MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 156
  1. #126
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    en die steroids dan?
    touché
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Is dat een recente foto die linker?
    Hoeveel weegt brock nu weet iemand dat
    Yep, Lesnar schijnt bijna 20 kg lichter te zijn dan in zijn prime-days (laten we zeggen 2009). De linkerfoto is een still van een trailer van zijn WWE-game, opgenomen in september. Lesnar moet dus flink aan de bak om in shape te geraken. Overeem was bij zijn laatste Strikeforce gevecht trouwens ook een klap lichter tov de K1HW GP tournament in 2010.

  3. #128
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    1. er zijn 2 overeems.
    2. Ze hebben beiden een stal vol met toppers dus daar ligt het niet aan.

    Bas had het een tijdje terug er nog over dat hij voor alistair een gym ging opstarten in la, dus daar ligt het ook niet aan.

    Het zal allemaal wel weer met cash te maken hebben.

    spijker op zijn kop

  4. #129
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Yep, Lesnar schijnt bijna 20 kg lichter te zijn dan in zijn prime-days (laten we zeggen 2009). De linkerfoto is een still van een trailer van zijn WWE-game, opgenomen in september. Lesnar moet dus flink aan de bak om in shape te geraken. Overeem was bij zijn laatste Strikeforce gevecht trouwens ook een klap lichter tov de K1HW GP tournament in 2010.
    Dat zeiden ze ook toen hij tegen Cain moest vechten. Volgens mij verscheen hij toen op zijn 'normale gewicht'.

  5. #130
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Dat zeiden ze ook toen hij tegen Cain moest vechten. Volgens mij verscheen hij toen op zijn 'normale gewicht'.
    Mijn schoonvader heeft dezelfde ziekte (diverticulitis) die Lesnar heeft. Na zo'n operatie kan je in korte tijd gigantisch afvallen. Natuurlijk kan je in een relatief korte tijd weer op je normale gewicht komen maar met een dergelijke aandoening en na zo'n intensieve operatie zal je nooit meer echt de oude worden. Voor een normaal persoon is het zelfs levensbedreigend (als je er niet op tijd bij bent) .

  6. #131
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Feit is dat Alistair gewoon dagelijks hard traint op op de gym van Joop en mij, FPA in Amersfoort, daar waar hij de afgelopen 2 jaar ook heeft getraind. Hij traint daar met oa. buitenlandse en Nederlandse HW sparringspartners, zoals hij dat in de afgelopen jaren ook heeft gedaan.

    T.a.v GG is het iets tussen deze organisatie en Alistair. Dus niet iets wat anderen aangaat vind ik.

    Wat ons wel aangaat is het presteren van Ali. Ik hoop dat hij een mooi debuut maak in de UFC. We mogen best trots zijn dat wij vanuit ons kleine land altijd zulke grote vechters neerzetten over de wereld.

  7. #132
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andrewsgym View Post
    Feit is dat Alistair gewoon dagelijks hard traint op op de gym van Joop en mij, FPA in Amersfoort, daar waar hij de afgelopen 2 jaar ook heeft getraind. Hij traint daar met oa. buitenlandse en Nederlandse HW sparringspartners, zoals hij dat in de afgelopen jaren ook heeft gedaan.

    T.a.v GG is het iets tussen deze organisatie en Alistair. Dus niet iets wat anderen aangaat vind ik.

    Wat ons wel aangaat is het presteren van Ali. Ik hoop dat hij een mooi debuut maak in de UFC. We mogen best trots zijn dat wij vanuit ons kleine land altijd zulke grote vechters neerzetten over de wereld.
    Kijk, dat is goed om te horen! Hij kan iig trainen bij FPA ter voorbereiding van...

    En ben het met je eens, we mogen best trots zijn dat een Nederlandse vechter in de top van de UFC HW's gaat meedraaien.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  8. #133
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    T.a.v. of Betreft ?
    ga jij die man even zitten verbeteren knuppel, wees blij dat ie met een beetje inhoudelijke info komt over Alistair

  9. #134
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Waar staat überhaupt bevestigd dat hij niets meer met Martijn van doen heeft? Vooralsnog lees ik hier alleen maar dat het zuur is e.d. zonder enige bronvermelding.
    Last edited by Harrie Nak; 25-10-2011 at 12:06.

  10. #135
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Waar staat überhaupt bevestigd dat hij niets meer met Martijn van doen heeft? Vooralsnog lees ik hier alleen maar dat het zuur is e.d. zonder enige bronvermelding.
    Volgens mij komt Martijn ook wel eens bij FPA maar daar kan ik me in vergissen.

    Als ik advocaat was zou ik mijn client ook radiostilte adviseren. Laat hem zijn energie gewoon in trainen stoppen en de rest aan de juridische mensen overlaten en dan komt het allemaal wel goed denk ik.

  11. #136
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    Precies.. Vechters komen en gaan bij scholen/leraren.. wat de verdienste of niet was van de begeleiders. Dat gebeurt dagelijks. Dat van Alistair Overeem maakt dat niet anders of bijzonder.

    Het is zuur voor GG dat hij weg gaat nu hij op hoogste niveau gaat vechten.. maar als GG echt "zoveel" toppers in hun schappen hebben staan dan maakt het verlies van AO weinig uit toch?!?
    Natuurlijk maakt het uit dat er een topper weggaat waar je al jaren mee werkt. Alleen er staan vanzelf weer nieuwe toppers op. Voor de categorie die er nu aankomt is het alleen maar goed dat Martijn en Cor niet de hele dag in het vliegtuig zitten voor een partijtje hier en daar. Back to the gym voor hun.
    Ze zouden nu weer tijd moeten hebben voor de brede basis.

  12. #137
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andrewsgym View Post
    Feit is dat Alistair gewoon dagelijks hard traint......

    Ik hoop dat hij een mooi debuut maak in de UFC. We mogen best trots zijn dat wij vanuit ons kleine land altijd zulke grote vechters neerzetten over de wereld.


    "If you have to stop and think, it's too late"

  13. #138
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andrewsgym View Post

    Wat ons wel aangaat is het presteren van Ali. Ik hoop dat hij een mooi debuut maak in de UFC. We mogen best trots zijn dat wij vanuit ons kleine land altijd zulke grote vechters neerzetten over de wereld.
    Dat dus !

  14. #139
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Tnx Andrew enne ben benieuwd welke shape Allistair tegen Lesnar staat...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #140
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Nee, op paardenvlees! Het was trouwens niet als beschuldiging van doping gebruik bedoeld...
    Hahaha what comes in must come out.

  16. #141
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Brandon Vera ” My Money is on Overeem, he is on fire!”:
    mmamixer.com
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  17. #142
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Volgens mij staat Overeem 60% 40% bij US educated fans.

  18. #143
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Brandon Vera ” My Money is on Overeem, he is on fire!”:
    mmamixer.com
    Deze komt uit juni en gaat over de Strikeforce WGP, bro.
    ,,,,,
    (>.<)

  19. #144
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    bro.
    Bra...
    http://www.youtube.com/watch?v=4JUeDQbR-ts

  20. #145
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Deze komt uit juni en gaat over de Strikeforce WGP, bro.
    My bad....
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •