MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13

Thread: Uncharted 3

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default Uncharted 3

    Hoe goed is die game dan? afgelopen zaterdag meegenomen bij de Media Markt, ik wist niet dat de game in NL zaterdag al werd vrijgegeven, maar goed.

    Ik heb zaterdag nacht tot zondagmorgen non-stop gespeeld, heb zelf de UFC op mijn laptop laten staan ipv doorsluizen naar de tv.

    Wat een vette game is dat.

    Kopen die shit!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik heb geen ps3....maar heb wel wat vette trailers gezien van die game, dit gevoel heb ik nu bij Battlefield 3

  3. #3
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ik wacht nog een weekje op modern warfare 3

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ow maar Modern Warefare 3 komt er volgende week ook in hoor...heb zin in die specops mode

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ziet er vet uit ja!

    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ja die zit zeker op mijn must have lijst. Ik heb wel een probleem ..eigenlijk is het een prachtige probleem ..omdat ik mijn PS3 pas een weekje heb ..moet ik eerst Uncharted 1 en 2 uitspelen haha. Maar mooi om te horen dat die zo goed is ..ik had ook niks anders verwacht. Het kan zelfs de game van het jaar worden.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Ja die zit zeker op mijn must have lijst. Ik heb wel een probleem ..eigenlijk is het een prachtige probleem ..omdat ik mijn PS3 pas een weekje heb ..moet ik eerst Uncharted 1 en 2 uitspelen haha. Maar mooi om te horen dat die zo goed is ..ik had ook niks anders verwacht. Het kan zelfs de game van het jaar worden.
    Ik zou 100% eerst 1 en 2 spelen, niet dat ze elkaar opvolgen en de verhalen zijn ook geen vervolg op ofzo. Het is wel zo dat de developers hebben geleerd en je in 2 en 3 zaken kunt die je in 1 nog niet kunt, zoals bv klimmen en schieten tegelijk, in 3 hebben ze bv het sneaken en killen nog iets beter uitgewerkt. De melee combat is ook sterk verbeterd in deel 3 tov van 2. Hij slaat bv tegenstanders met zijn geweer als ze net iets te ver weg staan. Trekt tegenstanders naar zich toe, dat is erg gaaf.

    De manier waarop Drake zich voortbeweegt is vrij uniek, bv als je een trap op rent dan grijpt hij af en toe naar de leuning, houdt zijn arm voor zijn gezicht als hij bv ergens een weg doorbaant. Je hebt daardoor het gevoel dat Drake "echt" is.

    Als je nu pas met UC begint heb je heerlijke maanden voor de boeg!
    Last edited by Biiyen; 31-10-2011 at 23:17.


  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Haha vet! thanks voor de info. Ik heb wat filmpjes gezien en het is echt abnormaal. Zelfs Uncharted 1 is prachtig. Dat wordt zeker paar maanden knallen. En voor je het weet komt er een 4e uit hehe.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Zojuist een aantal uur gespeeld, weer typische topkwaliteit.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Uncharted is gewoon zo ongelooflijke meesterlijke game serie. Die games zijn al reden genoeg om een ps3 te halen.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Haha vet! thanks voor de info. Ik heb wat filmpjes gezien en het is echt abnormaal. Zelfs Uncharted 1 is prachtig. Dat wordt zeker paar maanden knallen. En voor je het weet komt er een 4e uit hehe.
    4 wordt de 1ste exclusive voor de PS4


  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb Uncharted 1 binnen een week uitgespeeld. Hij is ook niet zo lang (8 uur storymode).
    Ik vond het een leuk spel ..er waren wel wat gaten maar dat is hun eerste serie. Vooral het einde was vet en de cutscenes.

    Ik ben vanacht begonnen met Uncharted 2 en ik heb meer plezier gehad in de 1e level dan in de hele Uncharted 1 storymode. Abnormaal goed. Alle minpunten hebben ze verbeterd. Kan me voorstellen hoe goed 3 gaat worden ..maar een perfectie als Uncharted 2 kun je moeilijk overtreffen.

    En natuurlijk ben ik moe op mijn werk ..ging te lang door haha.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Zojuist 3 uitgespeeld, alles wat je verwacht + meer! Ga nu "verpletterend" niveau opnieuw beginnen, had 77 van de 100 schatten en het vreemde relikwie gevonden in 1ste run.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •