MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default Joe Rogan Podcast

    Nick Diaz had het erover tijdens zijn interview net na de fight.
    Ik persoonlijk volg Rogan al een jaar ongeveer via zijn podcast en filmpjes op youtube en vimeo.
    In zijn podcast praat hij samen met andere dudes (zoals bijv eddie bravo) over life, mma, drugs, filosofie, toekomst, ervaringen etc. in een positieve manier.
    Joe Rogan is voor mij een heel inspirerend persoon geworden en elke keer leer ik wat meer m.b.t. het kijken naar de wereld en bepaald problemen! Ik kan de podcasts van hem ook zeker aanraden!

    Vroeg me af welke forumbroeders hem nog meer volgen via de podcast?!


    Voor de geinteresseerde: www.joerogan.net
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik luister naar Joe Rogan als hij het over DMT heeft

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Hmm, ik klikte op ééntje en ik hoorde gelijk een verhaal over fleshlights. Stukje verder geklikt en toen ging het over gangbangs.

    @ Wheelie: dat is #151


  4. #4
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Flashlight is zijn sponsor hehe

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Ik volg hem nu ook ongeveer een jaar. Luister eigenlijk al zijn podcasts wel, alleen beginnen sommige gozers me nu wel mijn nek uit te komen (Duncan Trussell vooral). Ik heb ook wel eens op dat forum van ze gepost, maar dat zijn echt een stelletje verrekte mongolen.

    Ik vind dat ik redelijk breed ontwikkeld ben, maar Rogan heeft over bepaalde dingen wel echt nieuwe ideeen gegeven. Verder vind ik het prettig dat ze zo open praten over allerlei shit die ze meemaken en problemen die ze hebben. Vind het ook echt een verruiming van mijn leven. Ben zelfs op mijn 28e wiet gaan roken en paddo's gaan slikken door hem :-)

    Kan het iedereen aanraden.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Sjakiezwart View Post
    Ik volg hem nu ook ongeveer een jaar. Luister eigenlijk al zijn podcasts wel, alleen beginnen sommige gozers me nu wel mijn nek uit te komen (Duncan Trussell vooral). Ik heb ook wel eens op dat forum van ze gepost, maar dat zijn echt een stelletje verrekte mongolen.

    Ik vind dat ik redelijk breed ontwikkeld ben, maar Rogan heeft over bepaalde dingen wel echt nieuwe ideeen gegeven. Verder vind ik het prettig dat ze zo open praten over allerlei shit die ze meemaken en problemen die ze hebben. Vind het ook echt een verruiming van mijn leven. Ben zelfs op mijn 28e wiet gaan roken en paddo's gaan slikken door hem :-)

    Kan het iedereen aanraden.
    Ze hebben ook een aflevering waar ze het hebben over toekijken als je vriendin door 5 andere word geneukt. Mss ook proberen, is cool.



    *pm me
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #7
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Niet alles, wel veel. Joe is een coole gast! Goeie ideeën en intelligent. Luister er graag naar.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ze hebben ook een aflevering waar ze het hebben over toekijken als je vriendin door 5 andere word geneukt. Mss ook proberen, is cool.
    Een gespreksonderwerp is toch heel iets anders dan een advies?


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •