MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 156
  1. #101
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    We zijn toch aan het afdwalen.
    Weet niet of jullie One man Army : maandag op Discovery Channel afgelopen twee weken hebben gezien.
    Een jonge ( homo ) schietinstructeur heeft de titel gewonnen, van drie ex-militairen.
    En vanwege zijn seksuele geaardheid was hij destijds afgekeurd voor de militaire dienstplicht.
    Don't take the man by the look.
    Dus bedoel maar, ik zie niet dat “Brock” zomaar over “Ali” heen cross. Dat denken en hopen de Amerikanen, we zullen zien.
    Brock vindt het helemaal niks als zijn gezicht in puin geslagen wordt, dus Ali weet precies wat de game plan van Brock zal zijn.
    Last edited by K-1sunstarr; 24-10-2011 at 16:12.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  2. #102
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Grow up, zo gaat het nou eenmaal in elke sport.
    Dus Messi mag nooit meer bij Barca weg omdat hij daar groot geworden is.
    Loop toch niet zo zuur te doen en face it, ik kan ook wel begrijpen dat je na 12 jaar wel eens wat andere gezichten om je heen wilt.
    Veel vechters blijven lang bij dezelfde trainer, soms zelfs hun hele carrière.

    Andere training partners is heel wat anders dan breken met iemand waar je samen je carrière mee hebt gemaakt.

  3. #103
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    We zijn toch aan het afdwalen.
    Weet niet of jullie One man Army : maandag op Discovery Channel afgelopen twee weken hebben gezien.
    Een jonge ( homo ) schietinstructeur heeft de titel gewonnen, van drie ex-militairen.
    En vanwege zijn seksuele geaardheid was hij destijds afgekeurd voor de militaire dienstplicht.
    Don't take the man by the look.
    Dus bedoel maar, ik zie niet dat “Brock” zomaar over “Ali” heen cross. Dat denken en hopen de Amerikanen, we zullen zien.
    Brock vindt het helemaal niks als zijn gezicht in puin geslagen wordt, dus Ali weet precies wat de game plan van Brock zal zijn.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  4. #104
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Is dat een recente foto die linker?
    Hoeveel weegt brock nu weet iemand dat
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  5. #105
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Overeem UFC HW Champ of the World in mei 2012.

  6. #106
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Grow up, zo gaat het nou eenmaal in elke sport.
    Dus Messi mag nooit meer bij Barca weg omdat hij daar groot geworden is.
    Loop toch niet zo zuur te doen en face it, ik kan ook wel begrijpen dat je na 12 jaar wel eens wat andere gezichten om je heen wilt.
    appels met peren vergelijken. Ik zie al dat Ramon Dekkers zegt dat Cor Hemmers net zoveel heeft bijgedragen aan zijn carierre als zijn werkster. Want als zij niet had schoongemaakt dan had hij dat zelf moeten doen.

  7. #107
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Dit wordt genieten, ik merk dat zeer weinig mensen vertrouwen hebben in Overeem in de UFC. Ik denk dat alleen Cain en JDS lastig voor hem kunnen zijn. Hij is volgens mij beter dan de rest.

  8. #108
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Tot nu is het speculeren waar Alistair staat omdat hij slechts 1maal een top 10 ranked HW heeft verslagen.
    De tijd zal het leren, ik gun hem alle succes, nu kan hij laten zien waar die staat.

  9. #109
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    ik vind het net zo'n programma van Nat. Geo. waar ze dan allerlei experts aan het woord laten om te bepalen wie er zou winnen, als een t rex in gevecht zou komen met een reuzesabeltandtijger...

    FACTS!!?????
    Die is makelijker!!!
    Tigerblood = winning!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  10. #110
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Tot nu is het speculeren waar Alistair staat omdat hij slechts 1maal een top 10 ranked HW heeft verslagen.
    De tijd zal het leren, ik gun hem alle succes, nu kan hij laten zien waar die staat.
    2x Rogers was 6# geranked

  11. #111
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    2x Rogers was 6# geranked
    ja en het enige dat die sloeg was zijn vrouw

  12. #112
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Hoe dichterbij de partij komt hoe minder mensen Overeem als favoriet zien. Niet zo lang geleden waren hier maar een paar mensen te vinden die zeiden dat Overeem zou verliezen en nu is hij al een underdog.

    Ik blijf er bij dat Overeem ondanks een niet optimale voorbereiding dit varkentje on steriods wel eventjes wast

  13. #113
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    lol Overeem doet het op boterhammem met pindakaas zeker!
    "If you have to stop and think, it's too late"

  14. #114
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    vind het logisch dat hij underdog is bij zijn eerste UFC gevecht,,,,,,


    ben echt benieuwd......ik hoop dat ie lesnar vernederd zo magistraal....maar daar geloof ik niet in...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #115
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    lol Overeem doet het op boterhammem met pindakaas zeker!
    Nee, op paardenvlees! Het was trouwens niet als beschuldiging van doping gebruik bedoeld...

  16. #116
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Ik blijf er bij dat Overeem ondanks een niet optimale voorbereiding dit varkentje on steriods wel eventjes wast
    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Nee, op paardenvlees! Het was trouwens niet als beschuldiging van doping gebruik bedoeld...
    Huh?

  17. #117
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Het is vooral zuur voor Cor en Martijn die mee hebben gebouwd aan deze carierre en nu worden vergeleken met de werkster.
    Als Martijn en Cor zo goed zijn, waarom is er maar 1 Overeem, en geen 10 Overeems?
    Wellicht omdat Overeem zoveel taent en een topmentaliteit heeft? Cor en MArtijn moeten blij zijn met zo een topvechter te mogen hebben gatraind.
    Guardiola moet blij zijn met een messi te mogen trainen en coachen, en niet andersom!

  18. #118
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Als Martijn en Cor zo goed zijn, waarom is er maar 1 Overeem, en geen 10 Overeems?
    Wellicht omdat Overeem zoveel taent en een topmentaliteit heeft? Cor en MArtijn moeten blij zijn met zo een topvechter te mogen hebben gatraind.
    Guardiola moet blij zijn met een messi te mogen trainen en coachen, en niet andersom!

    Een vechter kiest de gym om in te trainen, evenals de trainers!

    en dit werkt niet andersom, althans niet op topniveau!

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Als Martijn en Cor zo goed zijn, waarom is er maar 1 Overeem, en geen 10 Overeems?
    Wellicht omdat Overeem zoveel taent en een topmentaliteit heeft? Cor en MArtijn moeten blij zijn met zo een topvechter te mogen hebben gatraind.
    Guardiola moet blij zijn met een messi te mogen trainen en coachen, en niet andersom!

    Meen je dat nou echt?

  20. #120
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Als Martijn en Cor zo goed zijn, waarom is er maar 1 Overeem, en geen 10 Overeems?
    Wellicht omdat Overeem zoveel taent en een topmentaliteit heeft? Cor en MArtijn moeten blij zijn met zo een topvechter te mogen hebben gatraind.
    Guardiola moet blij zijn met een messi te mogen trainen en coachen, en niet andersom!
    1. er zijn 2 overeems.
    2. Ze hebben beiden een stal vol met toppers dus daar ligt het niet aan.

    Bas had het een tijdje terug er nog over dat hij voor alistair een gym ging opstarten in la, dus daar ligt het ook niet aan.

    Het zal allemaal wel weer met cash te maken hebben.

  21. #121
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    388
    vCash
    126000

    Default


  22. #122
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Als Martijn en Cor zo goed zijn, waarom is er maar 1 Overeem, en geen 10 Overeems?
    Wellicht omdat Overeem zoveel taent en een topmentaliteit heeft? Cor en MArtijn moeten blij zijn met zo een topvechter te mogen hebben gatraind.
    Guardiola moet blij zijn met een messi te mogen trainen en coachen, en niet andersom!
    Zeker mee eens.
    Fighting is poetry in motion

  23. #123
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Als Martijn en Cor zo goed zijn, waarom is er maar 1 Overeem, en geen 10 Overeems?
    Wellicht omdat Overeem zoveel taent en een topmentaliteit heeft? Cor en MArtijn moeten blij zijn met zo een topvechter te mogen hebben gatraind.
    Guardiola moet blij zijn met een messi te mogen trainen en coachen, en niet andersom!
    X2

  24. #124
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by joostje View Post
    Huh?
    Dat je het zo opvat als je het leest dat snap ik, maar als ik zeg dan ik het niet zo bedoel..

    varkentje on steriods = beeldspraak --> waarmee ik wilde zeggen dat het een nogal uit de kluiten gewassen varkentje is.


    disclaimer: het betreft hier geen echte kluiten en/of varkentjes

  25. #125
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    en die steroids dan?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •