham onlangs nog....Die gast is volledig gestoord idd...
    ADCC 2011: Rousimar Palhares Continues Bizarre Behavior at Grappling Tournament - Bloody Elbow

    heb er ook beelden van gezien, maar die kan ik niet meer vinden.

    dit is trouwens maar een voorbeeld, heb het hem meerdere keren zien doen, ook bij ufc.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    top thanks. grtz

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Die gast verdient een lifetime ban van vechtsport evenementen.. Dit is al de zoveelste keer.

    Ik herinner me het voorval nog tegen Hrwal in de UFC... zo'n moves zijn career ending als je een beetje pech hebt.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #12
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Ik had hem al eerder gezien maar blijft een leuk filmpje, Thanks PinPoint!
    Wat is hij toch een beest op de grond wow.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  13. #13
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Die gast verdient een lifetime ban van vechtsport evenementen.. Dit is al de zoveelste keer.

    Ik herinner me het voorval nog tegen Hrwal in de UFC... zo'n moves zijn career ending als je een beetje pech hebt.
    Lastig in dit soort gevallen, het is een zeer attractieve vechter en hij gaat soms echt over de schreef. Ze moeten hem een serieuze waarschuwing geven, dan een deel van salaris inhouden, een win afnemen en als het nogmaals gebeurt schorsen voor een jaar of langer. Maar ik weet eerlijk gezegd niet waar Palhares nu op deze sanctioneringsladder zit. Welke straf kreeg hij nav het ufc incident?

    Weet je wat het is met een lifetime ban hij vechtsportevenementen? Er is nog niet een bond. Dus wordt hij geschorst bij de ene, dan gaat hij bij de ander aan de bak. Ik denk daarom dat je een dergelijke vechter altijd moet straffen, maar met een vooruitzicht om verder te kunnen. Zodat hij zijn leven wil en kan beteren. In deze zaak lastig omdat meneer al meerdere malen dit heeft gedaan.

    En als dat niet lukt, dan houdt het gewoon op. Een lifetime ban en een aanklacht voor zware mishandeling!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Was het niet babulu die ontslagen werd omdat hij een choke te lang aan hield? Vind ik beenklemmen nog net een stapje erger eigenlijk.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Was het niet babulu die ontslagen werd omdat hij een choke te lang aan hield? Vind ik beenklemmen nog net een stapje erger eigenlijk.
    Oh ja dat klopt! Met die anacondachoke toch? Goed geheugen Briant.

    En tegelijkertijd ook een voorbeeld dat zo'n kerel meteen weer ergens anders aan de bak gaat, bij babalu was het strikeforce..
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    En tegelijkertijd ook een voorbeeld dat zo'n kerel meteen weer ergens anders aan de bak gaat, bij babalu was het strikeforce..
    Eerst vocht hij nog in Engeland en ook nog bij Affliction, maar het is wel storend dat die gasten er eigenlijk bijna straffeloos mee wegkomen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •