MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default opa en oma dood na voetbalruzie

    Dit is echt te schandalig voor woorden.

    BARENDRECHT - De opa en oma van jeugdspeler Olav Bakker zijn overleden na een massale vechtpartij na afloop van de voetbalwedstrijd Barendrecht B7 tegen de Rotterdamse club TOGR.


    Het oudere stel was op 15 oktober als supporter aanwezig bij de vriendschappelijke wedstrijd van hun kleinzoon, zo meldt De Telegraaf.
    Na afloop ontstond ruzie tussen toeschouwers, voornamelijk ouders. De 83-jarige opa probeerde de boel te sussen en moest dat bekopen met een klap op zijn hoofd. Oma kreeg een hartstilstand.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    omg.. wat verschrikkelijk. Wat een holbewoners heb je ook in Nederland...

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Jeetje zeg, lekker even naar kleinzoon gaan kijken naar een potje voetbal, heel erg dit!

    Geen voetbal meer in Barendrecht! Of zou de burgemeester dit niet beestiaal vinden..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik wilde er zelf niet gelijk over beginnen Kemal.
    Maar wat denk je als dit gebeurt was op een klein gala in schubbekutteveen met wat j, n, c partijen.
    Nou ik weet voor 100% zeker dat elke vorm van een kickboksgala in Nederland verboden zou worden.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Volgens mij wordt er meer gevochten bij voetbal als bij een martial arts... Best raar eigenlijk, omdat het daar niet om draait...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Volgens mij wordt er meer gevochten bij voetbal als bij een martial arts... Best raar eigenlijk, omdat het daar niet om draait...
    Geweld in het amateurvoetbal - De harde feiten



    EINDHOVEN - Spelers die elkaar te lijf gaan. De scheidsrechter die in elkaar geslagen wordt na de wedstrijd. De lijst voorbeelden van geweld op het voetbalveld is lang. De KNVB is het zat en wil strenger straffen.
    Een speciale onderzoekscommissie binnen de voetbalbond heeft onderzocht hoe geweld in het amateurvoetbal moet worden aangepakt. Maandag verscheen het rapport van de KNVB.

    Straf
    De maximale straf voor het slaan van bijvoorbeeld een scheidsrechter blijft hetzelfde: de dader wordt uit de bond geknikkerd. De minimale straf voor mishandeling op het veld moet een schorsing van drie jaar worden. Nu is dat nog zeven maanden schorsing. Ook moet de tuchtraad binnen twee weken uitspraak doen. Nu duurt dat vaak nog minimaal vier weken. Scheidsrechters die na een wedstrijd in elkaar geslagen werden, moesten voorheen nog een getuige of een ander bewijsmiddel opvoeren om te kunnen aantonen dat ze mishandeld waren. Volgens de plannen is het oordeel van de scheidsrechter alleen voldoende.

    Mishandeling
    Ook op de Brabantse voetbalvelden is het geregeld raak. Voor de KNVB vormt Brabant samen met Zeeland één regio. De cijfers die de bond verzameld heeft over geweld op het veld in die regio, liegen er niet om. De cijfers slaan op het aantal tuchtzaken dat gediend heeft. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen molestaties door spelers en wedstrijden die stilgelegd moesten worden door problemen op of rond het veld.

    In het laatste volledige seizoen, 2009-2010, moest 315 keer een wedstrijd stilgelegd worden door de scheidsrechter omdat spelers zich niet gedroegen. 64 keer maakte een speler zich schuldig aan mishandeling en moest die voorkomen bij de tuchtraad.

    6 zaken op een rij
    De voorbeelden van geweld op het veld zijn talloos. Hieronder 6 zaken die eruit sprongen de afgelopen jaren:

    • Het hele elftal plus twee begeleiders van V.V. Gestel in Eindhoven zijn opgepakt en vastgezet nadat ze een 18-jarige speler van tegenstander Wilhelmina Boys hebben mishandeld. Het slachtoffer moest naar het ziekenhuis
    • Een hersenschudding, luidde de diagnose bij de trainer van LSV in Lennisheuvel. Leden van de tegenstander LEW sloegen hem in elkaar ijn de blessuretijd van de wedstrijd. Ze werden aangehouden.
    • Winnen en dan toch de tegenstander te lijf gaan. Het gebeurde in Kaatsheuvel. VV Desk won van FC Engelen, maar ging na afloop toch de tegenstanders te lijf. Eén speler raakte buiten bewustzijn.
    • In Cuijk moest een grensrechter het ontgelden. Twee spelers uit Arnhem vielen hem tegen het einde van de wedstrijd aan.
    • Ruzie over de spelregels . De een vond dat de ander de bal buiten had moeten trappen nadat een speler geblesseerd raakte. Gevolg: een gebroken kaak en gescheurd tandvlees.
    • Het uitdelen van twee rode kaarten leverde een arbiter een kopstoot op. In een wedstrijd van ZBC’97 uit Zwijndrecht tegen Right’Oh in Geertruidenberg kon een speler uit Zwijndrecht zich niet beheersen.

    Bron
    Jep, geweld bij het amateurvoetbal is schering en inslag


  7. #7
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Jep, geweld bij het amateurvoetbal is schering en inslag
    't Feit dat schwalbe een term in het voetbal is zegt ook al heel wat...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Dit is echt te schandalig voor woorden.

    BARENDRECHT - De opa en oma van jeugdspeler Olav Bakker zijn overleden na een massale vechtpartij na afloop van de voetbalwedstrijd Barendrecht B7 tegen de Rotterdamse club TOGR.


    Het oudere stel was op 15 oktober als supporter aanwezig bij de vriendschappelijke wedstrijd van hun kleinzoon, zo meldt De Telegraaf.
    Na afloop ontstond ruzie tussen toeschouwers, voornamelijk ouders. De 83-jarige opa probeerde de boel te sussen en moest dat bekopen met een klap op zijn hoofd. Oma kreeg een hartstilstand.
    De persoon die dit op zijn geweten heeft is echt een waardeloos figuur, ik hoop dat die de rest van leven kapot gaat van wroeging... verder wens ik hem serieus een ziekte als kanker toe. Vuil misbaksel.


  9. #9
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    ....Heel erg triest dit.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, enkel daden.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Jeetje zeg, lekker even naar kleinzoon gaan kijken naar een potje voetbal, heel erg dit!

    Geen voetbal meer in Barendrecht! Of zou de burgemeester dit niet beestiaal vinden..
    Was ook het eerste waar ik aan moest denken.

  12. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ja man vooral bij het amateur voetbal is het elke week wel ergens raak, in een aantal gavallen komt het in de media maar lang niet alles. echt triest dit zeg.

  13. #13
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    in en in triest....
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik kan dit uit eigen ervaring beamen. Mijn zoons van 7 en 10 zitten alletwee op voetbal. Dus iedere zaterdagochtend racet papa heen en weer om op tijd bij het veld aan te leveren. Wat ik af en toe allemaal aan hoor is werkelijk ongelooflijk. Kinderen die door hun vader helemaal verrot worden gescholden. Zelfs ouders die elkaar te lijf gaan. Ik was hier echt van onder de indruk aangezien ik mezelf nooit druk maak over de prestaties van de kids als ze maar sportief bezig zijn en er plezier in hebben.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ja man vooral bij het amateur voetbal is het elke week wel ergens raak, in een aantal gavallen komt het in de media maar lang niet alles. echt triest dit zeg.
    Dat komt door het feit dat media alleen ''nieuws'' vermeld, wat ook al heel wat zegt. (Denk aan vliegtuigcrashes)
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #16
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Die club maakt altijd problemen... kk-leiers zijn het.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik kan dit uit eigen ervaring beamen. Mijn zoons van 7 en 10 zitten alletwee op voetbal. Dus iedere zaterdagochtend racet papa heen en weer om op tijd bij het veld aan te leveren. Wat ik af en toe allemaal aan hoor is werkelijk ongelooflijk. Kinderen die door hun vader helemaal verrot worden gescholden. Zelfs ouders die elkaar te lijf gaan. Ik was hier echt van onder de indruk aangezien ik mezelf nooit druk maak over de prestaties van de kids als ze maar sportief bezig zijn en er plezier in hebben.
    Het is ook een kwestie van afspraken maken. Ik ben al een jaartje of 6 bij mijn beide kinderen leider (eerst 3 jaar bij de een, en nu 3 jaar bij de ander) en fluit dus eens in de 2 weken een thuiswedstrijdje. Zodra er een staat te schreeuwen langs de kant leg ik het spel stil en zeg er wat van. Meestal is dat genoeg. "mijn" eigen voetbalouders heb ik inmiddels opgevoed...
    Moet wel zeggen dat het er in het oost'n vaak relaxter aan toe gaat dan in het westen.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik woon in het zuiden en daar kunnen ze er ook wat van.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik kan dit uit eigen ervaring beamen. Mijn zoons van 7 en 10 zitten alletwee op voetbal. Dus iedere zaterdagochtend racet papa heen en weer om op tijd bij het veld aan te leveren. Wat ik af en toe allemaal aan hoor is werkelijk ongelooflijk. Kinderen die door hun vader helemaal verrot worden gescholden. Zelfs ouders die elkaar te lijf gaan. Ik was hier echt van onder de indruk aangezien ik mezelf nooit druk maak over de prestaties van de kids als ze maar sportief bezig zijn en er plezier in hebben.
    .....voetbal, do I need to say more?

  20. #20
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik kan uit eigen ervaring vertellen dat de periode dat ik op voetbal zat ook de periode was dat ik het meest heb gevochten.

    Bijna elke wedstrijd was het raak, soms door ons, soms door hun. Ik ben het afgelopen jaar zeker naar 20 kickboksgala's geweest en heb maar 1 x een vechtpartij mee gemaakt dat ook reuze mee viel.
    Home mtk-gym.nl


  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    wat was het geworden?

  22. #22
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik woon in het zuiden en daar kunnen ze er ook wat van.
    ik voetbalde bij Olympia'60 in Dongen en elke keer als we bij SAB in breda speelde was het raak met knokken

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Dat meen je niet! Ik heb bij SAB gevoetbald. St Anna Boys.... maar dat is al 34 jaar geleden......

  24. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    lol micha, levent vertelde mij dat hij 34 jaar geleden ene micha die bij SAB voetbalde me toch is een oplawaaier had verkocht!!
    Home mtk-gym.nl


  25. #25
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dat meen je niet! Ik heb bij SAB gevoetbald. St Anna Boys.... maar dat is al 34 jaar geleden......
    hahah geweldig!....heb je ook bij PCP gevoetbalt dan want daar was het gvd ook altijd wat haha

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •