MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Volgens mij denkt hij dat alleen hij verantwoordelijk is voor zijn sucsses. Als hij zoveel problemen had met het management waarom heeft hij dan een GG contract getekend en ging hij weg nadat hij bij de UFC heeft getekend? Ik denk dat het een financieele kwestie is en dat hij geen zin heeft om te delen. Dit is niet ongebruikelijk in de vechtsport helaas. Remy Bonjasky deed precies hetzelfde met Andre Mannaart die kon ook een salaris krijgen enh geen percentage zoals eerder was afgesproken.

    Ik krijg er een hele nare smaak van
    Als ik het boek van Jens lees is het vaker andersom. Bijna alle topboksers liggen in de goot terwijl hun managers stinkend rijk zijn.

    En als je dan even naar de rest van de statistieken kijkt:
    1 directeur zit een zeer lange gevangenisstraf uit en bestiert vanuit de cel zijn imperium.
    nummer 2 woont in thailand en is met allerlei zaken bezig maar reageert nergens op.
    1 trainer zijn sportschool loopt leeg omdat hij weinig aanwezig is ivm gezondheidsproblemen
    nummer 2 is eerst met ao 3 weken in japan geweest en daarna gaat ao weg.

    Vooralsnog lijkt ao's verhaal me redelijk plausibel
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Volgens mij denkt hij dat alleen hij verantwoordelijk is voor zijn sucsses. Als hij zoveel problemen had met het management waarom heeft hij dan een GG contract getekend en ging hij weg nadat hij bij de UFC heeft getekend? Ik denk dat het een financieele kwestie is en dat hij geen zin heeft om te delen. Dit is niet ongebruikelijk in de vechtsport helaas. Remy Bonjasky deed precies hetzelfde met Andre Mannaart die kon ook een salaris krijgen enh geen percentage zoals eerder was afgesproken.

    Ik krijg er een hele nare smaak van
    Hij ís ook alleen verantwoordelijk voor zijn eigen succes.
    Alistair is het talent, heeft het doorzettingsvermogen en het charisma.
    Zijn trainers hebben een grote bijdrage geleverd aan zijn succes (dat geeft hij zelf aan).
    Maar niet zijn management, Bas Boon, jij of andere mensen die nu als een lafaard hem afvallen.
    GG werkt voor hem, níet andersom en dat is waarom de UFC alleen met vechters zaken doet.
    Fighting is poetry in motion

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Volgens mij denkt hij dat alleen hij verantwoordelijk is voor zijn sucsses. Als hij zoveel problemen had met het management waarom heeft hij dan een GG contract getekend en ging hij weg nadat hij bij de UFC heeft getekend? Ik denk dat het een financieele kwestie is en dat hij geen zin heeft om te delen. Dit is niet ongebruikelijk in de vechtsport helaas. Remy Bonjasky deed precies hetzelfde met Andre Mannaart die kon ook een salaris krijgen enh geen percentage zoals eerder was afgesproken.

    Ik krijg er een hele nare smaak van
    Wiens brood je eet diens woord je spreek , niet Micha?

    In mijn optiek is het zo dat waar twee mensen vechten er waarschijnlijk ook twee schuld hebben, met andere woorden, de waarheid ligt ergens in het midden.


  4. #29
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Buiten het verdelen geeft Allistair aan dat er iets in het contract staat , ten nadele van hem als persoon en ten voordeel van GG.

    Dat zijn normale dingen , maar als je manager waar je al jaren mee samenwerkt en die je vertrouwt je niet op de hoogte heeft gebracht hiervan met enige vorm van uitleg...

    Is niet gek dat je vertrouwen afneemt toch????

    Of zou jij dat erbij laten.... als je achteraf iets leest in je arbeidsovereenkomst???????

    kom op zeg....

    Biiyen heeft daar ook een punt......
    Last edited by The Bulldog; 08-11-2011 at 16:43.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #30
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Buiten het verdelen geeft Allistair aan dat er iets in het contract staat , ten nadele van hem als persoon en ten voordeel van GG.

    Dat zijn normale dingen , maar als je manager waar je al jaren mee samenwerkt en die je vertrouwt je niet op de hoogte heeft gebracht hiervan met enige vorm van uitleg...

    Is niet gek dat je vertrouwen afneemt toch????

    Of zou jij dat erbij laten.... als je achteraf iets leest in je arbeidsovereenkomst???????

    kom op zeg....

    Biiyen heeft daar ook een punt......
    Zonder hierbij een partij te kiezen (ik ken immers niet alle feiten)

    Ik lees mijn contracten voordat ik ze teken... dat voorkomt een hoop ellende achteraf. Staat er iets in dat ik niet begrijp, dan vraag ik dat na aan iemand die het wel begrijpt.

    Er wordt een hele boel geroepen van beide partijen... de waarheid zal ongetwijfeld in het midden liggen. Maar als de feitelijk oorzaak van de breuk ligt bij een contractclausule... dan is Alistair daar zelf verantwoordelijk voor. Hij heeft immers getekend, niemand anders. (uiteraard komen we vanzelf uit bij een stukje mogelijke dwaling of bedrog... maar zoals ik al zei, ik ken geen feiten, en zal niet oordelen)

    Rest me enkel nog te zeggen: War Overeem! punt
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    en eigenlijk zegt je laatste zin alles Tony...


    Knokken en knallen......en die Brock overwinnen....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  7. #32
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    en eigenlijk zegt je laatste zin alles Tony...


    Knokken en knallen......en die Brock overwinnen....
    Precies... wat zouden wij, keyboard warriors, ons druk maken over contractuele zaken tussen twee volwassenen.... Wij zijn meer van het genieten van vette wedstrijden.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #33
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    helemaal gelijk Tony.....kheb alleen wat moeite met gasten die nu in ene alleen maar lopen te zeiken over ao....
    terwijl ze eerst zijn ballen met 2 armen hadden omhelst aan het huggen waren.....


    WAR OVEREEM!!!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #34
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    ..en dat zegt ook wel weer alles! @Tony

    YEAH WAR OVEREEM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •