MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default Joe Rogan: Allistair Overeem is the best striker and one of my favourite fighters

    Vanfaf 608 , maar de rest van het interview is ook tof!

    http://www.youtube.com/watch?v=axJug...layer_embedded
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Ben die geloofwaardigheid van die Joe Rogan een beetje kwijt.
    Want elke keer als ik hem hoor, zegt die over alle vechter...

    "He is the best fighter in this division, pound for pound best fighter....en noem maar op."

  3. #3
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ben ik het niet mee eens Soulbringer320.
    Joe Rogan is gewoon een fan van de sport, heeft er veel verstand van, en is bovendien en hele goede commentator.
    Over zijn mening over Overeem: Hij is de enige MMA vechter die de K1-WGP heeft gewonnen, dus daar is geen spelt tussen te krijgen toch?
    Soms draaft ie wat door over vechters, maarja....hij moet natuurlijk wat vertellen tijdens een live show.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind Rogan altijd wel goed overkomen hoor.

    Zeker op het gebied van grondvechten weet hij een hoop. Hij kan idd soms wat overdrijven, maar het moet natuurlijk ook allemaal een beetje enthousiast gebracht worden.

    Ik vind hem een stuk beter dan die Mike Schiavello met zn " Good night Irene"
    Wat erger ik me altijd aan die gozer.

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    dus omdat hij de k-1 won een keer won(matig deelnemersveld + gelukkige loting) is hij de beste striker ooit volgens joe?? ik vind JDS minimaal betere striker. hij zegt trouwens ook allertijden.... dit gaat echt te ver... overigens heb ik joe de laatste paar maanden van minimaal 8 tot 10 vechters horen zeggen dat die in de top3 P4P staan, daar begrijp ik ook nooit iets van..

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik vind het een goed interview, sympatieke vent die Joe!
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    dus omdat hij de k-1 won een keer won(matig deelnemersveld + gelukkige loting) is hij de beste striker ooit volgens joe?? ik vind JDS minimaal betere striker. hij zegt trouwens ook allertijden.... dit gaat echt te ver... overigens heb ik joe de laatste paar maanden van minimaal 8 tot 10 vechters horen zeggen dat die in de top3 P4P staan, daar begrijp ik ook nooit iets van..
    amerikanen overdrijven gewoon graag....it's in their nature....vooral nu Ali in hun eigen organisatie vecht....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  8. #8
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Interview Rogan - hypefactor = okay
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  9. #9
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    dus omdat hij de k-1 won een keer won(matig deelnemersveld + gelukkige loting) is hij de beste striker ooit volgens joe?? ik vind JDS minimaal betere striker. hij zegt trouwens ook allertijden.... dit gaat echt te ver... overigens heb ik joe de laatste paar maanden van minimaal 8 tot 10 vechters horen zeggen dat die in de top3 P4P staan, daar begrijp ik ook nooit iets van..
    JDS is een betere bokser maar hij maakt weinig gebruik van zijn benen en knieen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •