MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 59
  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default Amerikaanse soldaten tijdens het Offerfeest



    beelden zeggen genoeg...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #2
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ziek. nekschot

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik vind dit serieus een van de ziekste dingen die ik ooit heb gezien.

    Hoe kan dit onder luid gelach plaats vinden? zijn dit de mensen die vrede moeten brengen in dat soort landen? wat gebeurt hier?
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan elke vorm van dierenleed.
    Dit is wel het toppunt.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    wtf man, hoe meer ik er over na denk hoe bozer ik wordt. waarom is er niemand die zegt dat dit niet kan en dieknuppel afpakt of dat dier op zijn minst een kogel door de hoofd schiet zodat het niet met een verbrijzelde schedel langzaam sterft
    Home mtk-gym.nl


  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Hoe kan dit onder luid gelach plaats vinden? zijn dit de mensen die vrede moeten brengen in dat soort landen? wat gebeurt hier?
    Ja de mens is een gek beestje en in dit geval zijn de mensen die dat schaap mishandelen waarschijnlijk niet veel slimmer dan het lijdend voorwerp. Dat gezegd hebbende, voordat we elkaar weer om de oren gaan slaan met de vreselijke Amerikaanse gruwelen: dit zegt niks over de Amerikaanse soldaat in het algemeen. Dit zijn een aantal bijzonder gestoorde mensen waar de hele maatschappij maar weer mooi klaar mee is.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Ik kijk het niet eens!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  8. #8
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik vind dit serieus een van de ziekste dingen die ik ooit heb gezien.

    Hoe kan dit onder luid gelach plaats vinden? zijn dit de mensen die vrede moeten brengen in dat soort landen? wat gebeurt hier?
    Behoorlijk ziek ja, voor de lol een schaap doodknuppelen (al heb ik wel veel ergere dingen op internet gezien)

    Waarom type je trouwens die een-na-laatste zin...? Dat doet er toch niet toe?


  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ziek!
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Behoorlijk ziek ja, voor de lol een schaap doodknuppelen (al heb ik wel veel ergere dingen op internet gezien)

    Waarom type je trouwens die een-na-laatste zin...? Dat doet er toch niet toe?
    dat doet er zeer zeker wel toe vind ik. Hun zijn daar om volgens hun eigen zeggen vrede te brengen, hoe kan je vrede brengen als je zo ziek in je hoofd bent?
    Home mtk-gym.nl


  11. #11
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    fucking erg mann dit..

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Ik kijk het niet eens!
    X 2
    Lijkt me beter.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dat doet er zeer zeker wel toe vind ik. Hun zijn daar om volgens hun eigen zeggen vrede te brengen, hoe kan je vrede brengen als je zo ziek in je hoofd bent?
    Zoals Facade al zei, lang niet elke soldaat zal een schaap doodknuppelen. Het is behoorlijk misselijkmakend, maar het is een dier en geen mens.
    Ik praat hun daden niet goed, maar we hebben het wel over soldaten uit het leger en met alleen maar brave koorknaapjes win je geen oorlog.


  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Tja... er gebeuren wel ergere dingen.
    Schaap is op de verkeerde tijd op de verkeerde plek.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  15. #15
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wtf man, hoe meer ik er over na denk hoe bozer ik wordt. waarom is er niemand die zegt dat dit niet kan en dieknuppel afpakt of dat dier op zijn minst een kogel door de hoofd schiet zodat het niet met een verbrijzelde schedel langzaam sterft
    x2 broeder.
    Dieren zijn meestal weerloos, ik flip als ik daar iets mee zie gebeuren.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    WTF echt ziek dit!!!!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  17. #17
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    na 5 sec filmpje al afgezet hoef dat niet te zien.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Zoals Facade al zei, lang niet elke soldaat zal een schaap doodknuppelen. Het is behoorlijk misselijkmakend, maar het is een dier en geen mens.
    Ik praat hun daden niet goed, maar we hebben het wel over soldaten uit het leger en met alleen maar brave koorknaapjes win je geen oorlog.
    Wat heeft dat er mee te maken? dus omdat je soldaat bent ben mag je de mongool uithangen en hoef je geen respect meer te hebben voor levende wezens? . Bullshit dit zijn eerste klas sadisten, en dit heeft zeker niets meet een goede militair zijn te maken.
    helaas zijn dit geen uitzonderingen en zitten er een hoop imbecielen in het Amerikaanse leger.
    En hoop dat deze gast op een bermbom mag rijden.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  19. #19
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Wat heeft dat er mee te maken? dus omdat je soldaat bent ben mag je de mongool uithangen en hoef je geen respect meer te hebben voor levende wezens? . Bullshit dit zijn eerste klas sadisten, en dit heeft zeker niets meet een goede militair zijn te maken.
    helaas zijn dit geen uitzonderingen en zitten er een hoop imbecielen in het Amerikaanse leger.
    En hoop dat deze gast op een bermbom mag rijden.
    Op basis waarvan beweer jij dat dit geen uitzonderingen zijn?

  20. #20
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Op basis waarvan beweer jij dat dit geen uitzonderingen zijn?
    Volgens mij heeft hij zelf in het leger gezeten.

  21. #21
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dat weet ik en daar heb ik zeker respect voor, maar dat is geen onderbouwing. Dit is puur sadisme zoals ie zelf aangeeft, niet bepaald kattenkwaad. Maar goed ik wacht het antwoord af.

    Ik heb persoonlijk weinig met de oorlogen in Afghanistan en Irak zelf, maar ik oordeel niet gauw over de mensen die em voor ons uit moeten vechten en dan maakt het echt niet uit uit welk land ze komen. Vooruitlopend op het antwoord van Marchant heb ik er grote moeite mee om aan te nemen dat een aanzienlijk deel van het Amerikaanse leger bestaat uit sadisten.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    dus omdat je soldaat bent ben mag je de mongool uithangen en hoef je geen respect meer te hebben voor levende wezens?
    Dat zeg ik niet.

    Als het om dierenleed gaat dan vliegen de doodsverwensingen voor de dader je gelijk om de oren. Een beetje nuance kan geen kwaad lijkt me.

    Elke dag worden er tig dieren geslacht, al dan niet voor vleesconsumptie en dat gaat echt niet altijd op een 'fijne' manier. Zo was mijn zus vorig jaar bij een bruiloft in Afrika, waarbij een geit geslacht werd. In Nederland doe je dat met een scherp mes, daar gebeurde het met een bot en roestig mes. Oftewel, het geitje heeft behoorlijk geleden voordat hij doodgebloed was. Maar niemand die zich er daar druk om maakt (totaal andere cultuur/traditie).


  23. #23
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ziek dit.... Zet het er ff bij man! Dit is veel erger dan die dingen die nu in het off-topic staan!

    Sadix ik vind het wel raar dat je dit nu gaat generaliseren. Je wordt zelf naar alle waarschijnlijkheid ook gegeneraliseerd...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  24. #24
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Marchant weet wel waar die over praat aangezien hij zelf uitgezonden is geweest met o.a. amerikanen volgens mij... verder was dit een totaal andere discussie geweest als dit schreeuwende "berg moslims' waren geweest, dan was het ineens een groot probleem voor de mensen die hier nu "zacht" op reageren.. maar goed dat is weer een andere discussie.. Verder ben ik het met Marchant eensch... die gast mag van mij zo een bermbom oprijden..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  25. #25
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ziek dit.... Zet het er ff bij man! Dit is veel erger dan die dingen die nu in het off-topic staan!

    Sadix ik vind het wel raar dat je dit nu gaat generaliseren. Je wordt zelf naar alle waarschijnlijkheid ook gegeneraliseerd...
    en in welk stuk generaliseer ik? niet zo snel op je pikkie getrapt zijn.
    Home mtk-gym.nl


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •