MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Denk wel goede keuze voor hem inderdaad, zeker met het oog op matches met mannen als Lesnar en Velasquez die erg sterk zijn op worstelgebied.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  2. #27
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Als je de laatste aflevering van The Reem ziet weet je gewoon dat dit beter voor hem. Er lopen daar bij Couture alleen al zoveel meer goede mannen rond als in heel Nederland. Dan komt er nog de beleving bij. Het compleet kunnen focussen op je partij(en). Alles daar in zo'n gym ademt topsport en dito begeleiding uit. Op een gemiddelde dag vindt je daar een Sefo, Belfort, Couture etc.

  3. #28
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Dan vind je daar Sefo, Belfort en Couture... Couture na zijn die andere twee nou niet bepaald ervaren worstelaars? Of ligt dat aan mij?

    Couture is daarbij nogal met z'n filmcarriere bezig volgens mij.

    Het is wat overeem zegt als de klik goed is dan moet hij daar lekker blijven. Voor de stand up heeft Overeem z'n eigen mensen en van Ron Frazier en Gil Martinez zal je ook geen gekke dingen leren. Met Brian Keck voor het pure worstelen en Neil Melanson voor het catch wresteling en grappeling kan hij ook nog leuke dingen leren.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  4. #29
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Als je de laatste aflevering van The Reem ziet weet je gewoon dat dit beter voor hem. Er lopen daar bij Couture alleen al zoveel meer goede mannen rond als in heel Nederland. Dan komt er nog de beleving bij. Het compleet kunnen focussen op je partij(en). Alles daar in zo'n gym ademt topsport en dito begeleiding uit. Op een gemiddelde dag vindt je daar een Sefo, Belfort, Couture etc.
    Mir traint er toch ook?

  5. #30
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Zelfs Javier Guzman traint er!

  6. #31
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Mir traint er toch ook?
    Die heeft tegenwoordig volgens mij z'n eigen gym/trainingscomplex als ik me niet vergis. Hij zat daar wel ooit. Ook voor z'n voorbereiding op z'n tweede confrontatie met Brock nou we weten hoe dat afgelopen is haha.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  7. #32
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MarcelZ1 View Post
    Ik lees alleen maar positieve reacties, ik had liever dat die hier ergens in Nederland ging trainen. Of bijvoorbeeld met Rashad Evans, Kings MMA of heel misschien zelfs Blackhouse. Xtreme Couture vind ik echt een saaie gym met allemaal saaie worstelaars. Ik begrijp dat Alistair dit nodig heeft maar toch vind ik het jammer dat hij niet meer in Nederland traint.
    Dat komt omdat jij enotioneel bent en een oranje bril draagt. Zet die bril af en kijk naar de feiten, Overeem moet met de beste worstelaars en vechters met ervaring gaan trainen op MMA gebied. Dat is dus in in Nederland maar in Amerika!!
    Al was het in MARS of in de maan, zolang Overeem met de beste kan trainen!!

  8. #33
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Dan vind je daar Sefo, Belfort en Couture... Couture na zijn die andere twee nou niet bepaald ervaren worstelaars? Of ligt dat aan mij?

    Couture is daarbij nogal met z'n filmcarriere bezig volgens mij.

    Het is wat overeem zegt als de klik goed is dan moet hij daar lekker blijven. Voor de stand up heeft Overeem z'n eigen mensen en van Ron Frazier en Gil Martinez zal je ook geen gekke dingen leren. Met Brian Keck voor het pure worstelen en Neil Melanson voor het catch wresteling en grappeling kan hij ook nog leuke dingen leren.
    Het gaat om het hele plaatje. Ik noemde er maar een paar maar er loopt daar zoveel meer MMA-ervaring rond op allerlei vlakken.

  9. #34
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Sommige mensen doen hier alsof ik een hekel heb aan Overeem, Overeem is een van mijn favorieten dus dat is totale onzin. Ik vind het alleen jammer zoals ik al zei dat hij niet meer in Nerderland gaat trainen. Verder wens ik hem het beste toe en ik hoop ook dat deze move goed zal gaan uitpakken.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    money talks !!!

  11. #36
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    kortom,


    ja


    je bent de enige
    "If you have to stop and think, it's too late"

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het een slimme zet is, maar we zullen het uiteraard gaan zien tegen Lesnar!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •