MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default Machida zal in NL trainen...

    "Machida has already begun his training camp, which will include Yuri Alcantara, Ildemar Alcantara and K-1 fighter Anderson “Braddock” Silva. Glover Teixeira will likely not be involved full-time, as he plans to travel to the Netherlands with Pedro Rizzo; there, they will train with Peter Aerts in advance of Rizzo’s forthcoming bout with two-time UFC heavyweight champion Tim Sylvia. Nevertheless, Machida does hope to secure the services of UFC middleweight boss Anderson Silva, a former teammate at Black House. The two share managers in Ed Soares and Jorge “Joinha” Guimaraes, and Silva matches up nicely with Jones physical features."

    Machida Confident He Can Solve ‘Bones’ Riddle - MMA News Forums
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Nice!!!!

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Wanneer zijn er open trainingen, zou graag een keer willen kijken.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Erg goed voor ons landje!
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Er staat nergens in dit bericht dat Machida naar Nederland komt om te trainen. Pedro Rizzo is er al en hij heeft zich reeds moeten terugtrekken uit z'n partij tegen Tim Sylvia omdat Pedro zich heeft geblesseerd tijdens het trainen bij/met Peter.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  7. #7
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Er staat nergens in dit bericht dat Machida naar Nederland komt om te trainen. Pedro Rizzo is er al en hij heeft zich reeds moeten terugtrekken uit z'n partij tegen Tim Sylvia omdat Pedro zich heeft geblesseerd tijdens het trainen bij/met Peter.
    precies, ik zag het ook nergens staan
    Het zou trouwens slimmer zijn voor Lyoto om te trainen met wat worstelaars, ik heb het gevoel
    dat ze zich in Brazilië niet altijd optimaal voorbereiden.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    precies, ik zag het ook nergens staan
    Het zou trouwens slimmer zijn voor Lyoto om te trainen met wat worstelaars, ik heb het gevoel
    dat ze zich in Brazilië niet altijd optimaal voorbereiden.
    2x, ik denk dat hij met zijn stijl staande al vrij goed is. Zijn overwinningen zijn toch allemaal staande. Zijn BJJ kan hij bij Pardoel wat bij scherpen ja!

  9. #9
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    mwah met alle respect voor remco, maar hij zal in NL echt niet komen om z'n BJJ hier te trainen. hij heeft immers in brazilie BJJ op veel hoger niveau waar hij altijd nog terecht kan, voor de stand-up zou kunnen die kan hij hier wel wat echt aanscherpen!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    mwah met alle respect voor remco, maar hij zal in NL echt niet komen om z'n BJJ hier te trainen. hij heeft immers in brazilie BJJ op veel hoger niveau waar hij altijd nog terecht kan, voor de stand-up zou kunnen die kan hij hier wel wat echt aanscherpen!
    Hij zal hier niet in Nederland komen om specifiek BJJ te trainen lijkt me, maar een combinatie is natuurlijk goed. Zie onder andere Fedor die hier onder meer met Hoost traint voor het staande werk en het grondwerk met Remco.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik heb ook gehoord dat hij naar nl zou komen....vertelde me toen geen datum alleen. werd me verteld dat ie binnekort komt.... en dat was een berouwbaar persoon.... o enne iemand uit die regio......dus voor mij waarheid.....en idd zal voor zijn grondwerk het zonnige brasil niet hoeven te verlaten...heheheheh
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •