MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 156
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    de duivel? waar maak je dat uit op? eerder judas
    Dan zou het je sieren als je je teleurstelling op een iets volwassener manier zou laten blijken ipv hem constant af te zeiken. Het maakt je een beetje een sore-loser en dat staat je slecht. (just my opinion)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Brock nu vast bang is voor klappen die hij kan vangen! Dus iedereen weet wat zijn gameplan is. En Werdum probeerde Overeem in zijn guard te trekken! Dat is heel anders dan een Brock Lesnar die op je afstormt en jou neer probeert te halen.

    Als dit de 3de ronde ingaat zie ik Overeem het niet winnen, zijn laatste match tegen Wedrum leek et alsof ie astma had na het gevecht. Brock gaat wel langer door denk ik.

    Ben benieuwd, hangt allemaal af van Overeem zijn TDD.

  3. #53
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    niks droevigs aan het is niet meer dan logisch dat als iemand na twaalf jaar zijn team verlaat en nu met nieuwe mensen aan de slag moet en dat 2 maanden voor de belangrijkste partij van leven dan zal dat niet optimaal zijn nee.
    Daarom zie ik het somber in.
    Wellicht zie jij het somber in omdat Overeem al die jaren pannekoeken als tegenstanders heeft gevochten onder GG, en nu met echte vechter te maken krijgt?

  4. #54
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    de duivel? waar maak je dat uit op? eerder judas
    Is hij weg dan bij Golden Glory?
    Op de site van GG word nog volop met hem gepronkt.

    http://www.goldenglory.com/fighters.html

  5. #55
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Brock raakt in paniek en kijkt weg als er stoten en/of trappen op zich af komen, dus hij MOET meteen voor die takedown gaan. Ik denk dat Alistair niet minder sterk is dan Brock en bovendien kan hij hier heel specifiek op trainen. Alistair wordt dan wel gezien als een striker zogenaamd, maar dat komt ook omdat hij vaak niet eens aan grondwerk toekomt in zijn wedstrijden. Tegen Werdum wilde hij niet op de grond omdat hij terecht bang was voor z'n submissions. Ik denk dat hij wat BJJ betreft niet onder doet aan Brock. Conclusie: Brock moet het dus alleen hebben van z'n kracht en explosiviteit en denk dat Ali dat ongeveer op hetzelfde niveau heeft en daarnaast nog een betere striker is én betere bjj skills bezit.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Alistair wordt dan wel gezien als een striker zogenaamd, maar dat komt ook omdat hij vaak niet eens aan grondwerk toekomt in zijn wedstrijden. .
    Ja of omdat die de K1 gewonnen heeft?

  7. #57
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Ook, maar mijn punt is dat dat zegt niet dat hij zich alleen maar staand comfortabel voelt.

  8. #58
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mee View Post
    Is hij weg dan bij Golden Glory?
    Op de site van GG word nog volop met hem gepronkt.

    http://www.goldenglory.com/fighters.html
    WOW die site is lang niet geudate. Als trainer staat Lucien Carbin nog in het lijstje..

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Brock zeer vreest voor de harde knieen in z'n buik na z'n ziekte. Ik ben ook van mening dat een knie ala Fujita er een einde aan kan maken.
    Brocks torso kan je bijna niet missen. Ik zie Brock dan ook eerder gaan voor een zeer diepe lage duik voor een ankle pick, onder een knie door naar het standbeen.

    Als hij in de USA trant zullen er genoeg goede trainers zijn die hem willen helpen. Kom op na 10 jaar met dezelfde mensen werken kan ook je skills stagneren. Ik denk dat het wel goed is als hij daar traint. Hopelijk is Ali nu eindelijk eens blessure vrij. Dan maak ik me totaal geen zorgen.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dan zou het je sieren als je je teleurstelling op een iets volwassener manier zou laten blijken ipv hem constant af te zeiken. Het maakt je een beetje een sore-loser en dat staat je slecht. (just my opinion)
    waar zeik ik hem af dan?

  11. #61
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Mir heeft zeker gelijk!

  12. #62
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    het ligt er een beetje aan welke brock er in de kooi staat, de brock van vroeger of iemand die toch onder zijn operatie heeft te lijden.
    Brock is altijd al een beperkte vechter geweest. Zijn enige overtuigende win was tegen Mir en dan tel ik Couture niet mee omdat daar het gewicht verschil gewoon te groot was. Ik denk op fightnight 60 lbs.

  13. #63
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Overeem wint wel
    "Kritiek is niet erg, maar als je het onderbouwd met poep krijg je een BB reactie speciaal." - Bas Boon

    lol, spelde Bas onderbouwt ook met een d?

  14. #64
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Overeem vrij makelijk wint. Hier nog een leuk trainingsfilmpje van Brock: http://www.youtube.com/watch?v=wcmizNnM1n8

    Ps. werkt altijd wel aanstekelijk om ook weer te gaan trainen vind ik!

  15. #65
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    en nu met echte vechter te maken krijgt?
    Lesnar is een echte vechter?

  16. #66
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    geldt voor Alistair ook, alleen maar hoeken en geen jabs en knieen in de clinch, alleen tegen Werdum kreeg hij er 20 terug.
    op de grond ook beperkt, de laatse win van brock was via een sub.
    Tegen Carwin die zo gassed was dat hij niet meer op zijn benen kon blijven staan.
    Lesnar lag de 1e ronde 90% van de tijd in turtle positie en 9 van de 10 scheidsrechters hadden het gevecht gestopt. Dat noem ik niet echt overtuigend.

  17. #67
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    dat was dus ver voor zijn operatie, heb je ook een recent filmpje?

    Volgens mij is dit zijn trainingcamp voor het gevecht tegen Cain Valasquez, nou je het zo zegt

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  19. #69
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat hier toch weer een GG episode uit ontstaat, ali is toch de beste (of in ieder geval op het hoogste niveau presterende) Nederlandse vechter, nu heb je weer kampjes tegen elkaar ipv dat we met zijn allen gewoon genieten van een goede vechter en accepteren dat een volwassen vent een eigen keuze gemaakt heeft (zakelijke details lossen deze volwassen heren zelf wel op en gaan ons niets aan).
    Op een gegeven moment veranderen relaties, zakelijk of prive zal mij boeien maar blijft binnen het vechtsport wereldje jammer dat het verlaten van een club of trainer zo lang na bloed tussen verschillende kampen. Vergelijk dat eens met voetbal,,,, daar wordt een spits van ajax toch ook niet met de nek aangekeken als hij een mooie transfer naar barca kan maken... De relatie tussen Ali en GG is duidelijk niet zoals deze is geweest, op zo'n moment lijkt het me alleen maar slim en goed voor beide kampen om uit elkaar te gaan, de (financiele) verplichtingen af te wikkelen en verder te kijken....

    Maar nu terug naar mijn eerste vraag.... Is er helemaal niemand die weet waar en met wie Alistar traint? Ben benieuwd hoe hij het beste maakt van zijn veranderde situatie!

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dennisyzf View Post
    Jammer dat hier toch weer een GG episode uit ontstaat, ali is toch de beste (of in ieder geval op het hoogste niveau presterende) Nederlandse vechter, nu heb je weer kampjes tegen elkaar ipv dat we met zijn allen gewoon genieten van een goede vechter en accepteren dat een volwassen vent een eigen keuze gemaakt heeft (zakelijke details lossen deze volwassen heren zelf wel op en gaan ons niets aan).
    Op een gegeven moment veranderen relaties, zakelijk of prive zal mij boeien maar blijft binnen het vechtsport wereldje jammer dat het verlaten van een club of trainer zo lang na bloed tussen verschillende kampen. Vergelijk dat eens met voetbal,,,, daar wordt een spits van ajax toch ook niet met de nek aangekeken als hij een mooie transfer naar barca kan maken... De relatie tussen Ali en GG is duidelijk niet zoals deze is geweest, op zo'n moment lijkt het me alleen maar slim en goed voor beide kampen om uit elkaar te gaan, de (financiele) verplichtingen af te wikkelen en verder te kijken....

    Maar nu terug naar mijn eerste vraag.... Is er helemaal niemand die weet waar en met wie Alistar traint? Ben benieuwd hoe hij het beste maakt van zijn veranderde situatie!

    omdat er 1 reuzekleuter hier op mixfight post zijn er meteen kampen? niet op letten joh.

  21. #71
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Op wikipedia staat dat hij nu bij Kings MMA traint, er staat echter geen bronvermelding bij. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

  22. #72
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by niels View Post
    WOW die site is lang niet geudate. Als trainer staat Lucien Carbin nog in het lijstje..
    Maar van Roosmalen wordt al wel genoemd als winnaar van It's Showtime: Fast & Furious 70kg MAX 8 man Tournament (maandje geleden).

  23. #73
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    257
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat ze beiden ongeveer even sterk zullen zijn. Het verschil gaat hem zitten in het feit dat Allistair een K1 level striker is en dat Brock niet graag op zijn gezicht geslagen wordt (zie tegen Carwin en Cain).

  24. #74
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    ga er maar van uit dat alistair in de vs gaat trainen.. dat is naar mijn mening toch meer het land om MMA te trainen op een heel hoog nivo.
    + dat de reem episode daar ook naar toe gaat.. is het niet onmogelijk dat hij daar de komende tijd gaat trainen

  25. #75
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Alistair Overeem
    Maybe i will go to the ADE to @sunneryjames in the passenger terminal. I'm in training so I'm not going to party that hard




    22 Octvia Tweets iPhone
    Hij is dus al wel aan het trainen, alleen kan nergens wat vinden over waar.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •