MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 12 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 279
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nick Diaz reveals thoughts on UFC, Gameplan vs GSP - Inside MMA

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #27
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Dit wordt echt een vet gevecht , ik denk dat dit de belangrijkste gevecht is van beide heren .
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #28
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    hahaha vanaf 2:14 doet het me een beetje denken nick diaz trashtalking tijdens het gevecht en zegt:

    George I Am Youre Father!

  4. #29
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    George zijn zwakke punt is incasseren, tegen Bj Penn durfde hij al niet om staand te vechten, laat staan tegen Diaz.
    Diaz met zijn lange benen en lichaam zou voor GSP zijn takedowns goed uitkomen en de vraag luidt:
    Is Diaz zijn takedown defence goed genoeg om het gevecht staand te houden?

  5. #30
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    op Wiki staat dat silva vs sonnen 2 op deze card ook gaat plaatsvinden... maar dat lijkt me teveel van het goeie... alhoewel het is daar dan Super Bowl Weekend en in amerika is dat de nummer 1 Sport weekend van het jaar, het zou veel PPV's kunnen aantrekken.. veel canadese fans zullen een PPV kopen net als de amerikanen uiterraard... maar zet je ook silva op deze card dan heb je brazilie ook binnen

  6. #31
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    op Wiki staat dat silva vs sonnen 2 op deze card ook gaat plaatsvinden... maar dat lijkt me teveel van het goeie... alhoewel het is daar dan Super Bowl Weekend en in amerika is dat de nummer 1 Sport weekend van het jaar, het zou veel PPV's kunnen aantrekken.. veel canadese fans zullen een PPV kopen net als de amerikanen uiterraard... maar zet je ook silva op deze card dan heb je brazilie ook binnen
    Als dat zo is dan is dat imo de beste card ooit.
    welcome back trouwens

  7. #32
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Dat je voor GSP kan zijn, leuk dat hij bijna alles op decision wint en van knuffelen houdt, maar Diaz is op de grond levensgevaarlijk en staand redt GSP het niet. De cardio van Diaz is ook te ziek, een decision zou ik ook eerder aan Diaz geven. Ik denk niet dat GSP in de buurt komt, gaf Penn of Daley nog meer kans!

  8. #33
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    LEGENDARY!

    Diaz is één van mijn helden, wat een baas!
    GSP is ook één van de allergrootste, die echt veel beter kan dan hij de laatste tijd heeft laten zien.

    Wordt een megapot, met ik denk (en hoop) toch Diaz, want dat is de baas der bazen!

  9. #34
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MXM View Post
    een decision zou ik ook eerder aan Diaz geven.
    ??

  10. #35
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MXM View Post
    Dat je voor GSP kan zijn, leuk dat hij bijna alles op decision wint en van knuffelen houdt, maar Diaz is op de grond levensgevaarlijk en staand redt GSP het niet. De cardio van Diaz is ook te ziek, een decision zou ik ook eerder aan Diaz geven. Ik denk niet dat GSP in de buurt komt, gaf Penn of Daley nog meer kans!
    Dus jij vind dat GSP geen stand up heeft? Die gozer heeft een karate achtergrond. En al jaren MMA training. En GSP heeft geen conditie om 5 ronde's te gaan? Kom op gozer. Hij is niet zomaar kampioen. Het wordt wel een moeilijke gevecht, maar om te zeggen dat ie het niet gaat redden. Ik begrijp dat knock outs leuker voor de fans zijn, maar hij staat in de de octagon. En hij is gewoon strategisch ingesteld. Maar toch zie je aan de einde van de wedstrijd dat mensen zijn opgefocked door hem. Blauwe ogen of dikke ogen. Je komt er niet zonder kleer scheuren vanaf. Diaz heeft er denk ik zijn handen er vol aan.

    Kijk maar naar zijn laatste gevecht tegen BJ. Als BJ conditie had dan had de 2e en 3e ronde hetzelfde geweest als de eerste. Waar BJ gewoon beter was. En nu krijg je een GSP die wel werkt aan zijn conditie en andere dingen waaronder Turnen. Shitttt is on!!!!!!

  11. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Carlos Condit to Face Josh Koscheck at UFC 143

    As expected, Carlos Condit won't sit around and wait for Georges St-Pierre and Nick Diaz to decide the direction of the UFC welterweight division.

    Instead, Condit will face former No. 1 contender Josh Koscheck at UFC 143.

    Koscheck announced the fight on his own, and a source confirmed that Condit has at least verbally agreed to take the bout.

    Condit has been one of the winningest welterweights in MMA for years, capturing 12 of his last 13 fights, losing only a close split-decision to Martin Kampmann during that time. Condit has won four in a row overall, including three straight knockouts.

    Condit (27-5) was at one time pushed ahead of Diaz and into a title bout with St-Pierre, but after Diaz defeated BJ Penn at UFC 137, St-Pierre asked for and received a change, and will fight Diaz at UFC 143.

    If Condit wins, he's likely to be named No. 1 contender.

    Meanwhile, Koscheck (16-5) returned from his December 2010 loss at the hands of St-Pierre to knock out Matt Hughes in the first round of their UFC 135 fight.

    UFC 143 takes place from the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas on February 4.
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #37
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    heb nou al zin in die partij, super!

  13. #38
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default Rafael 'Sapo' Natal welcomes newcomer Michael Kuiper at UFC 143

    War Kuiper!

    Undefeated middleweight Michael Kuiper (11-0 MMA, 0-0 UFC) is set to make his octagon debut when he meets Rafael Natal (13-3-1 MMA, 1-1-1 UFC) at UFC 143.

    MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
    ) learned of the impending matchup from sources close to the event, who said verbal agreements are in place. Brazilian website SporTV initially reported the fight.

    UFC 143 takes place Feb. 4 at the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas. The event's main card airs live on pay-per-view while preliminary bouts are expected to air on FUEL TV.

    Dutchman Kuiper makes his debut with an unblemished resume and three consecutive first-round wins by TKO or KO on the international circuit. However, a look at his resume shows that he has yet to meet an opponent with significant high-level experience.

    Natal most recently outpointed "The Ultimate Fighter 7" castoff and recent UFC cut Paul Bradley at UFC 133, which reversed a disappointing draw to Jesse Bongfeldt at UFC 124.

    "Sapo" came out on the losing end in his octagon debut when Rich Attonito outpointed him at "UFC Fight Night 22: Marquardt vs. Palhares."

    UFC 143 is headlined by a welterweight title match between champ Georges St-Pierre and challenger Nick Diaz.

    For more on UFC 143, stay tuned to the UFC Rumors section of the site.

    (Pictured: Rafael "Sapo" Natal)

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Erg vet voor Michael, op een mooie card!
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #40
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    pff dit verdient zeker een eigen topic!! het is niet elke dag dat een nederlander z'n debuut maakt in de UFC!!

  16. #41
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Hij maakt zijn debuut op een heeeele vette card.

  17. #42
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Diaz, Diaz. Diaz!!! Micheal, Micheal, Micheal!!!! War guys!!!

    We zijn er zeker bij!!!

    Knaluuuuhhhhhhh!!!!

  18. #43
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Stel je voor dat GSP en Kos winnen? Ik ga die wedstrijd dus echt niet nog een keer kijken hé! Fck die shit man!
    War Nick, War Carlos!!!

  19. #44
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Het wordt een hele zware lange 5 ronden pot.
    Hahahaha, kan niet wachten.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  20. #45
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    WARRR MICHAEL KUIPER!!!

  21. #46
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Echt super dit! Michael maakt gewoon zijn debuut op een van de grootste main events van het jaar! Ik ga kijken of ik hier bij kan zijn!
    WAR Michael!


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  22. #47
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    De tegenstander van Michael:

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  23. #48
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  24. #49
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Hoop dat Diaz hem gek maakt, maar denk dat een wall and stall met een last 30 seconds takedown UD voor GSP gaat worden.

  25. #50
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Thanx, als ik het zo bekijk dan heeft de tegenstander van Kuiper behoorlijke lowkicks in huis, een aardige tdd en kan hij goed doorkomen met stoten. Een mooie test voor onze Nederlandse aanwinst in de ufc!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •