MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default Voorbereiding Overeem?????

    Is het al bekend bij welke gym Overeem zich zal gaan voorbereiden voor Lesnar nu hij weg is bij Golden Glory?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    uit een ander topic blijkt dat hij bij de fpa te traint.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default

    Ok. Ik dacht dat hij in Amerika zou gaan trainen. Ben benieuwd wie zijn trainingspartners zijn

  4. #4
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    uit een ander topic blijkt dat hij bij de fpa te traint.
    FPA?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  5. #5
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    FPA?
    FPA Amersfoort - Fight & Power Academy


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Lol
    Idd, had ik ook begrepen, FPA voorlopig.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik dacht FAP verkeerd gespeld, hoopte dat mijn tijd besteed aan redtube me ook op een hoger niveau zou brengen, niet dus.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik dacht FAP verkeerd gespeld, hoopte dat mijn tijd besteed aan redtube me ook op een hoger niveau zou brengen, niet dus.
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Mesut View Post
    Ok. Ik dacht dat hij in Amerika zou gaan trainen. Ben benieuwd wie zijn trainingspartners zijn
    Joop Kasteel?

  12. #12
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Joop Kasteel?
    Hij heeft eens gezegd in de ringsport volgens mij, als ik tegen brock lesnar zou moeten vechten zou joop kasteel een goede trainingspartner zijn.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Hij traint al lange tijd bij fpa. Hier trainen oa Jones, Staring, Valentijn Overeem en er trainen nog wel wat zwaardere jongens. Kasteel geeft er oa les.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mastenbroek View Post
    Hij heeft eens gezegd in de ringsport volgens mij, als ik tegen brock lesnar zou moeten vechten zou joop kasteel een goede trainingspartner zijn.
    Met alle respect voor Joop Kasteel, de man heeft een fantastische staat van dienst en een ton aan ervaring, maar als trainingspartner/sparringspartner zou ik toch wat zwaardere jongens binnen halen. Zeker op het gebied van worstelen.

    Er schijnen wat Russen in Nederland te zijn... Iets met Fedor of zo
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  15. #15
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Met alle respect voor Joop Kasteel, de man heeft een fantastische staat van dienst en een ton aan ervaring, maar als trainingspartner/sparringspartner zou ik toch wat zwaardere jongens binnen halen. Zeker op het gebied van worstelen.

    Er schijnen wat Russen in Nederland te zijn... Iets met Fedor of zo


    Ik weet niet hoe oud die foto is...


  16. #16
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    http://www.deweekkrant.nl/images/lib...r_kampioen.jpg

    Ik weet niet hoe oud die foto is...
    Haha, Nice pic! Die Joop kan er nog wel wat van...
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  17. #17
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    mooie foto !

  18. #18
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Joop Kasteel?
    Spraak hem net via FaceTime, ... Ze zitten nu in Amerika en hij laat de aller beste overkomen all over the place. De Gym zit zo'n 5 min van zijn (Joop) Kasteel vandaan... Wat een riante huizen daar zeg, pffff.

    Maar goed, de voorbereiding is idd begonnen. Zag creatieve Eldar ook, laat The Reem Movie maar komen

    Goed bezig!

    Collina

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bij de allerbeste hoort Martijn de Jong toch ook zeker bij, blijf het nog steeds jammer vinden!

    Ik hoop dat de andere trainers ook het beste in hem kunnen boven halen!

    En idd laat de volgende episode maar komen
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Beste stuurlui staan aan wal en zo, maar ik wou toch maar even gezegd hebben dat ik vind dat Alistair naar een worstelschool in Amerika moet om daar de komende tijd zijn worstelen op te vijzelen. Het liefst tegen zware jongens natuurlijk. Alle respect voor Joop Kasteel, maar die heeft bij lange na niet de kennis en ervaring in het worstelen dat Lesnar heeft.

    maar ja, beste stuurlui staan aan wal en ik word graag ongelijk gewezen, want ik gun Alistair alle succes.

  21. #21
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Beste stuurlui staan aan wal en zo, maar ik wou toch maar even gezegd hebben dat ik vind dat Alistair naar een worstelschool in Amerika moet om daar de komende tijd zijn worstelen op te vijzelen. Het liefst tegen zware jongens natuurlijk. Alle respect voor Joop Kasteel, maar die heeft bij lange na niet de kennis en ervaring in het worstelen dat Lesnar heeft.

    maar ja, beste stuurlui staan aan wal en ik word graag ongelijk gewezen, want ik gun Alistair alle succes.
    Idd beste stuurlui aan wal, maar ik zou als ik Overeem was niet al mijn tijd stoppen in worstelen. Het niveau van Lesnar ligt op het gebied van worstelen stukken hoger. Die man doet dat vanaf z'n jeugd. Overeem moet werken aan zijn TDD, ontsnappingen op de grond en verder staande op niveau blijven..
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  22. #22
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Idd beste stuurlui aan wal, maar ik zou als ik Overeem was niet al mijn tijd stoppen in worstelen. Het niveau van Lesnar ligt op het gebied van worstelen stukken hoger. Die man doet dat vanaf z'n jeugd. Overeem moet werken aan zijn TDD, ontsnappingen op de grond en verder staande op niveau blijven..
    En waar leertie die tdd en ontsnappingen op de grond? Daarnaast gaat het ook om sparringspartners, het niveau van worstelen is het hoogst in Amerika. Als je tegen een worstelaar gaat vechten, kun je toch het beste tegen worstelaars sparren?

  23. #23
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    En waar leertie die tdd en ontsnappingen op de grond? Daarnaast gaat het ook om sparringspartners, het niveau van worstelen is het hoogst in Amerika. Als je tegen een worstelaar gaat vechten, kun je toch het beste tegen worstelaars sparren?
    Om zijn TDD te oefenen zal hij veel moeten sparren tegen zware jongens met worstelskills. Eens. Maar denk dat hij even minder tijd moet steken in takedowns, positioneren op de grond, etc. Omdat z'n gameplan wrs op het staande spelletje gericht zal zijn.

    Overigens is Het worstelniveau in de vs hoog, maar niet zo hoog als in Rusland, Iran, Azerbeidzjan ea.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Om zijn TDD te oefenen zal hij veel moeten sparren tegen zware jongens met worstelskills. Eens. Maar denk dat hij even minder tijd moet steken in takedowns, positioneren op de grond, etc. Omdat z'n gameplan wrs op het staande spelletje gericht zal zijn.

    Overigens is Het worstelniveau in de vs hoog, maar niet zo hoog als in Rusland, Iran, Azerbeidzjan ea.
    Ok dan zijn we het wel eens over wat er moet gebeuren. Hoe denk jij dat Alistair dit gaat bereiken dan?

  25. #25
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ok dan zijn we het wel eens over wat er moet gebeuren. Hoe denk jij dat Alistair dit gaat bereiken dan?
    Nou ik denk door op korte termijn in de vs zich voor te bereiden. Hij heeft nu de tijd niet voor een alternatief. Hij moet winnen in december.

    Maar ik hoop echt dat hij op de langere termijn zich in Nederland gaat vestigen. Of anders de UK. Hiermee kan hij zich wat stand up prima voorbereiden. Wat worstelen betreft zou ik proberen wat russen/oostblok-atleten naar Nederland te halen. Qua BJJ geloof ik dat we in Nederland nog niet voldoende op niveau zitten van Brazilië/VS, maar voor nu voldoende voor Overeem.

    Met die drie ingrediënten (Kb, worstelen, BJJ) kan Overeem vanuit NL/Europa echt in de top meedraaien. En waar het mij om gaat is dat een topper in NL niet steeds verdwijnt en daarmee de groei qua Mma in NL en halt toe roept.

    We hebben nog geen overkoepelende bond of NOC/NSF die deze impuls geef, dus ik hoop via deze weg op een stimulerend effect van een voorbeeld/talent zoals Overeem die de kar kan trekken.

    Maar ik dwaal wat af.... Sorry.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •