MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Scheidsrechter (61) slaat terug

    GOUDSWAARD - Scheidsrechters zijn steeds vaker mikpunt van agressie en geweld op het voetbalveld. De 61-jarige clubscheidsrechter van Goudswaardse Boys voelde zich echter zo bedreigd dat hij zelf de aanval koos...

    Arbiter Ap Oversier floot zaterdag de wedstrijd Goudswaardse Boys 2 - Oud-Beijerland 3. In de tweede helft ging het mis, toen de scheidsrechter zich bedreigd voelde door een begeleider van het bezoekende team. Oversier wachtte niet af en sloeg de begeleider direct vol in zijn gezicht.

    Na de klap van de scheidsrechter volgde een massale vechtpartij tussen spelers en begeleiders van beide elftallen. Oversier vluchtte meteen naar huis. "Ik ben na ruim dertig jaar per direct gestopt als scheidsrechter", zegt hij in het AD.

    De KNVB stelt een onderzoek in naar het incident. "Ik kan me niet heugen dat zoiets in deze regio ooit eerder is gebeurd", zegt districtsmanager Sjaak van der Kroon van de KNVB West 2.

    Bron
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Baas

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    zo is het nooit afwachten hup meteen erop rossen whaaa

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Las al dat er een tekort aan scheidsrechters is. Niet gek natuurlijk! Welke idioot wil zich nog voor de kat zn kut laten afzeiken en bedreigen door het 13e van RKSV Lekmemaar uit Broek op Langendijk?! Bekijk t! Ander beleid, anders is het amateurvoetbal binnen nu en een paar jaar kapot.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #5
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ik ga over 2 weken beginnen met een scheidsrechters opleiding haha, wordt betaald door de club

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    ik ga over 2 weken beginnen met een scheidsrechters opleiding haha, wordt betaald door de club
    Waarom ?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  7. #7
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Waarom ?
    hoe bedoel je waarom?

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Precies wat ik zeg, waarom wil je zo graag scheidsrechter worden ?
    Begrijp me niet verkeerd, maar scheids in het amateurvoetbal ben je volgens mij niet voor je lol....

    Ik ben overigens wel blij dat er elke week weer eentje op het veld staat hoor.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Precies wat ik zeg, waarom wil je zo graag scheidsrechter worden ?
    Begrijp me niet verkeerd, maar scheids in het amateurvoetbal ben je volgens mij niet voor je lol....

    Ik ben overigens wel blij dat er elke week weer eentje op het veld staat hoor.
    ik vind t gewoon leuk om te doen
    en merk dat er steeds minder zijn.

    voorbeeld: afgelopen weekend ging de partij van mijn broertje niet door omdat er geen scheids was.

    ik weet dat je een dikke huid moet hebben, maar t lijkt me gewoon leuk

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Gaaf die scheids, is bij mij om de hoek, zo hoort het !!! Zal anderen leren !

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Mijn zoontje voetbalt sinds augustus dit jaar. Ik blijf me verbazen over sommige ouders langs de lijn die de scheidsrechter voor alles en nog wat uitmaken. Dat zijn dan jeugdscheidsrechters van ik schat niet ouder dan een jaartje of 15... Triest, zeer triest hoe men daar met scheidsrechters omgaat.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat de beste man meteen met naam en toenaam wordt vermeld
    En dan krijg je gezeur als je een hooligan met zijn kop op een billboard zet..
    "If you have to stop and think, it's too late"

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Mijn zoontje voetbalt sinds augustus dit jaar. Ik blijf me verbazen over sommige ouders langs de lijn die de scheidsrechter voor alles en nog wat uitmaken. Dat zijn dan jeugdscheidsrechters van ik schat niet ouder dan een jaartje of 15... Triest, zeer triest hoe men daar met scheidsrechters omgaat.
    En iedereen zich maar afvragen waarom de jeugd zo onbeschoft is...

  14. #14
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Las al dat er een tekort aan scheidsrechters is. Niet gek natuurlijk! Welke idioot wil zich nog voor de kat zn kut laten afzeiken en bedreigen door het 13e van RKSV Lekmemaar uit Broek op Langendijk?! Bekijk t! Ander beleid, anders is het amateurvoetbal binnen nu en een paar jaar kapot.
    dit dus idd.....gaat niet goed.....er worden toch aardig wat frustratie over een klotebaan of huwelijk op die mannen afgereageerd in het weekend.....
    een vriend van mij is er ook mee gestopt nadat ie op een gegeven moment tot aan de auto achtervolgd was door zo'n meute....en dat was de zoveelste negatieve ervaring op rij....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  15. #15
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    een vriend van mij is er ook mee gestopt nadat ie op een gegeven moment tot aan de auto achtervolgd was door zo'n meute......

    buut vrij
    "If you have to stop and think, it's too late"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •