MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 75 of 75
  1. #51
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik ook man... mma kan echt pijnlijk zijn.


    Wat een gevecht jongens, Diaz is echt een fkn calculator. Hij is zo fkn scherp man, niet normaal.
    Adreline van de eerste seconde tot het eind. Diaz neemt altijd die klappen dus je weet nooit wat er gaat gebeuren, maar zijn boksen is dus echt van hoog niveau. Als hij BJ pakt in de standup, dan heeft hij dus echt skills, heeft niks met SF of UFC te maken. George kan alleen winnen met lay n pray.
    ik zit op de verjaardag van mijn neefje nu, lekker op tv gekeken, echt perfect.
    diaz is een baas
    GSP gaat echt niet van diaz winnen
    met lay n pray red hij het echt niet
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik ga pitten, jammer dat Matt niet heeft gewonnen, voor de rest een goede avond. CC deed het ook goed, maar is gewoon te oud, heeft het niet meer.

    Laterz
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #53
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    ik zit op de verjaardag van mijn neefje nu, lekker op tv gekeken, echt perfect.
    diaz is een baas
    GSP gaat echt niet van diaz winnen
    met lay n pray red hij het echt niet
    Lekker man, ik zit voor de PC, iets minder.
    GSP is superslim dus je weet het nooit, maar ik vind Diaz echt een Martial Artist gewoon. Hij begrijpt vechten echt. De hele tijd zit hij op de goede afstand, voorkomt hij grote aanvallen, en zet hij druk. Dat stukje grappling was ook vet, zou ze best in die oude rings willen zien waar je niet op het hoofd mocht slaan op de grond en dus vol voor de Sub kan gaan.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #54
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    93
    vCash
    126000

    Default

    Wat een kl*te gala. Wat een geweldige main event!
    Vind het jammer dat BJ er zo over denkt maar ook heel begrijpelijk.
    Nick Diaz gaat GSP pakken!

  5. #55
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    De mainevent heeft alles goed gemaakt, wat een boksskills liet Diaz zien. Jammer van Penn maar wel begrijpelijk, een kind hoort zijn pa niet zo te zien. Denk dat GSP na zulke klappen niet was blijven staan zoals Penn wel deed, denk dat GSP ko zou gaan zoals eerder het geval was in zijn carriere (tegen??? Kom niet meer op de naam, 2 rematches vervolgens gewonnen door gsp volgens mij). Dat linkeroog van bj penn was vele malen erger dan bij fedor vs silva

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #57
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    mooie foto
    x2, ze zien er flink gehavend uit.
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #58
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Wow, net Diaz - Penn gekeken. Diaz is toch wel een mannetje, heel vaak eerste ronde schade oplopen en "tegenstander" lezen en daarna BOEM!
    Had overigens wel meer groundgame verwacht, voor een box partij was het wel aardig.

    Penn's retirement vind ik heel jammer, begrijpelijk heeft de spirit niet meer, had een ooit een ripped Penn willen zien.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Ben ik de enige die die partij wel super vond maar niet van een hoog niveau ? Penn was gewoon moe na ronde1 en ik vond het daarna gewoon een slechte bokspartij worden , zonder knieeen, trappen, takedowns... gewoon staat nemen en geven... leuk om te zien maar daar ga je het niet meer redden tegen GSP denk ik, die is niet moe na 1 ronden en heeft een game plan... maar goed we zullen zien !!

  10. #60
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Ben ik de enige die die partij wel super vond maar niet van een hoog niveau ? Penn was gewoon moe na ronde1 en ik vond het daarna gewoon een slechte bokspartij worden , zonder knieeen, trappen, takedowns... gewoon staat nemen en geven... leuk om te zien maar daar ga je het niet meer redden tegen GSP denk ik, die is niet moe na 1 ronden en heeft een game plan... maar goed we zullen zien !!
    Dat was eigenlijk met bijna alle wedstrijden van deze UFC. Qua techniek, cardio en stijl zou ik bijna zeggen dat MMA achteruit gaat.

    En daarbij in 1 card 2 legendes die er (hoogstwaarschijnlijk) mee stoppen. Jammer.

  11. #61
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Ben ik de enige die die partij wel super vond maar niet van een hoog niveau ? Penn was gewoon moe na ronde1 en ik vond het daarna gewoon een slechte bokspartij worden , zonder knieeen, trappen, takedowns... gewoon staat nemen en geven... leuk om te zien maar daar ga je het niet meer redden tegen GSP denk ik, die is niet moe na 1 ronden en heeft een game plan... maar goed we zullen zien !!
    Door de drukkende manier van vechten worden diaz zijn tegenstanders snel moe.

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by breahule View Post
    Door de drukkende manier van vechten worden diaz zijn tegenstanders snel moe.
    True maar penn heeft daar wel veel last van he.. Ik denk gewoon niet dat gasten als GSP maar ook Fitch zich zo laten "drukken". Zag pas een goed punt.. BJ heeft geen WW gevecht gewonnen van betekenis anders van van Matt Huges... sinds 2003... Denk gewoon niet dat BJ een goed referentie punt is voor de krachten van Diaz. Maar we zullen het zien tegen GSP. Ik ga voor GSP all the way, vooral nu GSP big meer getriggerd is... we hebben allemaal gezien wat er met BJ gebeurde nadat hij GSP op scherp had gezegd...

  13. #63
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    BJ deed het gewoon goed tot hij weer moe werd, vooral jammer voor de kijker. En enorm jammer dat BJ stopt natuurlijk, maar met zo'n gastank gaat hij de belt helaas niet meer winnen.

    Cerrone komt nu overigens wel heel dicht bij een titleshot, maar hij is ook te groot voor de lw divisie, dat zag je ook tegen Siver. Deed me een beetje aan zijn teamgenoot JJ denken.

  14. #64
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Ben ik de enige die die partij wel super vond maar niet van een hoog niveau ? Penn was gewoon moe na ronde1 en ik vond het daarna gewoon een slechte bokspartij worden , zonder knieeen, trappen, takedowns... gewoon staat nemen en geven... leuk om te zien maar daar ga je het niet meer redden tegen GSP denk ik, die is niet moe na 1 ronden en heeft een game plan... maar goed we zullen zien !!
    Diaz gaat gewoon veel neergehaald worden tegen GSP. Maar ik denk dat GSP het zich niet kan permiteren om 25 minuten op Diaz te liggen. Dan word hij gesubbed.

  15. #65
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Weer enorm kut om CC te zien verliezen. Maar gelukkig gaat hij nu eindelijk met pensioen, dat is denk ik ook maar het beste voor zijn gezondheid ook, als je hem ziet na zijn wedstrijd van vannacht:


  16. #66
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Ja toen ik dat zag schrok ik ook wel even! Ziet er niet goed uit..

    Verder wel erg onder de indruk van Diaz!

  17. #67
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Wellicht net als Chuck voelt/denkt hij mee met een partij?





    Soms heb ik ook een been welke een schoppende beweging maakt als ik slaap. Spanning in de spier, een gedachte of iets dergelijks. Maar goed, dat is redelijk offtopic. Hehe.
    Last edited by McClane; 31-10-2011 at 02:16.

  18. #68
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    haha klopt, doet chuck wel vaker.. ik dacht eerste keer toen ik dit zag dat ie een aanval kreeg

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •