MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4

Thread: Equipment

  1. #1
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default Equipment

    Hey all,

    Einde zomer, dus hoewel m'n inkomsten dan dalen, doen mijn uitgaven dat ook. Heb nu wat geld dus wil gaan kijken of ik ook wat serieus aan een MA kan gaan doen. Maar, ik blijf student dus heel rijk ben ik nou ook weer niet.

    Zit er aan te denken Muy Thai te gaan doen, maar ook iets als Kyos. Karate lijkt me wel leuk. Nu heb ik wel geld om mezelf een jaartje te kunnen vermaken bij La Sala in Tilburg, maar dan heb ik nog geen equipment.

    Probleem is, als ik dan even kijk wat ik nodig heb;
    - Broekje
    - Handschoenen
    - Scheenbeschermer
    - Tok
    - Springtouw?

    Dan gaat dat ook nogal in de papieren lopen. Of niet? Als ik bijv handschoenen zoek dan varieert de prijs van zo'n 30 euro tot 100 euro. Dus blijkbaar kan ik 3x een paar halen waarvoor ik ook 1x een paar haal. Het zou me niet verbazen als dat met scheenberscherming en tok precies hetzelfde is.

    Met een audi kom ik van A prima naar B voor 60.000 euro, met een maserati doe ik hetzelfde voor 200.000 euro dus zou de audi volstaan. Al heb ik geen zin om een gammele daewoo mathis van 1.200 euro te rollen ~.~

    1. Hoe zit dit bij MA equipment?

    Nog iets, bij La Sala kan ik full acces pas nemen, dus (onder voorbehoudt) kan ik dan simpelweg overal aan meedoen, maar dat zou betekenen dat ik bijv ook wit pak nodig heb, dus vraag 2:

    2. Zit er verschil in die pakken bij bijv. Karate en TKD, en zijn de gewenste outfits bij MT en MMA verschillend?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    je spullen.. voor mma en MT kan je het zo gek maken als je het zelf wil. ik neem aan dat je zelf wel een korte sportbroek (niet ideaal maar volstaat voldoende in het begin) neem in ieder geval eerts deel aan een proefles voor je begint. meestal is er wel spul beschikbaar om ff te lenen die les.

    Wat je echt nodig hebt valt uiteindelijjk allemaal wel mee voor mma/ mt als beginner(later lekker je spullen uitbreiden met meer). even op een rij.

    Bokshandschoenen (zowel voor mma als voor mt) (35-30 eur0 hebbie een paar...)
    mma handschoenen (v.a. euro of 30. kijk wel voor dingen met open palm i.pv. die rare dichte dingen)
    Bitje (v.a. 4 euro)
    Tok (8 eurie...)
    scheen beschermers. (voor mma volstaan sowieso die instap beschermers wel van 15 euro..)
    kijk gewoon ff hier in de mixfightshop. zeker als je begint hoeft dat allemaal niet het duurst van het duurst omdat je later je persoonlijke voorkeur ontwikkeld.

    Karate en tk geen ervaring mee. proeflesje hoef je denk geen spullen te hebben maar wil je verder moet je ook wel e.a. heb ik aan maar laat je op een school daarover instrueren meestal kan je via de school ook dingen kopen...



    je kan het allemaal zo gek maken als je zelf wil maar zeker als je gaat beginnen heb je 'gekke' dingen allemaal niet nodig

    haha als ik fout zit hoor ik het wel:P

  3. #3
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Als je nou eerst eens begint met trainen en dan vraag je gewoon na de les aan de leraar wat je minimaal nodig hebt om mee te kunnen doen en wat het ongeveer gaat kosten...

    niet zo moeilijk denken
    "If you have to stop and think, it's too late"

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    handschoenen beetje goede 50 euro, scheenbeschermers, 20 euro, tokje 10 euro, bitje en bandage samen 10 euro, broekje 25 euro.

    135 euro dus ongeveer nodig. Maar der zijn ook pakketten voor 90 euro, die zijn goedkoper en beter.
    Home mtk-gym.nl


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •