MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 8 FirstFirst ... 345678 LastLast
Results 151 to 175 of 184
  1. #151
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Even voor de duidelijkheid, rumble woog 3 uur voor de weigh ins 187,5 pound, toen is hij ziek geworden en heeft hij moeten drinken van artsen om niet te sterven aan uitdroging, bij de weigh ins woog hij 197, dat is 9,5 pounds meer=4.3 kilo, wat is daar gezond aan?
    om 4.3 kilo te drinken in 3 uur tijd???
    Lijkt me zeer ongezond inderdaad.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  2. #152
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    tijd voor wat sancties lijkt me, want het is wel de laatste jaren een issue geworden die weight cut. dit is al de 3e keer voor johnson en dan krijgt die als sanctie 20% inleveren. als het aan mij ligt is dit een juiste straf voor het eerste keer missen van je weight, bij de 2e keer 50% ofzo en een onderzoek gaan doen naar de desbetreffende vechter of die niet overdrijft met cutten zoals 230->170 en hem dan verplichten een weight classe omhoog te gaan als dat het geval is en bij een 3e keer mogen ze hem wat mij betreft de UFC uitgooien en dat voor het event!

  3. #153
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Inderdaad, nu is over de limiet komen zelfs winstgevend als je daardoor een grotere kans hebt om te winnen. Als je de extra power nodig hebt om een partij te winnen is het afgeven van 20% zo slecht nog niet.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #154
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    Ik zou hem als ufc ontslaan als ie die 205 met ook maar 1 gram mist. En ook als hij verliest. Heb toch helemaal niets met die gast. Fok hem
    dus dat ......... weg met die gast. dat gigantisch weight cutten is toch helemaal kut, dus iedereen die het niet haalt kan oprotten.

  5. #155
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    als je Dana's intervieuws leest en hoort dan wordt die ook gecut als die verliest van belfort. ik verwacht ook dat Belfort trouwens heel gemakkelijk voorbij hem komt aangezien Johnson de afgelopen 48uur zo met z'n gewicht heeft lopen 'spelen' van van 215 naar 187'5 in een paar dagen tijd en dan vervolgens weer in 3 uur tijd naar 197 en nu is die op dit moment 202 kan nooit een voordeel zijn en Belfort behoort denk ik ondanks die KO van Silva nog steeds bij de huidige 3 Beste MW vechters

  6. #156
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Een tijdje terug las ik, dat er een atletische commissie van een staat in de VS is, dat experimenteert met een andere type weging. Kan het helaas niet vinden. Maar iets met dat je op de dag van het gevecht nog een keer gewogen wordt en niet een bepaald percentage boven de weging van je gewichtsklasse van de dag eerder mag zitten. Anders wordt een vechter uitgesloten. Om te voorkomen dat vechters niet te veel gewicht wegwerken en niet genoeg kunnen herstellen en zo mogelijk met hun leven spelen.

    De weging eerder laten plaatsvinden (middag ipv avond), waardoor vechters iets langer kunnen herstellen zou misschien ook een goede optie kunnen zijn. Al had dat in het geval van Johnson weinig uitgemaakt.
    Last edited by Juul; 14-01-2012 at 17:49. Reason: typo

  7. #157
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het gewoon tijd wordt dat er een extra commissie komt die vechters een week voor de begin van de event gaan controleren op hun weight cut en dat je bv. zegt een percentage van 7% ofzo en dat een WW vechter dus een week voor de event nooit over de 182 mag wegen ofzo. zodat er max. maar 12 pound mag gecut worden in 6 dagen. haal je trouwens het gewicht niet dan is er nog niks aan de hand als dat de eerste keer is maar komt het vaker voor gewoon ontslaan. En 7 dagen tijd is nog te doen voor de UFC om een vechter te vinden, Want voor Johnson is er niks aan de hand als die zou mogen winnen vanavond behalve die kleine deel van z'n salaris, want een vechter 24uur voor een gevecht vind je toch niet(dat van marquardt was 36uur )

  8. #158
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

  9. #159
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    zo zeg geef een max. en hij pakt hem ook 20 pound / 10 kilo verschil en over een paar uur is A.J. ckr 210 pound. En dan zeggen ze dat Oprah een jojo gewicht heeft

    ps: ben lui hoe laat begint het gewoon 0300/0400??
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  10. #160
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Anthony Johnson Weighs In at 204.2, Vitor Belfort Fight Is On at UFC 142

    Anthony Johnson vs. Vitor Belfort is on at UFC 142.

    Johnson, who weighed in at an absurd 197 pounds on Friday, showed up to his unusual second weigh-in on Saturday at 204.2 pounds -- way over the contracted weight of 186 pounds, but low enough that Belfort is willing to take the fight. Belfort, who came in at 186 pounds on Friday, had said he would refuse to fight Johnson if Johnson couldn't weigh in below 205 pounds on fight day.

    UFC President Dana White was furious at Johnson for missing weight, but Johnson didn't seem to care. Johnson posted a statement on his Facebook page saying he's "laughing at" the people who have criticized him and adding, "I don't give a f--k." Johnson claims he has a medical issue that required him to get intravenous fluids, and that's why he couldn't cut weight on Friday.

    But while Johnson may not care, it's clear that White does. If Johnson loses to Belfort on Saturday night, it wouldn't be at all surprising to see the UFC release him.

    So the fight is a must-win situation for Johnson in a hostile environment against Belfort, who's one of the most popular fighters in Brazil. But at least the fight is on: Johnson is overweight, but he's close enough that Belfort is willing to fight him.
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #161
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Vitor Belfort Expected to Weigh Approximately 205 Pounds Come UFC 142

    So just how much of a size advantage will Anthony Johnson have over Vitor Belfort Saturday night at UFC 142?

    Well, we already know that "Rumble" weighed 204.2 pounds this morning, hours after missing the middleweight mark Friday afternoon when he weighed 197 at the weigh-ins. Belfort's highly-regarded nutritionist and trainer Mike Dolce told MMAFighting.com Saturday morning from Brazil that Belfort weighed 205 pounds at 9:15 p.m. local time Friday night, and he believes "The Phenom" will be around that weight by the time he steps into the cage Saturday night.

    "He may get up to 208 with a full belly," Dolce said, "but we'll pull back his food a bit as he gets closer to competition time. [He'll] probably be 204 tonight."

    Dolce said he believes Johnson will "probably be over 220 pounds" come fight time, but despite the expected weight discrepancy, Belfort never considered turning down the fight.

    "We wanted the fight regardless," Dolce said.

    According to Johnson's manager Glenn Robinson, "Rumble" was en route to making weight until he fell ill Friday morning and needed fluids to get better. However, Dolce isn't buying that excuse.

    "Every fighter is 'ill' on weigh-in day. He was bouncing around giving high-five's in the pre-weigh-in line-up, laughing and looking fine," Dolce said. "Missing weight is an issue of a weak mind, not body. I have seen thousands of cuts. If an athlete misses it is because he did not prepare properly or he breaks mentally."

    And while the scales will show that Johnson will enter the cage with a size advantage, Dolce doesn't believe the deck has been stacked against his client Belfort.

    "Belfort had the advantage the day the fight was signed. Johnson endured no more trauma than Vitor did. Or, any other MMA athlete. I don't care what the stories say, all these guys suffer exactly the same and endure the same pain. Either you are prepared or you aren't. Vitor is prepared."
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #162
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #163
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand hoelaat de main card begint?

  14. #164
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    4uur blijkbaar, want op UFC staat er nog 7uur en 35min

  15. #165
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    4uur blijkbaar, want op UFC staat er nog 7uur en 35min
    Thanks!

  16. #166
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Ik bekijk morgenochtend wel als ik wakker wordt. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de FW en BW niet zo boeiend vind en eigenlijk benieuwd ben naar palhares(geniet altijd van z'n BJJ) en belfort vs johnson

  17. #167
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Gaan er nog werkelijk mensen live kijken van 4 uur tot 7 smorgens?
    Ik blijf waarschijnlijk kijken.

  18. #168
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Gaan er nog werkelijk mensen live kijken van 4 uur tot 7 smorgens?
    Nope.

  19. #169
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Ik ga de prelims kijken op fb en ufc.tv de rest download ik morgen van pirate bay.

  20. #170
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #171
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik kijk mss nog Palhares, meer niet
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  22. #172
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Gaan er nog werkelijk mensen live kijken van 4 uur tot 7 smorgens?
    Ik heb mezelf weer heel lang verteld dat ik niet ging kijken maar ik zag net mijn muis al over de buy knop van de stream op de UFC site hoveren.

    Even kijken wat voor gevoel de prelims me geven, als daar m'n sappen van gaan stromen zal ik wel weer de lul zijn.

  23. #173
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Gaan er nog werkelijk mensen live kijken van 4 uur tot 7 smorgens?

    ik wel man. na werken sliep ik vandaag van 8 tot 1 uur snachts. nu kan ik makkelijk alle gevechten kijken.

  24. #174
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •