MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Ter-Apelkanaal.
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    de enige reden dan megean won van anne was haar leeftijd , op het moment dat megan won van anne was anne namelijk 12 en megan werd een week later 16 , 4 jaar verschil op die leeftijd is heel veel verschil in kracht . ook megan heeft anne geen pijn kunnen doen en over een jury uitslag kunnen we twisten toch ?? ik heb die partij aangenomen voor anne omdat ze winnen of verliezen er met een ervaring rijker uit zou komen waar ze beter van word . maar of je nou naast je schoenen moet gaan lopen dat een meisje van bijna 16 iets sterker is dan een meisje van 12 ?????? ik weet het niet . gr hans


    Dat klopt Megan was inderdaad 15 jaar. Buiten m'n schoenen moet gaan lopen? Hmmm ik heb het over het feit, dat megan haar 2e en 3e partij tegen Anne vocht, en Anne gewoon 20 partijen had geknokt, dus het leeftijds / ervarings verschil ligt geloof ik redelijk 30 / 70 Maarja dat wil je niet lezen denk ik! Tuurlijk is er veel verschil, en wat ik er dan nog bij wil zeggen, is dat Megan nu ongeveer 1,5 jaar traint.. en Anne?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Ter-Apelkanaal.
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    de eerste keer was een paar maanden daarvoor , het leeftijd en krachtverschil is dus het zelfde /even groot . gaat een 4 jaar ouder meisje dan veel met je clinchen en op je hangen verlies je het op kracht . laten we voorop stellen dat ik het helemaal niet erg vind dat ze die partijen heeft verloren , ze heeft de partijen beide uitgeknokt op een heel nette manier en zonder ook maar iets op te lopen en zoals ik al eerder aangaf zijn dit soort "zware "partijen goed voor haar groeiproces .beide partijen waren erg close qua uitslag en zowel anne als ik hebben er geen spijt van dat we het gedaan hebben .wel vind ik dat die gene die de verlies partijen tegen megan aanhaalde niet zo op haar borst moet slaan . megan is al een aantal maanden 16 dus geen jeugd vechter meer en anne net 1 maand 13 gr hans

    Kijk hans, je gaat volop in de verdediging, terwijl Megan wel 2x wint, en alleen maar Anne Kamminga hoort. Tuurlijk is het een toppertje, en komt ze super ver! Maar Megan is dat niet? Als ze 2x tegen 'het' toppertje wint?

  3. #28
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    ik kraak megan absoluut niet af , ik vind haar een top meid die leuk kickbokst , maar het gaat over jeugdvechters en dat is zij niet meer , dan heb ik aangehaald dat anne van haar verloren heeft op puur krachtverschil door het grote leeftijdverschil niets meer en niets minder . als je je daardoor voelt aangevallen vind ik dat jammer maar is niet mijn probleem . het is namelijk een feit dat als je 12 bent of volgende week 16 er een megaverschil zit in kracht . that,s all . gr hans

  4. #29
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    waar ging dit topic ook al weer over.........
    oh ja, beste jeugdvechters. Zegt dus niks, pas als ze richting de senioren nog serieus zijn dat wordt het relevant

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    waar ging dit topic ook al weer over.........
    oh ja, beste jeugdvechters. Zegt dus niks, pas als ze richting de senioren nog serieus zijn dat wordt het relevant
    In ieder geval heeft Tony Jas jr (topicstarter) zijn partij gisteravond in Rijswijk ruim op punten gewonnen.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    In ieder geval heeft Tony Jas jr (topicstarter) zijn partij gisteravond in Rijswijk ruim op punten gewonnen.
    Let op:
    Er is een Jas senior en er is een Jas junior, beide komen uit voor TB Den Haag!!
    Senior is volgens mij B klasse en is de vader van junior.
    Jas junior is echt een topper, en een echte belofte voor de toekomst, dat heb ik al eens gemeld.
    De gemeente Den Haag stimuleert deze vechter op diverse manieren (faciliteiten etc.)

  7. #32
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Let op:
    Er is een Jas senior en er is een Jas junior, beide komen uit voor TB Den Haag!!
    Senior is volgens mij B klasse en is de vader van junior.
    Jas junior is echt een topper, en een echte belofte voor de toekomst, dat heb ik al eens gemeld.
    De gemeente Den Haag stimuleert deze vechter op diverse manieren (faciliteiten etc.)
    Hij heeft het tch ook over jr.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Let op:
    Er is een Jas senior en er is een Jas junior, beide komen uit voor TB Den Haag!!
    Senior is volgens mij B klasse en is de vader van junior.
    Jas junior is echt een topper, en een echte belofte voor de toekomst, dat heb ik al eens gemeld.
    De gemeente Den Haag stimuleert deze vechter op diverse manieren (faciliteiten etc.)
    Het was junior gisteren. Weet natuurlijk niet of junior of senior deze topic heeft gestart

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Het was junior gisteren. Weet natuurlijk niet of junior of senior deze topic heeft gestart
    Klopt,
    Junior heeft gevochten....en zover ik weet is Senior de topic starter.
    @Justsomeone, ik wilde alleen aangeven dat er een troste vader en een talentvolle zoon zijn.
    Ik gaf alleen wat achtergrond informatie.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Klopt,
    ik wilde alleen aangeven dat er een troste vader en een talentvolle zoon zijn.

    en dat is alleen maar mooi!
    vader en zoon: goed bezig!!!
    "If you have to stop and think, it's too late"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •