MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default Andy Souwer en Gago Drago smaakmakers in Tokio tijdens " Shoot the Shooto 2011"

    Dit weekend is er weer een Shootbox event gepland in Tokio, “ Shoot the Shooto 2011” noemen ze het hier. 5 November zijn er voornamelijk MMA partijen en zondag 6 november komen Andy Souwer v.s. Toby Imada , Gago Drago v.s. Bovy Sor Udomson en Henry van Opstall vs Akhiro Gono in actie. Op zaterdag vecht de Belg Nico Verhezen van Team Souwer een MMA partij. Andre Mannaart had het erg druk om alle 4 in de ring te trainen en moet ze straks ook nog coachen. Vandaag was de algehele persconferentie en weging voor de MMA vechters. Morgen is de weging voor Andy, Drago en Henry.
    Tijdens de conferentie gaf Andy aan gebrand te zijn om wat recht te zetten van het vorig jaar. Imada gaf aan het een grote eer te vinden tegen iemand van zo’n caliber te staan in de ring. Voor Drago is het zijn eerste shootbox wedstrijd en hij beloofde een aantrekkelijke partij neer te zetten.
    Reatsports gaat de uitslagen meteen twitteren, volg ons hier

    Klik hier voor foto’s van trainingen en wat sfeerbeelden. Dit gaat via Facebook veel makkelijker te uploaden voor mij.

    Ik zal speciaal voor geïnteresseerden wat vertellen over mijn begeleiding in het buitenland. Vele collega’s en vrienden vragen steeds wat Reatsports (of Rayen) in het buitenland doet. Voor dit forum doe ik uiteraard altijd wat verslagjes maar wat doe ik nog meer ?
    Kick box adviezen geef ik niet, daar heb ik jammer genoeg geen verstand van.
    Ik begeleid veel topsporters en de laatste jaren merendeel ook kickboksers, deze sport heeft de laatste jaren een flinke professionalisering doorgemaakt op het vlak van begeleiden van de randzaken zoals krachttraining, voeding, mentale begeleiding, blessure preventie en behandeling etc. Bijna elke topvechter heeft wel een team om zich heen waarop hij kan terugvallen. Lees hier wat Rayen doet in het buitenland.
    Last edited by reat; 04-11-2011 at 16:44. Reason: link werkte niet
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt, leuk om te lezen!

    Er staan trouwens leuke partijen op het programma!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Thanks Rayen, gaat goed zo te lezen en te zien!

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Zware partij voor Drago die tegen Bovy sor Udomsorn staat. Word ongetwijveld een beukpartij!


  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Thanx Ryan.

    Kick some ass Andy!!!

    En Bovy Vs Drago wordt idd een beukpartij. Een partij die alle kanten op kan gaan en bijna wel een KO moet worden.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Thanks! Leuke foto's ook.

    ****Spoiler hieronder****






    Zie net dat Nico Verhezen van Team Souwer zijn MMA partij overtuigend heeft gewonnen op KO na 4 minuten.
    Twitter

  7. #7
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Bij deze een laatste update van Tokio, " Shoot the Shooto 2011" en de daarbijbehorende foto's.
    Team Souwer heeft het goed gedaan met Henry van Opstall, Nico Verhezen en uiteraard de "Don" Andy Souwer. Als gast
    hadden we Gago Drago mee, die helemaal paste bij ons en nog belangrijk voor hem een uitstekende partij vocht. In mijn optiek
    zat er weer een hoop plezier, vechtlust en vuur in zijn partij. Bovi met heeft het erg moeilijk gehad maar won uiteindelijk met 2 worpen. Drago wist zich geen raad de judoworpen, het was zijn eerste Shootbox wedstrijd en heeft veel fans gemaakt in het schootboxen. Als het een kickbokspartij was had hij ruim alle 3 ronde's gewonnen.
    Henry van Opstall, begon met een onderbeen blessure (mag ik nu wel zeggen) maar vocht een prima eerste ronde en gaf zijn tegenstander ook 8 tellen. Daarna verslapte hij en verzuimde het af te maken, dat gaf zijn tegenstander de kans om een 4 de ronde eruit te slepen. de 4de ronde was duidelijk weer een ronde voor Henry.
    Daarna de hoofdpartij en klapper van de avond vooral voor de Andy Souwer fans, Andy vocht als vanouds agressief, veel combineren en domineren. Hij liet Toby Imada duidelijk zien dat vorig jaar een pijnlijke vergissing is geweest. Hij gaf 2 keer 8 tellen aan Toby, die toch over een flinke dosis incasseringsvermogen blijkt te beschikken.
    Het was een mooi gala, uitverkocht 3000 man en voor Team Souwer 100% winst. Voor foto's klik op hier Reatsports facebook

  8. #8
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Bij deze een laatste update van Tokio, " Shoot the Shooto 2011" en de daarbijbehorende foto's.
    Team Souwer heeft het goed gedaan met Henry van Opstall, Nico Verhezen en uiteraard de "Don" Andy Souwer. Als gast
    hadden we Gago Drago mee, die helemaal paste bij ons en nog belangrijk voor hem een uitstekende partij vocht. In mijn optiek
    zat er weer een hoop plezier, vechtlust en vuur in zijn partij. Bovi met heeft het erg moeilijk gehad maar won uiteindelijk met 2 worpen. Drago wist zich geen raad de judoworpen, het was zijn eerste Shootbox wedstrijd en heeft veel fans gemaakt in het schootboxen. Als het een kickbokspartij was had hij ruim alle 3 ronde's gewonnen.
    Henry van Opstall, begon met een onderbeen blessure (mag ik nu wel zeggen) maar vocht een prima eerste ronde en gaf zijn tegenstander ook 8 tellen. Daarna verslapte hij en verzuimde het af te maken, dat gaf zijn tegenstander de kans om een 4 de ronde eruit te slepen. de 4de ronde was duidelijk weer een ronde voor Henry.
    Daarna de hoofdpartij en klapper van de avond vooral voor de Andy Souwer fans, Andy vocht als vanouds agressief, veel combineren en domineren. Hij liet Toby Imada duidelijk zien dat vorig jaar een pijnlijke vergissing is geweest. Hij gaf 2 keer 8 tellen aan Toby, die toch over een flinke dosis incasseringsvermogen blijkt te beschikken.
    Het was een mooi gala, uitverkocht 3000 man en voor Team Souwer 100% winst. Voor foto's klik op hier Reatsports facebook

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk komen er snel wat videos.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hopelijk komen er snel wat videos.
    Op de bekende tracker staat nu dag 1 van dit gala!

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Op de bekende tracker staat nu dag 1 van dit gala!
    Haha...toppie.....uuuh...wat is de bekende trekker?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •