MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Klopt het trouwens dat ik mijn huidige abonnement kan verlengen met dezelfde voorwaarden?
    Dus met behoudt van mijn onbeperkte internet... ipv 1 of andere gare datalimiet.

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    Santi ben je dr al uit wat je gaat doen?
    Hangt o.a. van bovenstaande vraag af...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fighting is poetry in motion

  2. #27
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Ik ben bekend met fotografie Heb op mijn stage met zowel tc als standaard middenformaat geschoten (en gefilmd met een 5d en 550d)
    Ik ben ook op de hoogte van het feit dat de sensor belangrijk is, net als de kwaliteit van het glas, licht, model, visagie etc...

    Ik zeg alleen dat de kwaliteit van dit mobiele apparaat voor consumenten voortreffelijke filmpjes maakt! Ik overdreef misschien een beetje toen ik zei dat ze konden concurreren met elkaar maar ik blijf bij mijn standpunt dat een consument waarschijnlijk betere filmpjes maakt met zijn Iphone dan met een 5d, 7d als die er een in zijn handen krijgt gedouwd. De bovenstaande filmpjes bewijzen het!
    Canon zuigt ook zwaar met filmen (full frame he dan krijg je een chip die niet meer dan 30 fps aankan ). Maar als je alleen een instap sony alpha neemt of leica/sigma/olympus....
    Canon maakt full frame camera's, iphone niet. Canon en Nikon worden verkocht om de fotokwaliteit vanwege de full frame sensor niet het filmkwaliteit. dus het is appels met peren vergelijken. Neem een instap APS-C Camera en dan praat je over iets anders.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Klopt het trouwens dat ik mijn huidige abonnement kan verlengen met dezelfde voorwaarden?
    Dus met behoudt van mijn onbeperkte internet... ipv 1 of andere gare datalimiet.



    Hangt o.a. van bovenstaande vraag af...
    Nee, alle nieuwe abbonementen zijn volgens mij met een data-limiet.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Canon zuigt ook zwaar met filmen (full frame he dan krijg je een chip die niet meer dan 30 fps aankan ). Maar als je alleen een instap sony alpha neemt of leica/sigma/olympus....
    Canon maakt full frame camera's, iphone niet. Canon en Nikon worden verkocht om de fotokwaliteit vanwege de full frame sensor niet het filmkwaliteit. dus het is appels met peren vergelijken. Neem een instap APS-C Camera en dan praat je over iets anders.
    Euh.....Wat is nu je punt?

  5. #30
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Nee, alle nieuwe abbonementen zijn volgens mij met een data-limiet.
    Dat denk ik ook, maar ik neem geen nieuw abonnement, ik verleng mijn oude.
    Een collega zei vandaag dus tegen mij, dat ik mijn oude abonnement kan verlengen, onder dezelfde voorwaarden.
    Kan iemand dit bevestigen?
    Fighting is poetry in motion

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Dat denk ik ook, maar ik neem geen nieuw abonnement, ik verleng mijn oude.
    Een collega zei vandaag dus tegen mij, dat ik mijn oude abonnement kan verlengen, onder dezelfde voorwaarden.
    Kan iemand dit bevestigen?
    Zou wel tof zijn, data-limiteten zijn ruk.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Nee, heb laatst dit geprobeerd, maar dit ging niet. Je krijgt nieuwe voorwaarden! Santi, het hangt er vanaf wat je wil. Waar gebruik je het ding voor? Ik kan je alleen zeggen dat je GEEN Neukia moet pakken, omdat dit op smartphone gebied gewoon bagger is. Als je veel met leuke apps wil spelen, spelletjes doen en niet veel hoeft te typen, dan blijft bij de iPhone. Moet je veel typen, dan zou ik m niet pakken. Ik kan niks met van die touchscreens (heb verder wel alles van apple btw). Ik heb de BB 9900 en die is super! Ja, BB lag er ff uit, maar dat kan altijd wel eens imo. Ben zeer tevreden met het dingetje, maar nogmaals, ik gebruik m vooral zakelijk. Ik heb trouwens een los toestel gekocht en een sim only abo genomen. Aanrader...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #33
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb sinds een paar maanden een BB, maar ik ga terug naar |HTC| of naar iphone... Het is geen slecht ding (BB) maar ik vindt het toch een
    saai apparaat.. Keypad is wel fijn! (moest wel wennen hoor) met sms'en /pingen.

    BB 9780 Bold

    BTW heb veel apple spullen alleen nog geen phone
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  9. #34
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Voor de apps moet je idd geen BB pakken...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  10. #35
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Euh.....Wat is nu je punt?
    Dat het een rare opmerking is dat een Iphone moet nemen vanwege dat die een "relatief" goede camera is. Dat is die namelijk niet .

  11. #36
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Heb zojuist een 4S gereserveerd
    Kon toevallig ook pas vanaf vandaag dus ik ben er op tijd bij!
    T-mobile hanteert geen datalimiet trouwens, maar wel een snelheidsvermindering als je eroverheen gaat waarna je geen youtube of andere zware programma's meer kan gebruiken maar nog wel kan whatsappen, fb'en e.d.
    Fighting is poetry in motion

  12. #37
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Heb zojuist een 4S gereserveerd
    Kon toevallig ook pas vanaf vandaag dus ik ben er op tijd bij!
    T-mobile hanteert geen datalimiet trouwens, maar wel een snelheidsvermindering als je eroverheen gaat waarna je geen youtube of andere zware programma's meer kan gebruiken maar nog wel kan whatsappen, fb'en e.d.
    mooi man!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •