MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Alistair Overeem Talks Brock Lesnar: 'I'm Going to Kick That Guy's [Expletive]'

    While the UFC has been busy promoting the size of the two heavyweights in its UFC 141 main event, one of those two big men says there are some big stakes to go along with the December 30 bout.

    According to what former Strikeforce heavyweight champ Alistair Overeem told Ariel Helwani on Monday's edition of The MMA Hour, the winner at UFC 141 will get the next crack at the UFC heavyweight title.

    "The winner of the fight between me and Brock [Lesnar] will fight the winner of Cain [Velasquez] and [Junior] dos Santos," Overeem said. And though he declined to pick a winner in this Saturday night's heavyweight tilt, he was not so shy about making a prediction for his own bout.

    "You know what? I'm going to be bold," said Overeem. "I'm going to kick that guy's ass."

    But the supposed number one contender fight with Lesnar isn't the only topic of conversation for the Dutch heavyweight these days. There's also the issue of his split from longtime management team Golden Glory, which Overeem addressed in today's episode of his web series, "The Reem."

    According to Overeem, he left Golden Glory because of a "major breach of trust," and has now settled at the Xtreme Couture gym in Las Vegas as his new training home. As Overeem told Helwani, "I left the trainers [at Golden Glory] on very good terms, but the management not. The management, we left on bad terms."

    Overeem went into slightly more detail in the new episode of "The Reem," explaining that the split was the result of many small communications leading up to one big one.

    "Something happened that I found out by myself, which was not told [to] me, that was kept secret from me," Overeem said in the video, before explaining that Golden Glory manager Bas Boon was not present for his final contract negotiations with the UFC.

    "Because Bas wasn't there, I hired a lawyer to go through the contract with me, step-by-step. What me and the lawyer found out was there were details in the contract which were to my disadvantage and to the advantage of Golden Glory, and which also were not explained to me by Golden Glory and particularly by Bas."

    Though Overeem did not specify exactly what that contractual "disadvantage" pertained to, he told Helwani it was "very serious and very sad," and explained in his video exactly why he felt he needed to part ways with Golden Glory over it.

    "This UFC contract is the biggest contract in my life. It's the biggest moment in my life. The biggest fights are coming now, in the UFC. It's going to be a very exciting couple of years coming ahead, and there cannot be miscommunications. It's got to be clear. ...Despite that they are good management to other fighters, maybe, I can't judge about that. But for me they are not good management. They are bad management. They are harmful management."

    On the surface, it seems like a tricky time to change management and training camps. The fight with Lesnar at UFC 141 could very well be the most important fight of Overeem's career, and he'll be forced to prepare for it with new sparring partners in a foreign land.

    As Overeem explained to Helwani, not only has Xtreme Couture welcomed him "with open arms," but he's not quite as reliant on an outside management team as some people might think.

    "It's not been a real burden, because basically I already did all the stuff myself. I formed my own team around me that basically took care of all my little headaches, my needs. I was already fixing up my own sparring partners, my website's been done by my own team, I have my own guy getting me sponsors, 'The Reem' online is something done by my own team. Basically, I was already doing all my own stuff. People think that it is going to be a big deal for me to leave Golden Glory. Golden Glory did have a hand, of course, because they had some sparring partners and they were doing fight contract negotiations, but basically my own team already took care of it, so it's not going to be a real big deal."

    As for Lesnar, Overeem insisted he was confident that the two would meet in the cage as promised, regardless of Lesnar's recent struggles with illness. And while some fans might be obsessing over a video that showed a notably smaller version of the former UFC heavyweight champ, Overeem is expecting the same ferocity and power we've always seen from Lesnar.

    "Brock is an amazing athlete. He's a very strong guy, a very strong dude. He's going to be at UFC 141 125 percent. That's what I'm expecting. He's going to be there full force, so some clip shot who knows when, where, whatever -- I've not even seen it. I've got to imagine that if you're going to accept the fight against me, you will be there 100 percent. In his case I expect 125 percent. He's going to be motivated."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Hell yeah!!

    WHOOP WHOOP

  3. #3
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    tja..managers.... zucht... uiteindelijk is het de vechter die het doet en moet het niet zo zijn dat het management de touwtjes in handen heeft, daar geef ik hem gelijk in. Hoop dat hij wat kan inbrengen bij de UFC!! ik kan niet wachten tot oud en nieuw tegen Lesnar, zien we gelijk hoe Ali in het MMA wereldje staat..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Waar zijn alle mensen gebleven die gg's kant kozen en dana als boosdoener zagen omdat hij de vechters wou betalen ipv de managers?! Blijkbaar was dat toch niet zo slecht ofwel...

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    tja dat manager verhaal.....is idd stinkend......
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Waar zijn alle mensen gebleven die gg's kant kozen en dana als boosdoener zagen omdat hij de vechters wou betalen ipv de managers?! Blijkbaar was dat toch niet zo slecht ofwel...
    Ik ben hier man, ik weet niet waar de rest is. Hoezo dan
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    de rest.....ik hoop dat de pot doorgaat....

    en dat hij goed presteerd zonder al te veel poehaa eromheen....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #8
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Het desbetreffende filmpje waar hij er lichter uit ziet:

  9. #9
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Waar zijn alle mensen gebleven die gg's kant kozen en dana als boosdoener zagen omdat hij de vechters wou betalen ipv de managers?! Blijkbaar was dat toch niet zo slecht ofwel...
    Dikke boeie, zolang hij maar vecht tegen goeie mensen boeit t me geen flikker....
    ,,,,,
    (>.<)

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik ben hier man, ik weet niet waar de rest is. Hoezo dan
    Kun je nu inzien dat het best verstandig is om vechters te betalen ipv managers?!
    Ik bedoel dit niet persoonlijk naar jou toe bedoeld maar ik was verbaasd hoeveel mensen gelijk deden alsof (gg) managers engeltjes zijn en dit soort shady zaken niet voorkomen..

    Ja dana white is vaak een klootzak en haalt ook veel rotstreken uit etc etc maar nu achteraf kunnen we zien dat het niet voor niets was dat gg in het begin moeilijk deed over het direct betalen vechters... Blijkbaar was niet alles 100% zoals het moest zijn

  11. #11
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik gun alistair het beste, vind het nog steeds erg jammer dat hij niet meer met martijn werkt.
    Wat ik ook erg jammer vind is dat bas Boon hier nooit meer reageert.
    Zijn huis in thailand zou toch niet ondergelopen zijn?

  12. #12
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Kun je nu inzien dat het best verstandig is om vechters te betalen ipv managers?!
    Ik bedoel dit niet persoonlijk naar jou toe bedoeld maar ik was verbaasd hoeveel mensen gelijk deden alsof (gg) managers engeltjes zijn en dit soort shady zaken niet voorkomen..

    Ja dana white is vaak een klootzak en haalt ook veel rotstreken uit etc etc maar nu achteraf kunnen we zien dat het niet voor niets was dat gg in het begin moeilijk deed over het direct betalen vechters... Blijkbaar was niet alles 100% zoals het moest zijn
    Ik vond het meer lullig dat hij loog over Marloes, en dat ze uit SF werd getrapt.
    Dat het beter is om vechters direct te betalen... dat verschilt, als je een conflict heb met de UFC dan kan je beter je management erachter aan laten gaan. In dit geval, heeft het meer er mee te maken dat Boon buiten de wens om van Alistair allemaal onzin in dit contract heeft gestopt.
    Maar dat kan altijd gebeuren, of een manager nou direct of niet direct word betaald.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  13. #13
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik gun alistair het beste, vind het nog steeds erg jammer dat hij niet meer met martijn werkt.
    Wat ik ook erg jammer vind is dat bas Boon hier nooit meer reageert.
    Zijn huis in thailand zou toch niet ondergelopen zijn?
    Ik denk dat hij al dat k-1 geld uitgeeft in pattaya. Zou ik doen ^^
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post

    Ja dana white is vaak een klootzak en haalt ook veel rotstreken uit etc etc maar nu achteraf kunnen we zien dat het niet voor niets was dat gg in het begin moeilijk deed over het direct betalen vechters... Blijkbaar was niet alles 100% zoals het moest zijn
    Aangezien Overeem net zo vaag is gebleven over wat er nou precies aan de hand is als eerst, weten we niet meer. Hij heeft nergens problemenen met betalingen genoemd. Dus het blijft speculeren.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Aangezien Overeem net zo vaag is gebleven over wat er nou precies aan de hand is als eerst, weten we niet meer. Hij heeft nergens problemenen met betalingen genoemd. Dus het blijft speculeren.
    Come on, 99,9% van contractuele problemen gaan over geld. Het blijft idd speculeren maar ik denk niet dat hij gg zou verlaten tenzij bb hem echt heeft genaaid... En persoonlijk kan ik geen andere manier van naaien bedenken in dit geval behalve op het gebied van geld. Maarja hopelijk weten we binnekort meer...

  16. #16
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het netjes van Ali dat hij niet de vuile was buiten hangt.
    Basje heeft hem waarschijnlijk gewoon iets smerigs geflikt, als Basje schone handen had, dan had hij zich echt wel hier gemeldt om zich te verdedigen tegen alle speculaties.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik kan maar 1 ding bedenken: een geschil rondom de exclusiviteitsrechten (niet meer mogen vechten buiten de UFC) van Overeem en de financiële afronding van het contract hiervan tussen GG en Zuffa. Als de communicatie louter per mail is gegaan dan is dat niet handig bij zo'n belangrijke fase in de onderhandelingen.

    Miscommunicatie of oplichting?

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Come on, 99,9% van contractuele problemen gaan over geld. Het blijft idd speculeren maar ik denk niet dat hij gg zou verlaten tenzij bb hem echt heeft genaaid... En persoonlijk kan ik geen andere manier van naaien bedenken in dit geval behalve op het gebied van geld. Maarja hopelijk weten we binnekort meer...
    Misschien had Bas ooit eens een fabrikant van speedo's als sponsor voor hem geregeld, was er een fotoshoot, en uiteindeljk besloot Overeem er van af te zien omdat dat niet het imago is wat hij wil uistralen en stond Bas in de onderhandelingen met Zuffa erop dat de speedo foto's als promo pics worden gebruikt.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Misschien had Bas ooit eens een fabrikant van speedo's als sponsor voor hem geregeld, was er een fotoshoot, en uiteindeljk besloot Overeem er van af te zien omdat dat niet het imago is wat hij wil uistralen en stond Bas in de onderhandelingen met Zuffa erop dat de speedo foto's als promo pics worden gebruikt.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #20
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Jammer dat Ali zich toch laat overhalen om in de pers wat over de reden van de breuk te zeggen. En dat terwijl ie in z'n internet verklaring beide partijen heeft gevraagd er niet in de pers over te hebben. Dit lokt natuurlijk een reactie van GG uit en het moddergooien kan beginnen.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Waar zijn alle mensen gebleven die gg's kant kozen en dana als boosdoener zagen omdat hij de vechters wou betalen ipv de managers?! Blijkbaar was dat toch niet zo slecht ofwel...

    denk nu echt AO zijn "team"de contract onderhandelingen had kunnen doen met de UFC en dat er dan zo"n zelfde contract was uitgerold? Zijn contract maakt hem de best betaalde nederlandse vechter ooit. Maar de toekomst zal dat uitwijzen. Dit krijgt natuurlijk nog een juridisch staartje.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Jammer dat Ali zich toch laat overhalen om in de pers wat over de reden van de breuk te zeggen. En dat terwijl ie in z'n internet verklaring beide partijen heeft gevraagd er niet in de pers over te hebben. Dit lokt natuurlijk een reactie van GG uit en het moddergooien kan beginnen.
    er is een sloot vol van

  23. #23
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Micha, hoe is jouw verstandhouding met Alistair? Positief of negatief?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Micha, hoe is jouw verstandhouding met Alistair? Positief of negatief?
    Volgens mij denkt hij dat alleen hij verantwoordelijk is voor zijn sucsses. Als hij zoveel problemen had met het management waarom heeft hij dan een GG contract getekend en ging hij weg nadat hij bij de UFC heeft getekend? Ik denk dat het een financieele kwestie is en dat hij geen zin heeft om te delen. Dit is niet ongebruikelijk in de vechtsport helaas. Remy Bonjasky deed precies hetzelfde met Andre Mannaart die kon ook een salaris krijgen enh geen percentage zoals eerder was afgesproken.

    Ik krijg er een hele nare smaak van

  25. #25
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Volgens mij denkt hij dat alleen hij verantwoordelijk is voor zijn sucsses. Als hij zoveel problemen had met het management waarom heeft hij dan een GG contract getekend en ging hij weg nadat hij bij de UFC heeft getekend? Ik denk dat het een financieele kwestie is en dat hij geen zin heeft om te delen. Dit is niet ongebruikelijk in de vechtsport helaas. Remy Bonjasky deed precies hetzelfde met Andre Mannaart die kon ook een salaris krijgen enh geen percentage zoals eerder was afgesproken.

    Ik krijg er een hele nare smaak van
    Wie vangt de klappen op? Wie raakt geblesserd?
    Gaan jullie de managers als deze jongen invalide raakt, of niet meer kan vechten zijn slaris blijven betalen ?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •