MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 156
  1. #76
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Overeem een takedown zal stoppen, het afstraft met wat stoten en het vervolgens overneemt op de grond. Daarna GNP tot een stoppage in ronde 1.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    niks droevigs aan het is niet meer dan logisch dat als iemand na twaalf jaar zijn team verlaat en nu met nieuwe mensen aan de slag moet en dat 2 maanden voor de belangrijkste partij van leven dan zal dat niet optimaal zijn nee.
    Daarom zie ik het somber in.
    Ik denk dat Micha hier zeker een punt heeft gemaakt.
    En vindt de argumenten van "je heb hem aangemoedigd al die jaren dus moet je het nu ook doen" gelul natuurlijk,
    Hij heeft hier een mening over net als iedereen en hij is vrij om die te geven. of moet hij elke keer maar afgezeken worden omdat hij toevallig van GG is?
    Als hij Alistair de hemel in prijsde dan werd hij voor een meeloper uitgemaakt omdat ali bij gg zat .
    En nu zegt hij niet meer dan dat hij het somber inziet, (Somber inzien is trouwens een negatieve uitkomst verwachten dus geeft hij indirect aan dat hij wel hoopt dat Ali wint maar denkt van niet.)
    hij onderbouwt waar om en wordt afgezeken,
    terwijl er weinig post zijn die onderbouwen waarom Ali dit zou moeten winnen.

    Ik heb eerlijk geen idee wie dit gaat winnen omdat ik een hoop niet weet
    * Bij wie traint Ali en hoelang al?
    * Hoe is zijn (zogenaamde?) rib blessure
    * Hoe is Brock nu op dit moment na zijn ziekte mbt. kracht conditie snelheid.

    het zijn 2 vechters waar in mijn ogen op dit moment erg weinig van bekend is.
    Alle twee Fit en in top conditie ga ik denk ik toch voor Brock !
    Hij is in mijn ogen net iets sterker , heeft een goede kin (zie Carwin) en is een hele goede worstelaar en beter op de grond dat Ali denk ik .
    Daardoor zie ik het ook somber in
    Maar hoop op Ali
    Last edited by Marchant; 24-10-2011 at 00:33.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Ik denk dat Micha hier zeker een punt heeft gemaakt.
    En vindt de argumenten van "je heb hem aangemoedigd al die jaren dus moet je het nu ook doen" gelul natuurlijk,
    Hij heeft hier een mening over net als iedereen en hij is vrij om die te geven. of moet hij elke keer maar afgezeken worden omdat hij toevallig van GG is?
    Als hij Alistair de hemel in prijsde dan werd hij voor een meeloper uitgemaakt omdat ali bij gg zat .
    En nu zegt hij niet meer dan dat hij het somber inziet, (Somber inzien is trouwens een negatieve uitkomst verwachten dus geeft hij indirect aan dat hij wel hoopt dat Ali wint maar denkt van niet.)
    hij onderbouwt waar om en wordt afgezeken,
    terwijl er weinig post zijn die onderbouwen waarom Ali dit zou moeten winnen.

    Ik heb eerlijk geen idee wie dit gaat winnen omdat ik een hoop niet weet
    * Bij wie traint Ali en hoelang al?
    * Hoe is zijn (zogenaamde?) rib blessure
    * Hoe is Brock nu op dit moment na zijn ziekte mbt. kracht conditie snelheid.

    het zijn 2 vechters waar in mijn ogen op dit moment erg weinig van bekend is.
    Alle twee Fit en in top conditie ga ik denk ik toch voor Brock !
    Hij is in mijn ogen net iets sterker , heeft een goede kin (zie Carwin) en is een hele goede worstelaar en beter op de grond dat Ali denk ik .
    Daardoor zie ik het ook somber in
    Maar hoop op Ali
    thanks

  4. #79
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Goed punt marchant, ik zal micha met rust laten.

    Overeem zal inmiddels wel trainen maar gezien de rechtzaak met Golden Glory (ken de details niet maar dit verhaal heeft vast financiële consequenties) zal Golden Glory nog steeds zeggen een contract met hem te hebben (en staat hij op de site) en zal Alistair officieel nergens anders trainen.

    Om de speculaties te voeden: Hij zal bij FPA toch gewoon kunnen trainen neem ik aan ?

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Het lijkt me wel dat hij daar gewoon kan trainen.

  6. #81
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet het niet, deze partij is echt 50/50 volgens mij.
    Maar zoals al eerder hier word aangegeven, hoe is Brock na zijn ziekte.
    komt hij om serieus te vechten, of komt hij nog even een keer cashen.

  7. #82
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    De statistieken op een rijtje:

    - Alistair is sterker in de clinch. Brock is een vrije stijl worstelaar en geen Grieks-Romeins gewend.
    Dit was te zien in de partij tegen Couture waarin deze zonder veel moeite de clinch controleerde.
    Daarbij zijn worstelaars helemaal geen knieën gewend in de clinch, en is dat net een sterk punt van Ali, hier is veel winst te behalen.

    - Lesnar zal op een gegeven moment toch succesvol de takedown maken, zo goed en kwaad als het gaat.
    De worstelkennis maar vooral ervaring van Overeem kan hier niet tegenop, tegen ervaring kan je niet op trainen.
    Alistair vecht vrij statisch en beweegt niet even soepel als bijv. een JDS of Velasquez, wat het makkelijker zal maken voor Lesnar.

    - Overeem is staand veel sterker dan Lesnar maar hier zit een kanttekening aan.
    Hoewel hij K-1 kampioen is is zijn striking niet bijster technisch als je het vergelijkt met de andere K-1 zwaargewichten.
    Op Lesnar moet je druk zetten met snelle combinaties zoals Carwin dat deed en dat is niet Overeem zijn stijl.
    Alistair heeft wel een zware KO in huis dus hij zal t van timing moeten hebben.

    - Kwa grapplingskills zal het om het even gaan.
    Lesnar gaat vrijwel nooit op zijn rug en zal 9 van de 10x on top uitkomen, en bovenop domineert hij.
    Maar Alistair heeft veel betere submissions en een killer guillotine.

    Alistair Overeem wint uiteindelijk en stop de wedstrijd voortijdig, via TKO.


    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik weet het niet, deze partij is echt 50/50 volgens mij.
    Maar zoals al eerder hier word aangegeven, hoe is Brock na zijn ziekte.
    komt hij om serieus te vechten, of komt hij nog even een keer cashen.
    Brock even een keer cashen?
    Men kan zeggen van Brock wat je wil maar hij komt nooit om even te cashen.
    Brock is wat dat betreft wel een echte vechter en komt altijd 100% om te knokken.
    Fighting is poetry in motion

  8. #83
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default


  9. #84
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    lopez86 heeft het helemaal bij het rechte eind!!!!
    Blijf het apart vinden hoe (kenners??) Allistair onderschatten....

  10. #85
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 033 View Post
    lopez86 heeft het helemaal bij het rechte eind!!!!
    Blijf het apart vinden hoe (kenners??) Allistair onderschatten....
    Als je nickname 033 is dan snap ik dat je pro Alistair bent.

  11. #86
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Voor iemand die Alistair altijd heeft gesupport hier ben je aardig negatief op de manier hoe je alles weer geeft als het om AO-GG gaat.

    Heeft Alistair jouw op een of andere manier jou gekwetst ofzo?
    GG is natuurlijk niet zo blij dat Alistair hun verlaten heeft. Nadat ze hem groot hebben gemaakt. Daarom klinkt Micha nou een beetje zuur en dat is ook wel begrijpelijk.

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    GG is natuurlijk niet zo blij dat Alistair hun verlaten heeft. Nadat ze hem groot hebben gemaakt. Daarom klinkt Micha nou een beetje zuur en dat is ook wel begrijpelijk.

    Het is vooral zuur voor Cor en Martijn die mee hebben gebouwd aan deze carierre en nu worden vergeleken met de werkster.

  13. #88
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    @justsomeone, ik ben inderdaad pro Allistair maar kijk vooral objectief naar de sport

    Ook ik heb wel wat af te geven op Allistair, zoals anderen al gezegd hebben is het natuurlijk nooit verstandig om voor zo een groot gevecht plotseling van kamp te wisselen.
    En zoals Micha zegt het is super zuur voor Martijn, ik kan me ook geen wedstrijdvoorbereiding voorstellen van Allistair zonder MDJ......

  14. #89
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Grow up, zo gaat het nou eenmaal in elke sport.
    Dus Messi mag nooit meer bij Barca weg omdat hij daar groot geworden is.
    Loop toch niet zo zuur te doen en face it, ik kan ook wel begrijpen dat je na 12 jaar wel eens wat andere gezichten om je heen wilt.

  15. #90
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 033 View Post
    @justsomeone, ik ben inderdaad pro Allistair maar kijk vooral objectief naar de sport

    Ook ik heb wel wat af te geven op Allistair, zoals anderen al gezegd hebben is het natuurlijk nooit verstandig om voor zo een groot gevecht plotseling van kamp te wisselen.
    En zoals Micha zegt het is super zuur voor Martijn, ik kan me ook geen wedstrijdvoorbereiding voorstellen van Allistair zonder MDJ......
    Ik denk dat Alistair zelf echt wel weet of hij de juiste beslissing heeft gemaakt door nu van team te wisselen.
    En inderdaad het is zuur voor Martijn, ik hoop dat ie nog vele talenten naar de top gaat brengen.
    Vind het jammer dat we niet precies weten waarom hij nou echt weg is, lopen veel grouppies rond hier, maar informatie brengen ze niet.

  16. #91
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    misschien was dat wel 1 van de voorwaarden om mee te doen in de UFC breken met GG?
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  17. #92
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    wat dwalen we weer af met zijn allen.
    Maar goed, niemand weet hoe de vorm is van AO en niemand weet hoe de vorm is van Brockie.
    ik vind het net zo'n programma van Nat. Geo. waar ze dan allerlei experts aan het woord laten om te bepalen wie er zou winnen, als een t rex in gevecht zou komen met een reuzesabeltandtijger...

    FACTS!!?????
    "If you have to stop and think, it's too late"

  18. #93
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    63
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben een grote Overeem fan, maar eerlijk is eerlijk. Overeem is een CANCRUSHER.
    Lesnar by KO

    Frank Mir is niet de enige UFC HW die denkt dat Brock makkelijk wint. Ook Schaub, Carwin en Cain denken dat. Niet dat dat wat uitmaakt.
    Afbeelding te groot.

  19. #94
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CainUFC View Post
    Ik ben een grote Overeem fan, maar eerlijk is eerlijk. Overeem is een CANCRUSHER.
    Dan moet Lesnar eigenlijk niet echt een probleem zijn.

  20. #95
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie Alistair niet van carwin en Mir winnen.

  21. #96
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    wat dwalen we weer af met zijn allen.
    Maar goed, niemand weet hoe de vorm is van AO en niemand weet hoe de vorm is van Brockie.
    ik vind het net zo'n programma van Nat. Geo. waar ze dan allerlei experts aan het woord laten om te bepalen wie er zou winnen, als een t rex in gevecht zou komen met een reuzesabeltandtijger...

    FACTS!!?????

    Het leest opzich wel lekker weg allemaal...

  22. #97
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik zie Alistair niet van carwin en Mir winnen.
    Ik ook niet, dus hou maar op over JDS en Cain.....(met alle RESPECT voor Overeem uiteraard)
    Iemand riep het ook al eens een keer eerder, en ik ben het met die persoon eens. Ik denk echt dat Brock echt voor een verrassing kan gaan zorgen. Denk hierbij aan een grote vooruitgang van zijn kunnen, of een hele goeie gameplan.

  23. #98
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Hij is in mijn ogen net iets sterker , heeft een goede kin (zie Carwin) en is een hele goede worstelaar en beter op de grond dat Ali denk ik .
    Daardoor zie ik het ook somber in
    Maar hoop op Ali
    Lesnar is altijd gevaarlijk, maar een goede kin heeft hij niet, hij gaat dan wel niet snel KO, maar het moment dat hij word geraakt is hij totaal de weg kwijt, ik denk dat alistair hier wel op in kan spelen. Hoop gewoon echt dat hij het staande kan houden of indien nodig zo snel mogelijk van die grond af kan komen.



    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik zie Alistair niet van carwin en Mir winnen.
    Dit zie ik hem echt wel doen ( Mir in iedergeval), vergelijk Crocop-Overeem eens met Crocop-Mir, tot op het punt van die knietjes in het zaakje van Crocop heeft hij echt gewoon totaal niks in te brengen tegen Overeem. Mir vs Crocop leek gewoon nergens op maar Mir domineerde crocop nou niet bepaald.. zie er toch wel een niveau verschil in. Carwin blijft altijd moeilijk omdat hij alles kan finishen met 1 stoot.
    Last edited by R.H.; 24-10-2011 at 15:44.

  24. #99
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Het is vooral zuur voor Cor en Martijn die mee hebben gebouwd aan deze carierre en nu worden vergeleken met de werkster.
    Nou, zo werkt het niet. Ze hebben wel degelijk bijgedragen in zijn ontwikkeling en als het goed is zijn ze daar ook voor beloond (zijn ze dat niet dan hebben ze zelf hun contract niet goed in elkaar zitten). Maar ao is nu niet direct een prutser nu hij hun niet meer heeft.

    En martijn heeft iig vechters zat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Dave Jonkers die alleen op sem leunt.

  25. #100
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    leunen

    dan zeg je het nog netjes
    "If you have to stop and think, it's too late"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •