MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    Idd beste stuurlui aan wal, maar ik zou als ik Overeem was niet al mijn tijd stoppen in worstelen. Het niveau van Lesnar ligt op het gebied van worstelen stukken hoger. Die man doet dat vanaf z'n jeugd. Overeem moet werken aan zijn TDD, ontsnappingen op de grond en verder staande op niveau blijven..
    Hij zal ook moeten trainen op submissions vanaf zijn rug.
    Ik heb wel het idee dat veel mensen zo wel in Amerika als in Nederland Allistairs grondniveau onderschatten....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is het helemaal niet zo'n probleem als Alistair op zijn rug belandt... Als ie maar actief naar submissions blijft zoeken! Brock kan natuurlijk prima iemand naar de grond brengen, maar verder dan wat GnP zie ik 'm niet komen bij Alistair.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik ken geen vechter die zo goed naar zijn hoek luistert als Overeem

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik ken geen vechter die zo goed naar zijn hoek luistert als Overeem
    Wat heeft dat met de voorbereiding te maken?

  5. #30
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Las op twitter dat hij bij Extreme Coulture trainde

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  6. #31
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Nou ik denk door op korte termijn in de vs zich voor te bereiden. Hij heeft nu de tijd niet voor een alternatief. Hij moet winnen in december.

    Maar ik hoop echt dat hij op de langere termijn zich in Nederland gaat vestigen. Of anders de UK. Hiermee kan hij zich wat stand up prima voorbereiden. Wat worstelen betreft zou ik proberen wat russen/oostblok-atleten naar Nederland te halen. Qua BJJ geloof ik dat we in Nederland nog niet voldoende op niveau zitten van Brazilië/VS, maar voor nu voldoende voor Overeem.

    Met die drie ingrediënten (Kb, worstelen, BJJ) kan Overeem vanuit NL/Europa echt in de top meedraaien. En waar het mij om gaat is dat een topper in NL niet steeds verdwijnt en daarmee de groei qua Mma in NL en halt toe roept.

    We hebben nog geen overkoepelende bond of NOC/NSF die deze impuls geef, dus ik hoop via deze weg op een stimulerend effect van een voorbeeld/talent zoals Overeem die de kar kan trekken.

    Maar ik dwaal wat af.... Sorry.
    Niet helemaal mee eens kwa worstelen.
    Het europese (FILA) worstelen is namelijk heel anders als de folkstyle worstelvorm die gehanteerd wordt in Amerika.
    Een NCAA kampioen, All-American, div1/2/3 worstelaar zal een andere stijl hanteren dan een europese worstelaar, met name de manier van controleren op de grond zit groot verschil in.
    Om zich optimaal voor te bereiden op de Amerikaanse scene, en met name op het niveau waar Alistair op draait zal hij zich voor moeten bereiden met Amerikaanse worstelaars.
    Daarbij zijn ze kwa worstelen voor MMA jaren vooruit op Europa, das ook weer een spel apart.

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Volgens mij is het helemaal niet zo'n probleem als Alistair op zijn rug belandt... Als ie maar actief naar submissions blijft zoeken! Brock kan natuurlijk prima iemand naar de grond brengen, maar verder dan wat GnP zie ik 'm niet komen bij Alistair.
    "Wat GnP"? Seriously? Heb je gezien wat er gebeurt met mensen die onderop belanden met Brock?
    Fighting is poetry in motion

  7. #32
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop zo dat overeem wint. maar brock is echt een beest in worstelen dus hij zal en moet goeie spar partners krijgen.
    maarr cain velasquez die man is de reall deall sjonge jongee wat een beest

  8. #33
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Submissions of your back zie ik niet zoveel in MMA hoor 033 . Ze hebben het meestal veel te druk met de G&P die ze krijgen. Als deze dan ook nog ewens door Brock gegeven wordt pffff.

  9. #34
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    http://www.deweekkrant.nl/images/lib...r_kampioen.jpg

    Ik weet niet hoe oud die foto is...
    klopt i.v.m postuur

  10. #35
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Niet helemaal mee eens kwa worstelen.
    Het europese (FILA) worstelen is namelijk heel anders als de folkstyle worstelvorm die gehanteerd wordt in Amerika.
    Een NCAA kampioen, All-American, div1/2/3 worstelaar zal een andere stijl hanteren dan een europese worstelaar, met name de manier van controleren op de grond zit groot verschil in.
    Om zich optimaal voor te bereiden op de Amerikaanse scene, en met name op het niveau waar Alistair op draait zal hij zich voor moeten bereiden met Amerikaanse worstelaars.
    Daarbij zijn ze kwa worstelen voor MMA jaren vooruit op Europa, das ook weer een spel apart.

    "Wat GnP"? Seriously? Heb je gezien wat er gebeurt met mensen die onderop belanden met Brock?
    Okay, daar heb je een punt. Er zijn verschillen, maar toch denk dat andere topworstellanden ook een bijdrage kunnen leveren aan Overeem zijn worstelkwaliteiten. Als ik mannen uit landen als Rusland etc zie, dan zie ik wel mogelijkheden...
    Wat ik was vergeten is dat Amerikanen idd de transitie hebben gemaakt van het pure worstelen naar een Mma variant, waar aansluiting is gezocht bij de standup game. Daar hebben andere worstellanden (nog) geen kaas van gegeten. idd een voordeel.

    Maar ik hoop dat een aantal Amerikaanse topworstelaars/Mma atleten naar Europa komt, zodat Nl topatleten op eigen bodem kunnen doorgroeien.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  11. #36
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Even wat anders, is Valentijn nou eigenlijk ook weg bij GG?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •