MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 126 to 150 of 184
  1. #126
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #127
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #128
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #129
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #130
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Vitor Belfort (186) vs. Anthony Johnson (197)*

    WAAAATTTTT!!!! Wat ongelooflijk slecht zeg.... Damn, had AJ er geen zin in ofzo?

  6. #131
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Lezen jullie dit eerst voordat jullie met jullie bullshit komen over AJ!

    http://mmaweekly.com/medical-reasons...-making-weight
    ik snap dit niet....ja wel dat er blijkbaar een reden is waarom hij de 185 cut niet gehaald heeft, maar waarom hebben ze het daarna over de weging op zaterdag en dan gaat het blijkbaar over 205???
    snap er niks van.....

    feit dat ie zo ziek is geworden en vloeistoffen toegediend kreeg wil alleen maar zeggen in mijn ogen dat dit weightcutten ontzettend ongezond is
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  7. #132
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    ik snap dit niet....ja wel dat er blijkbaar een reden is waarom hij de 185 cut niet gehaald heeft, maar waarom hebben ze het daarna over de weging op zaterdag en dan gaat het blijkbaar over 205???
    snap er niks van.....

    feit dat ie zo ziek is geworden en vloeistoffen toegediend kreeg wil alleen maar zeggen in mijn ogen dat dit weightcutten ontzettend ongezond is
    Het is wel logisch toch als je het een op rijtje zet?

    Hij was vrijdagmorgen 191 pound en moest dus nog een paar pondjes eraf krijgen, no big deal. Met nog 1,5 pound te gaan trok zijn lichaam het niet meer en werd hij ziek. Een arts kwam en heeft hem vloeistoffen toegediend. Daardoor was het te laat om verder gewicht te gaan verliezen. Het is bij iedereen gemeld, je ziet bij de weigh ins ook dat de UFC staff op de hoogte is. Vitor heeft nu als voorwaarde gesteld dat Anthony Johnson op zaterdag (de dag van het gevecht) niet meer dan 205 pound mag wegen.

    AJ heeft vaak genoeg de 170 pound gehaald, dan lijkt 185 me medisch gezien veel meer verantwoord. Hij heeft nu veel pech, normaal gesproken had hij daar @ 185 gestaan.

    Ander punt: als hij echt ziek is dan is het toch ook niet verantwoord om een dag later in de kooi te vechten....?


  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Vitor Belfort (186) vs. Anthony Johnson (197)*

    WAAAATTTTT!!!! Wat ongelooflijk slecht zeg.... Damn, had AJ er geen zin in ofzo?
    Oh niet gelezen dat hij ziek was... toch blijft het een vreemde deal.

  9. #134
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Het is wel logisch toch als je het een op rijtje zet?

    Hij was vrijdagmorgen 191 pound en moest dus nog een paar pondjes eraf krijgen, no big deal. Met nog 1,5 pound te gaan trok zijn lichaam het niet meer en werd hij ziek. Een arts kwam en heeft hem vloeistoffen toegediend. Daardoor was het te laat om verder gewicht te gaan verliezen. Het is bij iedereen gemeld, je ziet bij de weigh ins ook dat de UFC staff op de hoogte is. Vitor heeft nu als voorwaarde gesteld dat Anthony Johnson op zaterdag (de dag van het gevecht) niet meer dan 205 pound mag wegen.

    AJ heeft vaak genoeg de 170 pound gehaald, dan lijkt 185 me medisch gezien veel meer verantwoord. Hij heeft nu veel pech, normaal gesproken had hij daar @ 185 gestaan.

    Ander punt: als hij echt ziek is dan is het toch ook niet verantwoord om een dag later in de kooi te vechten....?
    aaaah okay, had even gemist dat vitor die deal van 205 voorgesteld had....my bad....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  10. #135
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Hij cut ook gewoon teveel gewicht, in elk filmpje dat ik zag leek hij groter dan Rashad.

  11. #136
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by waarel View Post
    Hij cut ook gewoon teveel gewicht, in elk filmpje dat ik zag leek hij groter dan Rashad.
    leek? Hij is ook groter dan Rashad hoor


  12. #137
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    leek? Hij is ook groter dan Rashad hoor
    Ik bedoel niet qua lengte maar goed. Ben benieuwd, hoop gewoon op een mooi gevecht dat Belfort spectaculair wint.

  13. #138
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    ja,dat artikel is pas later geplaatst,he, hij had gewoon eerst een proefcut moeten maken, het is toch onprofessioneel, gewoon ziek melden dan maar.
    Klopt.

    Ik vind het niet echt verantwoord cutten op zo een manier.
    Hij kan voortaan beter op 205 vechten, dan hoeft hij het minst te cutten. Hij heeft alles mee zn lengte etc.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  14. #139
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou hem als ufc ontslaan als ie die 205 met ook maar 1 gram mist. En ook als hij verliest. Heb toch helemaal niets met die gast. Fok hem

  15. #140
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    Ik zou hem als ufc ontslaan als ie die 205 met ook maar 1 gram mist. En ook als hij verliest. Heb toch helemaal niets met die gast. Fok hem
    Ik denk dat Dana nu ook zoiets heeft dat hij hem liever ziet gaan dan komen..
    (http://mmajunkie.com/news/26970/win-...at-ufc-142.mma)

    Ik zelf vind AJ zeker wel een aanwinst voor de UFC, hij heeft een aantrekkelijke vechtstijl.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  16. #141
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ja qua stijl en potentie is hij zeker een aanwinst, maar iemand die minstens 3 x zijn gewicht mist en niet een beetje, brengt een te groot risico met zich mee. ik zie als enige optie dat hij niet in de ufc onder 205 meer mag vechten na vanavond

  17. #142
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    blijft dit raar vinden. Weight niet gehaald dan toch ckr de gage voor min. 50% naar de andere partij, blijf het een schimmig spel vinden het weight cutten (naast gezondheid vind ik het ook een vorm van competitie vervalsing ckr als het gewicht niet wordt gehaald).

    UFC zou een soort van marge moeten inbouwen jaar door wegen en tijdens gewicht max x% weight cut of zoiets
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  18. #143
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    blijft dit raar vinden. Weight niet gehaald dan toch ckr de gage voor min. 50% naar de andere partij, blijf het een schimmig spel vinden het weight cutten (naast gezondheid vind ik het ook een vorm van competitie vervalsing ckr als het gewicht niet wordt gehaald).

    UFC zou een soort van marge moeten inbouwen jaar door wegen en tijdens gewicht max x% weight cut of zoiets
    helemaal mee eens. of bijvoorbeeld de vechters ook een week voor elk gevecht laten wegen en een maximum weight cut per tijdseenheid instellen

  19. #144
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    blijft dit raar vinden. Weight niet gehaald dan toch ckr de gage voor min. 50% naar de andere partij, blijf het een schimmig spel vinden het weight cutten (naast gezondheid vind ik het ook een vorm van competitie vervalsing ckr als het gewicht niet wordt gehaald).

    UFC zou een soort van marge moeten inbouwen jaar door wegen en tijdens gewicht max x% weight cut of zoiets
    x2 UFC zegt nu wel dat gezondheid voor alles gaat, maar laten wel toe dat sommige vechters zwaar onder hun natuurlijke gewicht kunnen vechten omdat hun lichaam blijkbaar met zo'n weight-cut om kan gaan ondanks dat het echt ontzettend ongezond is....
    nu ook weer, situatie verbeterde omdat hij liquids toegediend krijgt, dus hij was gewoon veel te erg uitgedroogd, niet gezond!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  20. #145
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    fok joh, bijna 6 kg boven het afgesproken gewicht
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  21. #146
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Heeft iemand een link naar Aldo - Mendez en Belfort - Johnson fights?

  22. #147
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Het is niet zo dat hij zomaar ziek werd, hij werd ziek omdat hij niet meer gewicht kon verliezen. Dan is het vrij logisch dat dokters je water geven omdat anders zijn gezondheid in gevaar komt. Rumble heeft al vaker de gewicht limiet niet gehaald, dit is nu al de 3e keer. Hij moest zelfs een keer door zijn trainers naar de weegschaal gedragen worden omdat hij zelfs niet meer kon lopen.

    Hij lijkt hier 3x zo groot als Maia die eerst een gewichtklasse boven hem vocht, hij lijkt zelfs groter dan Jones die zelf een van de grootste LHW's is. Rumble moet gewoon naar 205 gaan voor zijn eigen gezondheid.


  23. #148
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    In de countdown zegt Rumble dat hij een tijd 230 woog toen hij lui was.
    =

  24. #149
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Johnson gaat ook LHW niet halen, want zijn probleem is dat hij een enorm gewichtsvoordeel wil hebben
    in zijn partijen, dus het komt op hetzelfde neer.

  25. #150
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    WOW idd als je naar frames kijkt, lijkt hij minimaal = Jones. Maia lijkt wel een 65-70 kg fighter tussen deze gasten

    ps: op wikipedia zegt men dat Maia en Johnson maar 3 cm in lengte verschillen, op de foto lijkt het veel meer of heeft johnson hele korte beentjes?
    Last edited by 123trisweat; 14-01-2012 at 16:10.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •